Metal Gear Solid 4 får trophies

Medlem
Metal Gear Solid 4 får trophies

Det här är kanske en gamla nyheter att Metal Gear Solid 4 får trophies. Men själv missa jag den när den kom den 11 juli.

Håller själv på med HD collection nu (läs ligger lite på is). Men nu finns det snart en anledning till att spela om 4an i Augusti.

länkt till IGN


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Flakmonkey

Skulle kanske vara värt att spela igenom en gång till. Såg ingenting om man får trophies retroaktivt om man klarat av det tidigare. Hade varit lite trevligt faktiskt

Medlem

Shit, tog sin tid O_o Minns att de lovade att det skulle komma någonstans runt ett halvår efter release. Där tog dom verkligen tid på sig!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Skulle kanske vara värt att spela igenom en gång till. Såg ingenting om man får trophies retroaktivt om man klarat av det tidigare. Hade varit lite trevligt faktiskt

Jo själv skulle jag kunna spela om det utan trophies, iaf efter jag kört klart HD collection.
Dock blir det ännu lite roligare med trophies så klart

Skrivet av WildThing:

Shit, tog sin tid O_o Minns att de lovade att det skulle komma någonstans runt ett halvår efter release. Där tog dom verkligen tid på sig!

Verkligen, har för mig Kojima sa 2009 att vi skulle ha tålamod..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Har funderat på att ta en genomgång av MGS-serien igen, och det lär nog bli så i höst

1
Skriv svar