Valfrihet är ledordet för Risen 2

Robot
Valfrihet är ledordet för Risen 2

Senaste Risen 2-trailern visar hur spelarna kan tackla quests på helt olika sätt beroende på karaktär och sinne – snart släpps rollspelsäventyret till konsol!

#risen-2-dark-waters


Medlem
Valfrihet är ledordet för Risen 2

Gillade deras "long range sharpshooter", borde ha använt ett hagel på det där avståndet, eller bara sparkat fienden

Medlem

Hmm. Jag har inte spelat ettan sedan jag kom till ett ställe i spelet där man skulle välja väg, tog en väg, hamnade på något ställe som jag fastnade på. Tänkte gå tillbaka och grinda lite för att levela upp men så respawnade inte fienderna så det fanns inget att göra...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Risen, så god att du tar 2!

Medlem
Skrivet av conthox:

Hmm. Jag har inte spelat ettan sedan jag kom till ett ställe i spelet där man skulle välja väg, tog en väg, hamnade på något ställe som jag fastnade på. Tänkte gå tillbaka och grinda lite för att levela upp men så respawnade inte fienderna så det fanns inget att göra...

hmm vet inte riktigt vart du var någonstans men tipps är ju att man bara kutar förbi vissa fiender eller struntar i dom för att åter komma senare om dom är ivägen och man anser dom vara för svåra.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Explosionerna låter som knallpulver.

Medlem

RIsen 2: Kraftigt Piratig

Medlem

Ska spela Risen först,sen får vi se.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar