Nästa Skyrim-patch tillgänglig nu

Robot
Nästa Skyrim-patch tillgänglig nu

Bethesta låter de som lirar Windows-upplagan av senaste The Elder Scrolls testa en betaversion av nästa uppdatering.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Nästa Skyrim-patch tillgänglig nu

Hur säger man Fus ro dah på tyska då?

Medlem

Hum. "Using vampiric grip and swimming no longer prevents swimming animation from playing afterwards"

Det låter som om man simmade först och sedan kommer animationen...

Hur som helst, jag har inte spelat det, trots att jag köpte CE Kanske är dags nu då när ett par patchar kommit ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Hur säger man Fus ro dah på tyska då?

Füs ro dah


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

"Improved recognition with Kinect voice commands (Xbox 360)"

Tusan va kul det skulle vara att se någon spela live

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Hur säger man Fus ro dah på tyska då?

Füs ro dah

hahaha good one

Medlem

De borde ju kunna fixa bra mycket fler buggar än så där. Spelet kryllar av dem forfarande.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

De borde ju kunna fixa bra mycket fler buggar än så där. Spelet kryllar av dem forfarande.

Om det bara vore så simpelt antar jag. Så lätt för oss att sitta här hemma och säga "fixa" :(.

Hade de kunnat fixat allt med ett knapptryck (Inte mig emot men ja tack, gärna!) så hade det varit gjort redan antar jag.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

De borde ju kunna fixa bra mycket fler buggar än så där. Spelet kryllar av dem forfarande.

Det är inte alltid så lätt att bara fixa buggar. Ofta löser du det på ett sätt, vilket då orsakar en bugg någon annanstans, eller kräver omskrivning av kod på annan plats. I längden kan en enda bugg orsaka ganska mycket besvär, i vissa fall mer än när den bara var där.

Tycker mycket av de större buggarna är borta nu iaf. Det enda som stör mig är den otroligt glitchiga intro-sekvensen vid Helgen.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Bra att de fortfarande patchar detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Låter som en dyr patch med tanke på att det kostar att ge Microsoft uppdateringar nu borde det väl göra för dem?

Tycker patchen låter väldigt "liten med tanke på den säkert kostat att göra.

Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av Kaleid:

De borde ju kunna fixa bra mycket fler buggar än så där. Spelet kryllar av dem forfarande.

Det är inte alltid så lätt att bara fixa buggar. Ofta löser du det på ett sätt, vilket då orsakar en bugg någon annanstans, eller kräver omskrivning av kod på annan plats. I längden kan en enda bugg orsaka ganska mycket besvär, i vissa fall mer än när den bara var där.

Tycker mycket av de större buggarna är borta nu iaf. Det enda som stör mig är den otroligt glitchiga intro-sekvensen vid Helgen.

Med tanke på att fansen fixar mycket av felet så börjar man undra ifall Bethesda faktiskt håller på och sover.

Medlem

Hm, "Fixed crash related to new water shaders"... undrar om detta kan vara mitt problem. Mitt Skyrim hänger sig lite då och då helt slumpmässigt, och jag måste avsluta det via aktivitetskontrollen, men då har jag också en mod just för bättre vatten.
Någon annan som har liknande problem?

Inaktiv

Var är Dawnguard till PC?

1
Skriv svar