Första bilden från Wasteland 2

Robot
Första bilden från Wasteland 2

Se den första skärmdumpen från Kickstarter-succén!

#wasteland-2, #inxile-entertainment


phi
Medlem
Första bilden från Wasteland 2

Kan tilläggas att det är från jättetidig build av spelet och kameravinkeln går att zooma både in och ut mer än vad man ser på skärmdumpen.

Medlem

Ser lovande ut! Något man bara måste testa!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

Helt ärligt så struntar jag i hur spelet ser ut, bara det blir kul så :).

Medlem

Själv sponsrade jag dom med $250


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser ut att bli det spel jag önskade Fallout 3 skulle bli


signatur

I drank what?

Medlem

Över mina förväntningar helt klart, shit va nice!

Inaktiv

Ser riktigt bra ut!

Medlem

Tur att man betalade 70$ för detta spelet...

Medlem

Så länge det är bättre grafik än Wasteland 1 så är jag nöjd med utseendet. Så detta ser rent utav episkt ut grafik mässigt

Medlem
Skrivet av Ankh:

Själv sponsrade jag dom med $250

Samma här, baserat på det jag sett än så länge så ångrar jag inte detta beslut. Sedan så är det ju inte fy och skam att få en autograf av en av de bästa SW författarna någonsin, hade mer än gärna sett en filmatisering på hans böcker=).

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Ankh:

Själv sponsrade jag dom med $250

Samma här, baserat på det jag sett än så länge så ångrar jag inte detta beslut. Sedan så är det ju inte fy och skam att få en autograf av en av de bästa SW författarna någonsin, hade mer än gärna sett en filmatisering på hans böcker=).

Blir spelet lyckat blir jag riktigt glad - men oavsett vilket är jag stolt över att få vara med och sponsra vad som verkar vara ett riktigt tappert försök åtminstone!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Usch, ser illa ut! Jag önskar att dom hade haft COD grafik eller något bättre


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Usch, ser illa ut! Jag önskar att dom hade haft COD grafik eller något bättre

Unity-motorn är väldigt kompetent, förenklat/användarvänligt. Utvecklarna valde denna visuella stil som vi ser just nu, då det är en tidig build så lär de nog ändras bit för bit - de har helt enkelt valt att ha det såhär.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Känns som krutet ska läggas på RPG-elementen och storyn. Grafiken är ju inte det primära i ett spel som detta.

Och sen att man inte har en så stor budget att röra sig med, man har ju markerat ganska tydligt vad prioriteringarna ska ligga. Exempelvis att man valt bort röstskådespelare till stor del.


signatur

"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain

1
Skriv svar