Final Fantasy Versus XIII är inte nedlagt

Robot
Final Fantasy Versus XIII är inte nedlagt

Falskt rykte, fnissar Yoichi Wada och poängterar att han precis lämnat en Versus-uppvisning av en städernas stad.

#final-fantasy-versus-xiii-3, #square-enix


Medlem
Final Fantasy Versus XIII är inte nedlagt

Ja vad kan man säga "we got owned" >_<!

Medlem

Tack!!! va skönt att höra


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Moderator | Testpilot

Skönt att höra, detta spel kan bli något riktigt intressant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppas verkligen på det här spelet som räddningen av den en gång i tiden underbara serien Final Fantasy.

Inaktiv

Kanske detta spelet blir en värdig efterträdare av FF7? Resterande har ju bara varit skit.

Medlem

Känns som att jag har missat något, "alla" verkar hylla det här till skyarna, men jag har knappt sett någon information om det >_<

Hade fått för mig att det skulle vara något i stil med Ehrgeiz (fighting-spel), men det är det tydligen inte? :x

Medlem

Skulle ju kunna vara att det är så tyst om spelet för att de väntar på nextgen.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Känns som att jag har missat något, "alla" verkar hylla det här till skyarna, men jag har knappt sett någon information om det &gt;_&lt;

Hade fått för mig att det skulle vara något i stil med Ehrgeiz (fighting-spel), men det är det tydligen inte? :x

http://www.youtube.com/watch?v=vkZvdT3QS4k

Medlem
Skrivet av ucklo:
Skrivet av Steffe@Swec:

Känns som att jag har missat något, "alla" verkar hylla det här till skyarna, men jag har knappt sett någon information om det &gt;_&lt;

Hade fått för mig att det skulle vara något i stil med Ehrgeiz (fighting-spel), men det är det tydligen inte? :x

http://www.youtube.com/watch?v=vkZvdT3QS4k

Tack, ser ut som att jag bör vänta på recensioner dock ^^ Ser ju inte hemskt ut, men jag är inte mycket för realtidsstrider, föredrar den tidigare stilen

Medlem

Jag täkte väl det! Då kan man andas ut. Hade ju känts väldigt mäkligt att de skulle ge upp 6 års arbete på ett spel som de flesta verkar se fram emot och hoppas ska bli deras nästa riktigt stora framgång. Hade ärligt börjat gråta om detta verkligen var nedlagt för att de sedan skulle komma med ett Final Fantasy XIII-3 spel istället eller liknande som det ryktats om på andra ställen. Finns så söta troll där ute som vill skrämma oss i onödan, fast å andra sidan så är det väl inte konstigt att rykten som dessa börjar spridas när livstecken från spelet är mer utrotningshotade än pandor. Bra att man kan andas ut nu ändå, men hoppas verkligen på lite nyheter under 25-års eventet.

Ser verkligen fram emot det här spelet, man har känslan av att det kommer bli bra. Risken nu är väl nu att alla har så höga förväntningar på spelet efter 6 år att de blir omöjliga att överträffa.

Medlem

Billigt knep för att få reklam för spelet.. suck!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Herre fucking gudar, yes! Hoppet för mänskligheten är återställt.

skönt


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Åh nej, Square Enix-chefen hotar återigen spelvärlden med en blek ursäkt till j-rpg! Vem kan rädda oss från det mörka hotet!? Vi behöver en Batman!

Medlem

*Pustar ut* Tack och lov!


signatur

I'm just sayin...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Åh nej, Square Enix-chefen hotar återigen spelvärlden med en blek ursäkt till j-rpg! Vem kan rädda oss från det mörka hotet!? Vi behöver en Batman!

Ska vi nu börja "Men alla vet ju att jag... ÄR batman :D!" ^_^!

1
Skriv svar