Frys arslet av dig i Company of Heroes 2

Robot
Frys arslet av dig i Company of Heroes 2

Nästa del i den hyllade strategispelsserien kommer att innehålla ett mer dynamiskt vädersystem. Bland annat snö som kan få soldater att frysa ihjäl – precis som under invasionen av Sovjetunionen under andra världskriget.

#company-of-heroes-2


Medlem
Frys arslet av dig i Company of Heroes 2

Sånt gillas, mer av sånt här! Är förövrigt riktigt taggad inför detta spelet, 1:an var det bästa stragispel spel jag någonsin spelat efter AoE 2.

Medlem

Vill inte vara sån men hoppas att de anonnserar ett DoW 3 inom en snar framtid

Medlem

Ser fram emot detta! Är 'skapligt' intresserad av Tyskland vs Ryssland i WWII...

Undra om de blir DX11 måntro när det första vad i DX10?

Medlem

Härligt, ser fram emot Coh 2 enormt mycket!

Medlem

Kommer vädereffekten påverka multiplayer med?
För då kan det ju bli riktigt intressant när man måste ha det i åtanke med när man planerar taktiker med sina vänner. :>

Medlem

Relic sviker inte!


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Det här blir toppen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Synd bara att folk kommer bli så extremt duktiga i det :). Brukar oftast sluta med folk som spelar 24/7 som börjar veta hur allt är och fungerar.

Medlem
Skrivet av nils45:

Synd bara att folk kommer bli så extremt duktiga i det :). Brukar oftast sluta med folk som spelar 24/7 som börjar veta hur allt är och fungerar.

Det är ju kul när spelare blir duktiga (utan fusk) för då ökar svårigheten på ett bra sätt. O snälla inga fåniga jäla lockups.
Realism som detta ökar bara spelvärdet.
Så det blir väl att testa.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Ish
Medlem

Kommer fortfarande att ha arkadkänsla misstänker jag. Gillar MoW mer där allt verkligen sker i realtid. Ska en snubbe frysa ihjäl på en timme eller? Låter som en tom feature tycker jag, som inte inte ger något extra alls.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Kommer fortfarande att ha arkadkänsla misstänker jag. Gillar MoW mer där allt verkligen sker i realtid. Ska en snubbe frysa ihjäl på en timme eller? Låter som en tom feature tycker jag, som inte inte ger något extra alls.

Får man vänta på mods! Blitzkrieg tog imo bort arkadkänslan från 1an.

Medlem

Låter fantastiskt.
Dock en av efterkonstruktionerna i historien, ryssarna frös också

Medlem

Company Of heroes är faktiskt det enda spel jag någonsin gett 10/10...och då har jag tiotusentals spel att välja mellan (c64/amiga/pc)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Låter riktigt bra detta, något att se fram emot.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fan va trevlit!


signatur

Meep!

Medlem

Hoppas de kommer ha lika simpel Worldbuilder i CoH2 som i CoH. Älskar att bygga maps.

Medlem

Nåt jag gillade från tiberian sun var att man kunde gå över isar och de sprack och gick sönder om man stod stilla för länge. Hoppas det finns nåt liknande på snöbanorna i coh2.

Medlem

Verkar intressant, körde CoH tidigare men sen började jag med Men of war och har inte funnit intresse i CoH sen dess. men det här verkar lovande

Inaktiv

Verkar som att man enbart kan spela SP som kommunist så är måttligt intresserad. Synd, tycker att tiden är mogen att även få styra Wehrmacht.

Medlem

Jag vill gärna rulla igång ettan i multiplayer men det går inte o logga in någon som har samma problem gillade verkligen 1:an o kommer definetivt köpa 2:an

Medlem

Det första var välgjort, så jävla segt bara! När man är van vid StarCraft 2

Medlem

"Även detta kan bekämpas med en av mänsklighetens äldsta uppfinningar – elden."

Jag vill inte va en besserwisser men jag måste... eld är svårligen en mänsklig uppfinning. Jag kan sträcka mig till att det är en upptäckt... Jag är tämligen säker på att elden fanns långt innan våra lurviga förfäder insåg att grillad mammut var godare än rå.

Medlem

Detta kommer bli über!

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Det första var välgjort, så jävla segt bara! När man är van vid StarCraft 2

Haha bara en random fråga e de du som spelar css på dubbelklicka servern?

1
Skriv svar