WoW: Mists of Pandaria har releasedatum

Robot
WoW: Mists of Pandaria har releasedatum

Den fjärde World of Warcraft-expansionen släpps tidigare än väntat.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-mists-of-pandaria, #blizzard


Medlem
WoW: Mists of Pandaria har releasedatum

Nått som är ganska underligt är hur jag känner ett litet sug efter detta, trots jag sa upp mitt konto för 1½ år sedan pga överdosering


signatur

Härliga nyheter!

Medlem

Collector's edition förbokad, har de andra så även om man inte spelar lika mycket nu som förr så lär mitt samlande fortsätta

*edit*

Ska bli väldigt intressant att se hur Guild Wars 2 står sig emot MoP, själv kommer jag spela båda utan större problem, men något säger mig att GW2 vinner för mig personligen i längden, då jag är ganska mätt på WoW. Inte spelat på väldigt många månader nu

Inaktiv

Viktigt att skriva är också att leveltaket har höjts från 85 till 90!

Medlem

Väntat på denna. Ser ut att bli kul

Medlem

Tyvärr så kommer jag inte ha det för jag kommer spela GW2 då


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Nej jag kommer lägga ner pengar på vettigare saker än WoW, tänker iallafall inte gå tillbaks till WoW efter att jag lyckats sluta spela det.

Medlem
Skrivet av krythorian:

Nej jag kommer lägga ner pengar på vettigare saker än WoW, tänker iallafall inte gå tillbaks till WoW efter att jag lyckats sluta spela det.

Wow är egentligen så jävla tråkigt men blir så beroende framkallande iaf.. Vad gör du i wow egentligen? Står i sw/ogr och glor och väntar 10min - 1h för att komma in i ett bg/arena/raid/instace. Sen 1 gång på 10000 går du ut och farmar i 1 timme.. Så var det iaf för mig!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Vad omoget av den person som tummar ner alla positiva kommentarer om WoW. Låt folk tycka som dom vill. Jag antar att du är en hipster som känner dig cool när du hatar på det populära.

Medlem
Skrivet av Kenzque:

Jävla nolifer som tummar ner alla positiva kommentarer om WoW. Låt folk tycka som dom vill för fan, omogna jävel.

Är inte bara wow kan jag meddela, verkar vara på de flesta.

Röstar på att jag troligen inte kommer spela, blir Gw2 för min del.

Redaktör
Skrivet av showerguy:

Viktigt att skriva är också att leveltaket har höjts från 85 till 90!

Så sant. Fixat!


signatur
Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av krythorian:

Nej jag kommer lägga ner pengar på vettigare saker än WoW, tänker iallafall inte gå tillbaks till WoW efter att jag lyckats sluta spela det.

Wow är egentligen så jävla tråkigt men blir så beroende framkallande iaf.. Vad gör du i wow egentligen? Står i sw/ogr och glor och väntar 10min - 1h för att komma in i ett bg/arena/raid/instace. Sen 1 gång på 10000 går du ut och farmar i 1 timme.. Så var det iaf för mig!

När jag spelade som mest såg mina dagar ut såhär: Vakna, äta, skola, hem, farma herbs till flasks, äta, raida,sova (REPEAT) Det är jävligt hemskt när man tänker på det :I

Medlem

3 expansioner får räcka tror jag. Provar GW2 och kör det till max lvl iallafall först.
Men vem vet, kanske sen! Det lär ju bli rabatt så småningom på detta med.

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av krythorian:

Nej jag kommer lägga ner pengar på vettigare saker än WoW, tänker iallafall inte gå tillbaks till WoW efter att jag lyckats sluta spela det.

Wow är egentligen så jävla tråkigt men blir så beroende framkallande iaf.. Vad gör du i wow egentligen? Står i sw/ogr och glor och väntar 10min - 1h för att komma in i ett bg/arena/raid/instace. Sen 1 gång på 10000 går du ut och farmar i 1 timme.. Så var det iaf för mig!

Håller med. har flertalet gånger fått sug efter att dra igång kontot igen men sen står man och hoppar runt o väntar på köer för att få farma samma bg's man farmat i hundra år känns de som. Ne gw2 blir de. iallafall lite nytänkade

Medlem

Roligt för dom som spelar WoW :).

