Ghost Recon har fått fungerande kontroller

Robot
Ghost Recon har fått fungerande kontroller

Patch släppt för dig som haft problem med mus, tangentbord eller handkontroll.

#ubisoft, #ghost-recon-future-soldier-2


Medlem
Ghost Recon har fått fungerande kontroller

fortfarande har dom inte fixat det viktigaste, stabilt multiplayer.

Medlem
Skrivet av Natrium:

fortfarande har dom inte fixat det viktigaste, stabilt multiplayer.

Jag kanske är konstig men jag tror fungerande kontroller ändå är viktigare.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av Natrium:

fortfarande har dom inte fixat det viktigaste, stabilt multiplayer.

Jag kanske är konstig men jag tror fungerande kontroller ändå är viktigare.

Precis. Hur ska man kunna spela multiplayer om kontrollerna inte fungerar? En fix för multiplayer lär dyka upp framöver.

Medlem

Det är en ganska bra feature att kunna spela med tangentbord och mus på PC. Denna gången patchades det in, i nästa GR kommer det vara en DLC.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag kommer köpa det till PC senare när prislappen sjunkit, för det verkar ju kul. Plus att då har alla patchar och uppdateringar kommit

Medlem

Har varit mycket kritisk mot dåliga PC kontroller.
Men om en patch kommer som fixar detta är mycket förlåtet o då köper jag spelet.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Jag ser fram emot när spelet får stöd för eyefinity/nvidia surround. Man kan hoppas på att det dyker in i 1.4. =')

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det är en ganska bra feature att kunna spela med tangentbord och mus på PC. Denna gången patchades det in, i nästa GR kommer det vara en DLC.

Ja i kommande Ubifail-spel så lär väl vi PC-spelare få betala extra för att kunna använda tangentbord och mus.

Medlem
Skrivet av chopper:

Har varit mycket kritisk mot dåliga PC kontroller.
Men om en patch kommer som fixar detta är mycket förlåtet o då köper jag spelet.

Dock kan man tycka att det skall vara en självklarhet från början.

Medlem
Skrivet av Natrium:

fortfarande har dom inte fixat det viktigaste, stabilt multiplayer.

Det är som att fixa bröd först och sen korven när man lagar korv med bröd, kontrollerna är väl viktigare än mutliplayern i det här fallet? Det ena fungerar liksom inte utan det andra ändå

Medlem

Riktigt nice! Skönt att se hur spelutvecklarna ger sig på att implantera stöd för nya saker i sina spel...

....för tangentbord/mus var väl en nyhet inom spelindustrin?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av chopper:

Har varit mycket kritisk mot dåliga PC kontroller.
Men om en patch kommer som fixar detta är mycket förlåtet o då köper jag spelet.

Dock kan man tycka att det skall vara en självklarhet från början.

Naturligtvis men det verkar som foten i rö.. funkade och vi PC spelare fick lite upp rättelse.
Ni som föjjt mina inlägg i frågan har ju sett att kravet på plattformens grund kontroller ska fungera från spel släpp har funnits från dag 1.

Rom byggdes inte på en dag och ubi's inställning ändras inte heller på en dag. Men vi är på G så även vi PC spelare får det vi betalar för. Det är nog så att ubi måste anställa några PC programmerare inför framtiden då de har några spel släpp som inte täcker basic kontroller till PC.
Så för att förebygga kommande dålig reklam samt protester så vill de förhoppningsvis fixa detta innan en stor bojkott-


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av Natrium:

fortfarande har dom inte fixat det viktigaste, stabilt multiplayer.

Det är som att fixa bröd först och sen korven när man lagar korv med bröd, kontrollerna är väl viktigare än mutliplayern i det här fallet? Det ena fungerar liksom inte utan det andra ändå

Ärligt så brukar jag ta brödet först och sedan lägga korven i brödet... men det är bara mitt sätt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av koleny:
Skrivet av Natrium:

fortfarande har dom inte fixat det viktigaste, stabilt multiplayer.

Det är som att fixa bröd först och sen korven när man lagar korv med bröd, kontrollerna är väl viktigare än mutliplayern i det här fallet? Det ena fungerar liksom inte utan det andra ändå

Ärligt så brukar jag ta brödet först och sedan lägga korven i brödet... men det är bara mitt sätt.

Skulle skrivit när man köper grejerna Man köper inte bröd först sen korv, hellre tvärtom för man kan äta bara korven (klart att man kan äta bara brödet men vem fan gör det)

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av Natrium:

fortfarande har dom inte fixat det viktigaste, stabilt multiplayer.

Jag kanske är konstig men jag tror fungerande kontroller ändå är viktigare.

kanske för att kontroll problemet händer mindre antal spelare än vad multiplayer problemen.. Jag har inge problem med kontrollerna t,ex därimot så tar det år att lyckas hitta ett spel som man inte får connection lost till. om jag ens lyckas hitta ett spel överhuvud taget.

Medlem

Patchar är välkomna. för övrigt så är det ett roligt spel

1
Skriv svar