Instängd på kontoret

Redaktör
Ponny
Instängd på kontoret

Idag har Simon plåtat och haft sig. Töntigt. Så jag stängde in mig på kontoret. Då kan det gå så här: #Fortune Summoners.

Självklart är det officiella F-spelet fortfarande #From Dust, men det kan ju vara roligt att roa sig med annat också (och just Fortune Summoners är av allt att döma väldigt roligt!).

[ia=647917; large]
När man har semester går det att spela tjugo spel (typ) samtidigt.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Instängd på kontoret

Testade demo't och gillade vad jag såg så jag handlade Fortune Summoners under Steams rea. Blir till att lira lite efter jag nött igenom Cave Story+ ett par gånger


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Har du spelat Recettear: An Item Shop's Tale, F? Det är det roligaste spelet jag spelat på flera år. Inte hunnit testa detta än, men får definitivt inhandlas förr eller senare.

Skrivet av Sebastian Lind:

Har du spelat Recettear: An Item Shop's Tale, F? Det är det roligaste spelet jag spelat på flera år. Inte hunnit testa detta än, men får definitivt inhandlas förr eller senare.

Slutar alltid med att hon tvingas bo i en pappkartong i en gränd nere vid hamnen. Alvarligt, den där féen har för stora förväntningar på en så ung flicka. :/


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Tsk, tsk. Bara du som är kass!

Jag skyller på ekonomisk inflation! 20,000 ena veckan sen skall det vara 200,000 den nästa. Den där féen är en riktig Lady Gaga.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny
Skrivet av Sebastian Lind:

Har du spelat Recettear: An Item Shop's Tale, F? Det är det roligaste spelet jag spelat på flera år. Inte hunnit testa detta än, men får definitivt inhandlas förr eller senare.

Jag har hunnit testa det och tycker det är Får bli mitt nästa pc-spel


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar