Besök dödens dal i Mechwarrior Online

Robot
Besök dödens dal i Mechwarrior Online

Beviset på att det är en skadlig omgivning som dödar – inte bara jättelika robotar med fläskiga vapen.

#mechwarrior-online


Medlem
Besök dödens dal i Mechwarrior Online

Mechwarrior är bara så förbannat grymt nice! Synd det inte inehåller en sp kampanj bara - men från vad man sett än så länge kommer det rocka rejält!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag har redan passat på och köpt in mig på deras "Founders Program" som det heter.
Lite dyrt & lyxigt kanske men "what the hey"

Medlem

Detta kan bli hur grymt som helst, baserat på det jag sett än så länge så verkar de göra denna IP full rättvisa. Tycker även Hawken verkar bli ett bra spel som ser ut att bli en bladning mellan Mechwarrior och de mer actionladdade Mech spelen. Även det ett spel jag nog kommer köra men jag tror MechWarrior Online kommer bli favoriten dock.

Medlem

hmm... release nu!

Medlem

Gillar det mer och mer. Battletech universe är en bra början, men de verkar mer satsa på ett snabbspelat MP, typ World of Tanks.

Hoppas att man kan speca sin mech från botten och upp och att det finns möjlighet till salvage efter ronderna.

Ska nog testa detta.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Mechwarrior är bara så förbannat grymt nice! Synd det inte inehåller en sp kampanj bara - men från vad man sett än så länge kommer det rocka rejält!

Håller helt med, hade gärna kunnat stödja en SP kampanj som DLC eller kickstarter, om det vore möjligt.
Nå, i brist på SP får man hoppas på en grymt manlig/hård/cool/Mechwarrior, men ändå balanserad MP som genererar stora intäkter, så nästa del får en liten kampanj iaf ^^

Medlem

Från klassificerade o dolda källor så kan jag meddela att spelet är överfett.
Gameplay mässigt väldigt buggfritt. Skrämmande buggfritt t o m..

Medlem
Skrivet av Stingshot:

Från klassificerade o dolda källor så kan jag meddela att spelet är överfett.
Gameplay mässigt väldigt buggfritt. Skrämmande buggfritt t o m..

Låter väldigt bra, har sett fram emot denna titel sedan jag först hörde talas om att det skulle komma ett nytt MW spel även om jag var lite skeptisk till att det skulle bli en värdig sådan. Detta har helt klart fått mig sugen på att köra de äldre spelen och även den remake som är baserad på Crysis motorn.

1
Skriv svar