Diablo III – odödlighetsbugg död, ny bugg vid liv

Robot
Diablo III – odödlighetsbugg död, ny bugg vid liv

Blizzard avrättar wizard-buggen med en snabbpatch. Men – även barbarian-klassen kan göras extremt kraftfull.

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Diablo III – odödlighetsbugg död, ny bugg vid liv

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Medlem

Diablo 3 känns mer och mer som ett enda stort fuskbygge.

Medlem

Tråkigt med fusk men knappast så att dom behövs längre efter diverse nerfs på Inferno. Visst så kanske det förstör RMAH ifall folk kan farma obehindrat men knappast så att det är speciellt svårt ändå med rätt gear vilket de som spelat stenhårt sen release förmodligen redan har.
Och bara för du aldrig kan dö behöver inte det heller betyda att man får dom dära sakerna som, tydligen, säljer för 250€


signatur
Medlem
Skrivet av firsov:

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Tala för dig själv och inte hela FZ!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av firsov:

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Tala för dig själv och inte hela FZ!

40 K thumbs upp inc, tybalt skrev...
Allt jag läst om D3 det senaste vad gäller kommentarer har alla tröttnat. Så med tanke på att alla tröttnat är det fullt möjligt att säga att vi är ointresserade utav det.

Medlem

D3 är en skamfläck i Diablo universumet. Håller med på punkten att ingen bryr sig längre.

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av firsov:

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Tala för dig själv och inte hela FZ!

40 K thumbs upp inc, tybalt skrev...
Allt jag läst om D3 det senaste vad gäller kommentarer har alla tröttnat. Så med tanke på att alla tröttnat är det fullt möjligt att säga att vi är ointresserade utav det.

Och likväl så är folk inne och kommenterar. Så ointresserade kan ni ju inte va.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Blizzard har gått ner sig rejält... Dem står inte för perfektion längre.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av jocksson:

D3 är en skamfläck i Diablo universumet.

+1
försöker få ur det från minnet att jag ens spelade det.
Men Fz trycker upp 40 artiklar om det varje dag.

Medlem

Det var kul att ha lärt känna er Blizzard, men här tog våran vänskap slut. Hoppas ni kommer på fötter igen någon dag.

Medlem

Diablo var roligt i 5 minuter, garanterat det sämsta blizzard spelet!

Medlem

Diablo 3 är helt ok, finns dock en del buggar som de gärna får städa bort.

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av firsov:

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Tala för dig själv och inte hela FZ!

40 K thumbs upp inc, tybalt skrev...
Allt jag läst om D3 det senaste vad gäller kommentarer har alla tröttnat. Så med tanke på att alla tröttnat är det fullt möjligt att säga att vi är ointresserade utav det.

Eller också är det så att de som gillar ett spel är upptagna med att spela det, istället för att sitta och gnälla på forum på spel de inte tycker om?
Folk som är nöjda och gillar något orkar sällan skriva om det, folk däremot som är missnöjda är högljudda och ska påtala det överallt, hela tiden.

Medlem

Spelar om D3 med tjejen nu och måste säga att det blev roligt igen! Förra gången orkade jag bara spela till Nightmare act 2 med min Witch Doctor, sen blev det ointressant.

Medlem

Jag tror att D3 har potential fortfarande.
Bara det att de blivit ett krig mot hackers och bug abuse så de kommer ta längre tid för dom o fixa allt.
Däremot storyn var väl lite sådär men men, bara vänta på expansionen och hoppas att dom löst mycket av problemen som dom haft.
Jag spelar dock inte längre för att jag ser ingen poäng i det och de är ytterst lite skoj jag får ut av gearchecks och de är nått jag tycker dom hade kunnat ändra på.
Men jag väntar förväntansfullt och ger inte upp på dom ännu.
Jag vet att dom kan bättre.

Medlem

Men vafan måste dem få reda på det... har lätt dragit in lite över 40 000 SEK på att använda såna här trevliga buggar i gamet...
Aja det finns mer hål i spelet ändå:D.

Medlem
Skrivet av EEmotion:

Men vafan måste dem få reda på det... har lätt dragit in lite över 40 000 SEK på att använda såna här trevliga buggar i gamet...
Aja det finns mer hål i spelet ändå:D.

Och sen vaknade du

Inaktiv
Skrivet av EEmotion:

Men vafan måste dem få reda på det... har lätt dragit in lite över 40 000 SEK på att använda såna här trevliga buggar i gamet...
Aja det finns mer hål i spelet ändå:D.

Eumh? Folk som du som gör att spelen förstörs. Bort med dig!

Medlem

Skönt att snubben har lotion redo, när han tröttnar på D3 och vill dra en tarzan.

Medlem

Har spelat D3 konstant sen maj, har fortfarande hur kul som helst, att det upptäcks nya buggar etc. skiter jag fullkomligt i. Blizzard fixar det förr eller senare.

De bästa 449:- jag spenderat på länge!


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av firsov:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av firsov:

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Tala för dig själv och inte hela FZ!

40 K thumbs upp inc, tybalt skrev...
Allt jag läst om D3 det senaste vad gäller kommentarer har alla tröttnat. Så med tanke på att alla tröttnat är det fullt möjligt att säga att vi är ointresserade utav det.

Eller också är det så att de som gillar ett spel är upptagna med att spela det, istället för att sitta och gnälla på forum på spel de inte tycker om?
Folk som är nöjda och gillar något orkar sällan skriva om det, folk däremot som är missnöjda är högljudda och ska påtala det överallt, hela tiden.

Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av firsov:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av firsov:

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Tala för dig själv och inte hela FZ!

40 K thumbs upp inc, tybalt skrev...
Allt jag läst om D3 det senaste vad gäller kommentarer har alla tröttnat. Så med tanke på att alla tröttnat är det fullt möjligt att säga att vi är ointresserade utav det.

Eller också är det så att de som gillar ett spel är upptagna med att spela det, istället för att sitta och gnälla på forum på spel de inte tycker om?
Folk som är nöjda och gillar något orkar sällan skriva om det, folk däremot som är missnöjda är högljudda och ska påtala det överallt, hela tiden.

Mycket bra skrivet. Kan bara instämma. Det är ett sånt satans gnäll på denna sidan så det finns inte. Spelar ju ingen roll hur bra ett spel än är. Jag vet inte vad det är dom kräver.

MVH Andreas

Medlem

D3 är fortfarande sjukt underhållande om man kör HC. SC tröttnade jag på efter ett par dagar, är övertygad om att det bl a beror på närvaron av auktionshuset samt att level cap endast är 60.

Medlem

Vill inte gnälla om petiteser men det blir lite förvirande att läsa när det är skrivet så här.

"Som väntat gick det snabbt för Blizzard att stampa ihjäl den Diablo III-bugg vi i går berättade om, som gjorde wizard-klassen odödlig. I morse svensk tid tryckte företaget ut en hotfix som ser till att häxmästaren uppför sig som dödligt folk när han/hon får stryk."

I mitt huvud blir det genas Witch Doctor när man säger Häxmästare.


signatur

Nämen!

Medlem

som tur är har vi ju faktiskt starcraft 2 :).

Inaktiv
Skrivet av firsov:

/care. D3 är fullkomligt ointressant för hela Fz communityn nu mera..

Hmm du verkar veta vad alla tycker om det? så vitt jag vet så har jag inget emot D3 över huvudtaget, tycker det är trevligt så.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Vill inte gnälla om petiteser men det blir lite förvirande att läsa när det är skrivet så här.

"Som väntat gick det snabbt för Blizzard att stampa ihjäl den Diablo III-bugg vi i går berättade om, som gjorde wizard-klassen odödlig. I morse svensk tid tryckte företaget ut en hotfix som ser till att häxmästaren uppför sig som dödligt folk när han/hon får stryk."

I mitt huvud blir det genas Witch Doctor när man säger Häxmästare.

Någon har suttit på google translate...
http://translate.google.se/#en|sv|wizard

Medlem

Ja, man blir riktigt påmind om diablo 2 och dussintals andra spel som haft liknande buggar då man kollar in detta

Medlem

Blizzard borde straffa sej själva för sitt fula trasiga fuskbygge istället för att straffa spelare som hittar och utnyttjar dessa buggar.

Redaktör
Skrivet av caelestis:
Skrivet av Struggle:

Någon har suttit på google translate...
http://translate.google.se/#en|sv|wizard

Ähum... jag valde mellan trollkarl och häxmästare. Om jag tänkt på witch doctor borde jag ha valt det första.


signatur
12
Skriv svar