Diablo III-bugg gör spelaren odödlig

Robot
Diablo III-bugg gör spelaren odödlig

Wizard-klassen kan enkelt ges gudomliga krafter.

#diablo-iii, #blizzard


Ish
Medlem
Diablo III-bugg gör spelaren odödlig

*Gäsp*


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Lär vara väldigt få wizards som "klarar" HC idag

Inaktiv

Hur har det gått för Blizzard och sitt riktiga pengar AH? Har det fått någon effekt för den "svarta" markanden? Av alla nyheter att döma så går ju allt riktigt dåligt och Blizzards AH är fullspammad av bots och skamlösa traders?

Medlem

O jag som gillar att spela för nöjet och inte för att tjäna pengar!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Har spelat de flesta klasser i coop med vänner, inte märkt att min wizard skulle vara oövervinnling, tvärt om den kan dö väldigt lätt på de högsta svårtighetsgraderna även med schyst gear, runor och skills. Btw Diablo3 rockar fetast

Medlem

Det känns som om att det inte är en liten bugg direkt.

Tur i oturen då att inte PvP finns än.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag spelade med en kille som sa att han skulle visa mig en sak och visst fan funkar detta..... helt sjukt att folk letar på detta och använder det...förstör ju hela spel upplevelsen genom att fuska. Men smaken är ju som baken delad.
Hoppas Blizz fixar till detta snarast.


signatur

Jag gör aldrig fel och skulle jag gjort ett fel så är det ett fel!

Medlem
Skrivet av SteelStrike66:

Har spelat de flesta klasser i coop med vänner, inte märkt att min wizard skulle vara oövervinnling, tvärt om den kan dö väldigt lätt på de högsta svårtighetsgraderna även med schyst gear, runor och skills. Btw Diablo3 rockar fetast

Du blir bara odödlig om du vet hur: http://www.youtube.com/watch?v=Z3UTnUA6ioA

Medlem
Skrivet av Belgath:

helt sjukt att folk letar på detta och använder det...förstör ju hela spel upplevelsen genom att fuska.

Jo precis, jag har inte heller förstått grejjen med att fuska. Visst, om man spelar ett single player och vill förbi ett kort passage i spelet som man inte klarar, så kan man fuska tillfälligt för att kunna fortsätta spela. Men det är i enstaka fall och i SP. Annars är det som du säger att mycket av spelupplevelsen förstörs, det är liksom inte samma sak längre.

Än mindre förstår jag mig på dom som fuskar i MP. Jag menar, det är varken respekt, skills, ära eller något annat om en som fuskat vinner. Hur skoj är det egentligen att vinna när man fuskar? Jag vann Ok. Var det en utmaning, nej. Varför var det kul då? Vet inte. Lamt är vad det är.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hur gick det till igentligen? tråden är modad och editierad nu.

Medlem

Syns i v1lle3s inlägg.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fiaskot fortsätter... Klantarslen till utvecklare


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av conthox:
Skrivet av Belgath:

helt sjukt att folk letar på detta och använder det...förstör ju hela spel upplevelsen genom att fuska.

Jo precis, jag har inte heller förstått grejjen med att fuska. Visst, om man spelar ett single player och vill förbi ett kort passage i spelet som man inte klarar, så kan man fuska tillfälligt för att kunna fortsätta spela. Men det är i enstaka fall och i SP. Annars är det som du säger att mycket av spelupplevelsen förstörs, det är liksom inte samma sak längre.

Än mindre förstår jag mig på dom som fuskar i MP. Jag menar, det är varken respekt, skills, ära eller något annat om en som fuskat vinner. Hur skoj är det egentligen att vinna när man fuskar? Jag vann Ok. Var det en utmaning, nej. Varför var det kul då? Vet inte. Lamt är vad det är.

Fuska i MP är mest för att förstöra för andra, i min mening. Det brukar sägas att folk som är verkligt lyckliga inte behöver förstöra för andra, utan istället kan vara glad för deras skull.. Så nästa gång du stöter på en fuskare, bli inte sur.. Han är bara inte lycklig med sitt liv, så tyck synd om han

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Fuska i MP är mest för att förstöra för andra, i min mening. Det brukar sägas att folk som är verkligt lyckliga inte behöver förstöra för andra, utan istället kan vara glad för deras skull.. Så nästa gång du stöter på en fuskare, bli inte sur.. Han är bara inte lycklig med sitt liv, så tyck synd om han

Nja, jo, så kan man också se det. Men man undrar varför man inte lägger ned den tiden och energin på att göra sin egen situation bättre istället, det hade varit bäst för både den som inte trivs med sitt liv och andra runt om kring.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Synd att man inte hittat den där själv, hade nog abusat till max

Inaktiv

Hujaligen, det här spelet börjar ju kännas som årets flopp 2012.

Medlem

Inte direkt oväntat att sådana här glitches dyker upp i spel som dessa dock. Dupe-buggar och annat t.ex.! Lär inte direkt bli någon stabilitet på marknadsplatserna tills det gått några år och det mesta hittats och fixats, precis som d2.

Medlem

Ta bort Auction House och gör så att man får skapa öppna games som i diablo 2 så folk kan tradea istället så kommer kanske spelet att få ett hjärta och en känsla av att det faktiskt tillhör Diablo serien och inte någon billig urtvättad kopia.

Medlem

Bara jag som känner att alla ska basha diablo3 för att alla andra gör det? Inte för jag tycker det va kul efter några dagars nötande, men att säga det är årets flopp och allt är att ta i imo. Antar folk är sura för det är realmoney ah och folk tjänar pengar på att fuska, och det kan jag hålla med om, men säg inte att det är sämsta spelet för det är det verkligen inte :).

Medlem
Skrivet av bavver:

Bara jag som känner att alla ska basha diablo3 för att alla andra gör det? Inte för jag tycker det va kul efter några dagars nötande, men att säga det är årets flopp och allt är att ta i imo. Antar folk är sura för det är realmoney ah och folk tjänar pengar på att fuska, och det kan jag hålla med om, men säg inte att det är sämsta spelet för det är det verkligen inte :).

Nej, du har fel. Folk klagar för att spelet har för många brister. Det kan säkerligen räknas som en av de största flopparna också.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Diablo III sålde i rätt stor utsträckning (miljoner), och spelas fortfarande av en del människor (miljoner?) så att kalla det en flopp är vad jag skulle kalla en lögn skapad av bittra människor som ville ha Diablo II HD.

Medlem

Slutat spela. Bestämde mig för att sälja min gear, och isåfall köpa eller hitta den igen när jag börjar spela, eller OM jag börjar spela igen. Fast så tyckte Blizzard det var en schyst tanke att behålla pengarna för sig själva...

https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4940525861

http://i46.tinypic.com/sazdae.png

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Slutat spela. Bestämde mig för att sälja min gear, och isåfall köpa eller hitta den igen när jag börjar spela, eller OM jag börjar spela igen. Fast så tyckte Blizzard det var en schyst tanke att behålla pengarna för sig själva...

https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4940525861

http://i46.tinypic.com/sazdae.png

Satan va dåligt..

Medlem

kan du inte kontakta någon ombudsman eller nåt sånt sheisse?
Förresten, du har mitt stöd, tyckte diablo 3 var en sån jävla besvikelse så jag kommer göra exakt så som jag gjorde mot bioware efter att dragon age floppade snopp i mina ögon. Sket i dem helt och hållet. Kommer aldrig köpa ett spel till av någon av dem.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

jag kommer göra exakt så som jag gjorde mot bioware efter att dragon age floppade snopp i mina ögon. Sket i dem helt och hållet. Kommer aldrig köpa ett spel till av någon av dem.

Random värt att veta Bioware Trivia.

" As of October 2011, the BioWare group consists of six studios: BioWare Edmonton, BioWare Austin, BioWare Mythic, BioWare Montreal, BioWare Ireland,[2] and BioWare San Francisco (formerly EA2D) "

Bioware består av flertalet olika studios nu, de som gjorde BG/IWD/NWN är Bioware Edmonton.

dom stänger u ner servarna är om helt nu, kom upp ett meddelande när man spela så klart, och så har man börja med en wizard för nån dag sen, när man redan klarat med en barbar o så får man se det här hmmm

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Slutat spela. Bestämde mig för att sälja min gear, och isåfall köpa eller hitta den igen när jag börjar spela, eller OM jag börjar spela igen. Fast så tyckte Blizzard det var en schyst tanke att behålla pengarna för sig själva...

https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4940525861

http://i46.tinypic.com/sazdae.png

Vad handlar det om för belopp?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av wmc:

dom stänger u ner servarna är om helt nu, kom upp ett meddelande när man spela så klart, och så har man börja med en wizard för nån dag sen, när man redan klarat med en barbar o så får man se det här hmmm

Finns ju en exploit för barbs också ju

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av schmuttah:

jag kommer göra exakt så som jag gjorde mot bioware efter att dragon age floppade snopp i mina ögon. Sket i dem helt och hållet. Kommer aldrig köpa ett spel till av någon av dem.

Random värt att veta Bioware Trivia.

" As of October 2011, the BioWare group consists of six studios: BioWare Edmonton, BioWare Austin, BioWare Mythic, BioWare Montreal, BioWare Ireland,[2] and BioWare San Francisco (formerly EA2D) "

Bioware består av flertalet olika studios nu, de som gjorde BG/IWD/NWN är Bioware Edmonton.

Ofan, är något av de nya "skitspelen" gjorda av Bioware Edmonton?
Iofs var ju mina favoritet back in the days, Black Isles. Tyvärr gick de flesta till Obsidian som sedermera gjorde en rad skitspel med NWN2 längst upp på tronen. Trots ett flertal tappra försök att spela igenom NWN2 så tröttnar jag alltid i mitten

1
Skriv svar