WoW: Mists of Pandaria har releasedatum

Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av quilling:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av dotque:

Haha fy fan! 300 för en expansion och då betalar ni ändå 100(?!) spänn i månaden?
Att folk inte tröttnat på det här än

Sen oandra sidan så är inte vi alla 12 år och bor i mammas källare heller,

Många är tragiskt nog 25+ också, och tack vare WOW fortfarande i mammas källare.

Var har du dragit den statistiken från?

Jag är inte säker, men jag gissar från hans röv.

Du gissade rätt där. Rent antagande från mig såklart, men det finns säkert allt för många fall av fullfjädrat sjukligt spelmissbruk bland mmolirare. Men majoriteten hör inte dit såklart.
(Sorry för offtopic.)

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Annars får dom väl tycka vad fan dom vill?

Dem har rätt att tycka vad de vill. Men wrath var för WoW som trammel var för UO, snacka om att förstöra ett spel

Medlem

1000 spänn för collectors edition?! det är bara en expansion plus lite små krams, ingen staty eller liknande, inte värt skulle jag säga men vill man gärna ha "Behind the scenes DVD" och musik platta så kanske det är värt det.

Medlem

Ska bli kul o spela

Medlem

Har ägnat så många timmar/dagar åt Aaeroth att jag inte kan undgå att spela/köpa dena expansion också wow är helt enkelt för bra.

Medlem

När Arthas dog, dog WoW för mig!

Arthas fighting!

Medlem

Bakåtsträvare är inget roligt.

Men det är inget att bry sig om.

Ish
Medlem
Skrivet av showerguy:

Viktigt att skriva är också att leveltaket har höjts från 85 till 90!

Högre level är det viktigaste av upplevelsen helt klart [/SARCASM]


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Svenskalkoholkultur:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av krythorian:

Nej jag kommer lägga ner pengar på vettigare saker än WoW, tänker iallafall inte gå tillbaks till WoW efter att jag lyckats sluta spela det.

Wow är egentligen så jävla tråkigt men blir så beroende framkallande iaf.. Vad gör du i wow egentligen? Står i sw/ogr och glor och väntar 10min - 1h för att komma in i ett bg/arena/raid/instace. Sen 1 gång på 10000 går du ut och farmar i 1 timme.. Så var det iaf för mig!

Håller med. har flertalet gånger fått sug efter att dra igång kontot igen men sen står man och hoppar runt o väntar på köer för att få farma samma bg's man farmat i hundra år känns de som. Ne gw2 blir de. iallafall lite nytänkade

Nytänkade?
Tillslut kommer ni stå i köer för samma gamla bg i GW2 också, det är oundvikligt i ett MMO.

Kolla upp hur GW2 fungerar så slipper du se dum ut, för att det är inte alls oundvikligt.

Det finns inga väntetider för BG's i GW2. Man joinar en server (likt ett FPS-spel) och spelar där så länge man vill. När en runda (BG) är slut, så laddas en ny BG och nästa runda börjar. Hur skönt som helst.

Personligen skulle jag aldrig orka spela traditionella BG's igen med väntetider efter att ha provat GW2's system.

Inaktiv

Ska bli kul att rulla in tier3 karaktären i spelet igen! Sett fram emot expansionen.


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

123
Skriv svar