Worms Revolution får släppdatum, ny utvecklardagbok

Robot
Worms Revolution får släppdatum, ny utvecklardagbok

Släpps i oktober, meddelar Team17.

#worms-revolution


Medlem
Worms Revolution får släppdatum, ny utvecklardagbok

*gäsp*

Medlem

Trodde Team17 hade gått under för länge sen.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Team 17 är tydligen lika med Worms numera. Minns att de låg i bräschen på Amigatiden men det var då det...

Medlem

När ska Team 17 bjuda på något nytt? Jag tror de flesta har tillräckligt med Worms-spel nu.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ser ju ut att kunna bli lite underhållande ändå. Lite väl att ta i och kalla det Revolution dock från vad man kan se i det dära klippet


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Team17 är så korkade. Worms X kommer aldrig att bli bra så länge de envisas med det barnsliga utförandet & atmosfären. Worms var kallt, rått, brutalt och man kunde utföra precisions handlingar tack vare de vassa mätarna och siktet. I alla de efterföljande spelen har man haft ett bauta sikte med en kort skitflamma som mätare och när granater sprängs så låter det pjuff! Aaj! Min nagel gick av! Jag kommer....... hem! Fiis, oj då, en liten pjutt. Och var är allt blod?

Medlem

Tror inte detta kommer bli något för mig, nej tacka vet jag gamla hederliga Worms då Team 17 levererade den ena grymma titeln efter den andra. Ge mig ett nytt Superfrog eller Project X eller en remake och det är tveklösa köp om de gör dessa IP rättvisa.

1
Skriv svar