WoW: Mists of Pandaria har releasedatum

Medlem
Skrivet av dotque:

Haha fy fan! 300 för en expansion och då betalar ni ändå 100(?!) spänn i månaden?
Att folk inte tröttnat på det här än

Sen oandra sidan så är inte vi alla 12 år och bor i mammas källare heller,

Medlem
Skrivet av zhrooms:

och _ALLA_ tycker att TBC var det bästa, den som röstar på Vanilla har troligtvis aldrig spelat det, eller har en skruv lös.

Knappast alla, själv hade jag mest roligt i vanilla (40 man raids =win), TBC var bra ett tag men blev snabbt tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av dotque:

Haha fy fan! 300 för en expansion och då betalar ni ändå 100(?!) spänn i månaden?
Att folk inte tröttnat på det här än

Sen oandra sidan så är inte vi alla 12 år och bor i mammas källare heller,

Många är tragiskt nog 25+ också, och tack vare WOW fortfarande i mammas källare.

Medlem

Hm, blev sugen på att lira WoW nu... kanske dags att köpa lite tid!

Medlem

Var nere och förbokade GW2 Collectors Edition för 2 timmar sen, blir bara GW2 framöver

Medlem

Blir aldrig lika bra igen som BC expansionen tyvärr.


signatur

Meep!

Medlem

Efter att ha spenderat ca 11 000 timmar med WoW fram tills Cataclysm kom och inte rört spelet sedan dess känna att jag vill spela MoP lite casual utan stress och raidande är underligt, men jag hoppas det kan bli kul. WoW kommer alltid ha en plats i mitt hjärta även om själva communityt är sjukt otrevligt.

Men som sagt, aldrig mer raidande eller end game...

Medlem

Vanilla ägde då var det status med epix! tier 1 ifrån MC ohh yes 40 man raids! det var tider det , göra 100st readycheck innan alla slut afka haha det var roligt

Medlem

pvp all da way!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är detta verkligen fz? knappt ingen som klagar på att wow fortfarande spelas
ska bli kul att "reseta" wow igen så man kan bygga upp sin lille gubbe och fixa lite achivments!

Medlem

Köpte spelet + alla expansioner iom cata, spelade en månad och sen gav jag upp ;/ trodde själv att folk skulle sönder ragea iom panda expansionen, men trevligt nog värkar folk uppskatta det


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av quilling:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av dotque:

Haha fy fan! 300 för en expansion och då betalar ni ändå 100(?!) spänn i månaden?
Att folk inte tröttnat på det här än

Sen oandra sidan så är inte vi alla 12 år och bor i mammas källare heller,

Många är tragiskt nog 25+ också, och tack vare WOW fortfarande i mammas källare.

Var har du dragit den statistiken från?

Medlem

Gav bort allt guld till en guildmate för att hindra mig själv att komma tillbaka till det... Vet att det är möjligt att få tillbaka via GM's men tror ändå att jag kommer spela Guild Wars 2 då. Har följt spelets utveckling enda sedan det annonserades och beta eventsen gjorde mig allt annat än besviken. HYYYYYPEEE!!!!

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av quilling:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av dotque:

Haha fy fan! 300 för en expansion och då betalar ni ändå 100(?!) spänn i månaden?
Att folk inte tröttnat på det här än

Sen oandra sidan så är inte vi alla 12 år och bor i mammas källare heller,

Många är tragiskt nog 25+ också, och tack vare WOW fortfarande i mammas källare.

Var har du dragit den statistiken från?

Jag är inte säker, men jag gissar från hans röv.

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Haha fy fan! 300 för en expansion och då betalar ni ändå 100(?!) spänn i månaden?
Att folk inte tröttnat på det här än

Fast bättre att köparediga expansioner istället för fjant tillägg och DLC varannan månad.

Kommer lätt att köpa MoP och blir en månadskostnad sen får vi se!

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag har spelat World of Warcraft sedan Betan 2004, spelat med RL guild på 15 pers sedan 2006 innan TBC kom, och _ALLA_ tycker att TBC var det bästa, den som röstar på Vanilla har troligtvis aldrig spelat det, eller har en skruv lös.

Ja för om folk inte har samma åsikt som dig så är dom dumma i huvudet?

Medlem

Andra frågan är ju högst svår att svara på när man inte spelat i alla expansioner/originalet. Har spelat sedan TBC och kan intyga att jag hade de roligast i WotLK, kanske inte för att det är den bästa expansionen utan för att jag spelade mest, med trevligt folk. I TBC var man för nybörjare för att kunna göra något seriöst och i Cataclysm har jag knappt spelat förutom Dragon Soul HC.


signatur
Medlem

Inget för mig tyvärr, blivit besviken för mkt :/

GW2 Here I come!


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Låter skoj för dom som lirar wow

Tycker levling är roligast i wow så 5 extra levels får inte mig tillbaka, 2 nya kontinenter samt 30 levels till då jklar

Som ni förstår så endgame är alltid tråkigt oavsett mmorpg för mig.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Mellansalt:

Inget för mig tyvärr, blivit besviken för mkt :/

GW2 Here I come!

Vi får se hur länge det varar egentligen. Blir väl så att folket tröttnar efter ett tag och går tillbaka till WoW.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Mellansalt:

Inget för mig tyvärr, blivit besviken för mkt :/

GW2 Here I come!

Vi får se hur länge det varar egentligen. Blir väl så att folket tröttnar efter ett tag och går tillbaka till WoW.

Kan bara tala för mig själv, skiter i vad andra gör


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Dom som köper denna expansion, är också dom som köper Kinderägg.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

Jag har inte bestämt mig än... men troligen inte. Däremot borde jag spela för att locka fler folk och döda TOR snabbare på det sättet så vi kan få Kotor 3...

Det har blivit tomt... jag kommer ihåg när det var cirka 10 spelare där jag rörde mig - senast när jag spelade var det vara två... eller tre.

Sedan har spelet tappat sin charm som fanns vid release och upptäckte den lite igen i WotLK. Mists of Pandaria låter tråkigt.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Folk som röstade wrath, antingen:

1) Fattar dom ingenting, eller så

2) Började dom spela under wrath

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

Folk som röstade wrath, antingen:

1) Fattar dom ingenting, eller så

2) Började dom spela under wrath

Annars får dom väl tycka vad fan dom vill?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Avstängd
Skrivet av Heavenlaid:

Efter att ha spenderat ca 11 000 timmar med WoW fram tills Cataclysm kom och inte rört spelet sedan dess känna att jag vill spela MoP lite casual utan stress och raidande är underligt, men jag hoppas det kan bli kul. WoW kommer alltid ha en plats i mitt hjärta även om själva communityt är sjukt otrevligt.

Men som sagt, aldrig mer raidande eller end game...

Helt rätt. Jag tröttnade på medspelare så jag bestämde mig för att enbart köra solo i Lich King. Jag levlade mains, alts, yrken, cooking, fishing och annat och hade enormt roligt. Jag gjorde inte en enda instans och det ångrar jag inte.

Så ett fridfullt levlande där man satsar på att nå det bästa gearet via quests och yrken är att rekommendera.

Medlem
Skrivet av Calez:
Skrivet av Heavenlaid:

Efter att ha spenderat ca 11 000 timmar med WoW fram tills Cataclysm kom och inte rört spelet sedan dess känna att jag vill spela MoP lite casual utan stress och raidande är underligt, men jag hoppas det kan bli kul. WoW kommer alltid ha en plats i mitt hjärta även om själva communityt är sjukt otrevligt.

Men som sagt, aldrig mer raidande eller end game...

Helt rätt. Jag tröttnade på medspelare så jag bestämde mig för att enbart köra solo i Lich King. Jag levlade mains, alts, yrken, cooking, fishing och annat och hade enormt roligt. Jag gjorde inte en enda instans och det ångrar jag inte.

Så ett fridfullt levlande där man satsar på att nå det bästa gearet via quests och yrken är att rekommendera.

Ja det blir så för mej i MoP med, bara ha kul. Tråkigt bara att det ska vara så svårt att hitta trevligt folk att dela upplevelsen med...

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Dom som köper denna expansion, är också dom som köper Kinderägg.

Kinderägg är ju gott!

och ja, jag kommer köpa expansionen.
ett tre-pack ägg också tydligen?

Medlem

Varför läser jag kommentarer om World of Warcraft på FZ, alltid samma sak.

On-topic: WoW har alltid funnits med mig, givetvis måste jag prova MoP

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av krythorian:

Nej jag kommer lägga ner pengar på vettigare saker än WoW, tänker iallafall inte gå tillbaks till WoW efter att jag lyckats sluta spela det.

Wow är egentligen så jävla tråkigt men blir så beroende framkallande iaf.. Vad gör du i wow egentligen? Står i sw/ogr och glor och väntar 10min - 1h för att komma in i ett bg/arena/raid/instace. Sen 1 gång på 10000 går du ut och farmar i 1 timme.. Så var det iaf för mig!

Känner igen det där. Dock var jag seriös med mitt wow lirande så under tiden jag sökte Bg eller instance farmade jag ALLTID eller tränade dueller, satt och kollade upp saker om spelet, snacka taktiker inför kvällens raid eller tweka addons eller kolla upp något om det på nätet typ mmo-champion.
Men det blev allt lite glo tid i Org med men det är som med allt annat, det blir vad man gör det till. Men pressar man sin wow tid kan man få ut otroligt mycket utav det och det blir roligare.
Va riktigt kul när vi va top 30 world i Icc under Lich king.

Dock kommer jag inte lira Panda. Gillar inte story konceptet (vet att det vart med sen början om någon skulle hänga sig på det) och Gw 2 lockar sen har man ju lol laget att tänka på.
Men kul för dem som fortfarande lirar!

123
Skriv svar