Skrivet av faceslicer:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av krythorian:

Nej jag kommer lägga ner pengar på vettigare saker än WoW, tänker iallafall inte gå tillbaks till WoW efter att jag lyckats sluta spela det.

Wow är egentligen så jävla tråkigt men blir så beroende framkallande iaf.. Vad gör du i wow egentligen? Står i sw/ogr och glor och väntar 10min - 1h för att komma in i ett bg/arena/raid/instace. Sen 1 gång på 10000 går du ut och farmar i 1 timme.. Så var det iaf för mig!

Håller med. har flertalet gånger fått sug efter att dra igång kontot igen men sen står man och hoppar runt o väntar på köer för att få farma samma bg's man farmat i hundra år känns de som. Ne gw2 blir de. iallafall lite nytänkade

Nytänkade?
Tillslut kommer ni stå i köer för samma gamla bg i GW2 också, det är oundvikligt i ett MMO.

Medlem

Kul att höra! =D

Medlem

Tur att Arenanet inte kallar GW2 för ett MMO då!

Medlem

Guild Wars 2 och WoW går inte att jämföra med varandra dock eftersom WoW är mycket mer PVE oriented och Guild Wars 2 kör för PVP. Dom har ju sagt att Guild Wars 2 inte kommer ha något större PVE endgame content.

Men som vanligt så kommer det namges "WoW dödaren" och folk kommer sitta och jämföra skiten ur båda två när vid slutet av dagen är dom designade för olika end game spelande.

Medlem

Dom borde ta bort alla fjantiga healers i WOW så kan deras pvp jämföras med GW2

Medlem
Skrivet av Msiden:

Dom borde ta bort alla fjantiga healers i WOW så kan deras pvp jämföras med GW2

Ja för det är mycket roligare om alla spelen görs likadana?

Medlem
Skrivet av slarron:

Roligt för dom som spelar WoW :).

Dagens kommentar! Tummar upp så mycket jag kan!!

Medlem

allvarligt är det ju ingen flopp som folk säger, det är bara mindre spelare och mer kul för "nya" spelare för det är samma sak upprepad folk har tröttnat på denna sortens mmo.

Vad jag tror kommer bli nästa stora mm:o blir något mmo med survivial, likt dayz men mer action paced och fps/tps typ.

Där man barrikerar sig in och klättrar mellan hus hämtar saker på gatorna osv sen pve vettifan om det kommer finnas något pve mm:o som någonsin blir så stort som wow vart.

Såfall måste det vara ett helt nytt system och mer abilities att dodga typ och mer invecklade pve fighter.

Medlem

Inte spelat på över ett och halv år men ändå blir man lite sugen nu när det börjar ta form. Men tyvärr kära gamla Azeroth jag tänker inte låta dig styra mitt liv igen så blir inget köp, punkt slut.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Medlem

Jag kommer helt klart spela detta. Jag älskade t11 i cata och t12 var helt ok, men för att vara ärlig så var dragon soul och t13 rätt så tråkig. Raidfinder i 4.3s form är bara grind och efter att ha sprungit igenon normal två gånger var det också bara grind. Samma med bossar i hc. Alla guilden har dödat är bara grind och resten är 50-100 whipes och sen är de också nere och på "farmstatus".

MoP ser dock väldigt bra ut. JJag hoppas bara det inte blir som cata för mig och t15 och 16 (?) blir lika bra elelr i alla fall i närheten

Medlem

MoP känns riktigt trevligt på betan så det är värt ett test om man gillat WoW tidigare iaf

Medlem

Var tidigare osäker på om jag skulle prova MoP eller inte efter att jag provat GW2 betan, vilken jag blev besviken på. Men nu efter den sista betan blev jag säker på att det var GW2 jag ville spela! Så jäkla bra spel - i de första 20 levlarna iallafall!

Medlem

Haha fy fan! 300 för en expansion och då betalar ni ändå 100(?!) spänn i månaden?
Att folk inte tröttnat på det här än


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar