Prova den interaktiva trailern från Crysis 3

Robot
Prova den interaktiva trailern från Crysis 3

I den senaste trailern från Crysis 3 kan du välja hur klippet ska framskrida.

#crytek, #crysis-3


Medlem
Prova den interaktiva trailern från Crysis 3

Coolt!

Medlem

det var jävla snyggt faxtis
förvånad äfter 2an som jag inte tyckte var så snyggt men kanskehar med att jag gillar dessa miljöer mycket bättre.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Vad som är skräp för dig kan vara bra spel för andra...

Medlem
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Ja det är en gåta.

Medlem

Valen funkar inte vidare för mig men det kanske kan vara på grund av att jag kör FF 15 för tillfället.

Medlem

Bara älskar den där bågen. Crysis FTW!


signatur

May the force be with you.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gaara:
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Vad som är skräp för dig kan vara bra spel för andra...

Det gäller cod också men ändå har det massvis med haters.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tycker det ser alldeles för linjärt och tråkigt ut, det hjälper inte att det körs på konsol.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

*klickar på stealth*... smyga...smyga....BOOMpewpewpewpepewBOOOOMsmygapewpewpewpewpewpewALARMALARM...smygasmygaPEWPEWBOOOMpewpewpewpew..smygasmyga....

Har haft kul med föregående Crysis spel och kan nog lyckas få ut det med detta spel också... väntar nog dock på en sale först.

Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Jag tycker det ser alldeles för linjärt och tråkigt ut, det hjälper inte att det körs på konsol.

Läste lite snabbt från en kommentar på youtube att det är ett klipp från PC med någon som lirar med en kontroller för att det ska se ut som att det är hur snyggt det kommer att se ut på konsoll också... ingen aning om det är sant dock.

Medlem

Fan det ser bara sunkigare ut för varje version som släpps. Crysis 1 var ju kanon, men nu ser grafiken så grötig ut så man knappt kan urskilja monster och bakrund, ser ut som skogen skjuter, om man inte tittar i slowmotion. Dom borde återgå till första versionen, där det var mer rent och cleant. Spel blir inte roligare för dom försöker maxxa så mycke neonfärger och explotioner och monster som möjligt, kanske 5 åringar imponeras av sånt...

Det var bättre förr i detta fall. Ser Crysis 3 som en kommande besvikelse, men jag kommer ändå köpa det.

Medlem

Tycker inte det var mycket stealth i stealth-alternativet eftersom enda skillnaden mellan dem var att vapnen han sköt åt alla håll med var ljuddämpade i det klippet

Medlem

Crysis 3 kommer bli awesome <3

Medlem

Crysis 3 måste bli världens bästa spel med tanke på texten som stod i trailern!

Tydligen så är denna PRE-alphaversion fullt texturerad, animerad, modellerad och ja, färdigt menysystem röster inlagda osv.

Inte illa, betan måste ju innehålla funktioner som aldrig setts förr i hela världen och jag antar att release versionen är så enormt polerad att världen helt enkelt exploderar så fort skitet trycks på en dvdskiva.

Eller så lyckades Crytek ljuga för sina kunder 20 sekunder in i trailern... lyckat.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Vad som är skräp för dig kan vara bra spel för andra...

Det gäller cod också men ändå har det massvis med haters.

Fast jag tror nog att en majoritet av spelare ändå kan hålla med om att CoD spelet ändå är en remake av förra spelet med en till polygon här och där, klagades ENORMT på MW2, de hade helt ärligt samma hus och texturer som CoD4 i vissa småstäder.

CoD utan alla medaljer som pressas upp i ansiktet på en skulle vara ett spel ingen spelade, människor älskar bekräftelse att de gjort någonting bra, därför lever CoD ännu kvar. CoD efter CoD ger dig mer och mer beröm, oohh du dog 3 gånger på rad, här har du lite extra poäng.
Oh! du dödade 3 personer, här få coola ljudeffekter och plan som tar sönder halva banan
(dramatiserat ja, men det ligger en sanning bakom)

Varför tror du att CoD's spelarbas mestadels är folk under 15? de faller mest för tomma beröm.

Medlem

det ser ut att bli roligare än tvåan men inte i närheten av ettan den här gången heller


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Vad som är skräp för dig kan vara bra spel för andra...

Det gäller cod också men ändå har det massvis med haters.

Fast jag tror nog att en majoritet av spelare ändå kan hålla med om att CoD spelet ändå är en remake av förra spelet med en till polygon här och där, klagades ENORMT på MW2, de hade helt ärligt samma hus och texturer som CoD4 i vissa småstäder.

CoD utan alla medaljer som pressas upp i ansiktet på en skulle vara ett spel ingen spelade, människor älskar bekräftelse att de gjort någonting bra, därför lever CoD ännu kvar. CoD efter CoD ger dig mer och mer beröm, oohh du dog 3 gånger på rad, här har du lite extra poäng.
Oh! du dödade 3 personer, här få coola ljudeffekter och plan som tar sönder halva banan
(dramatiserat ja, men det ligger en sanning bakom)

Varför tror du att CoD's spelarbas mestadels är folk under 15? de faller mest för tomma beröm.

Må så vara, men faktumet står fortfarande att vissa tycker om det och andra inte


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser bra ut, tycker jag! Undrar bara hur bra maskin man måste ha för att det ska flyta på någorlunda...

Medlem
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Må så vara, men faktumet står fortfarande att vissa tycker om det och andra inte

Vilket verkligen förvånar mig enormt. jag ser verkligen vad folk gillar med dem, men jag förstår inte för en sekund varför folk är sådana döda zombies som bara vill ha medaljer och explosioner i ansiktet för att de gjorde någonting vilken åsna som helst har kunnat gjort sedan Quake och Unreal tiden, jag anser kill announcer i dessa spel tillräckliga för att göra mig nöjd av det jag gjort. Jag blir bara irriterad på achievements och medaljer som poppar upp runt skärmen. låt mig spela. announcers dolde i alla fall inte min vy.

Medlem

Har jag köpt de andra 2 så blir det väl 3'an också..
Sämre spel har jag sett så det duger att harva igenom.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Stort uppsving för miljöerna jämfört med 2an. Gameplay ser sådär ut.

Medlem

Inte riktigt vad jag kallar för stealth.... men okej!

Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Har du spelat Crysis 3? Hur fick du tag på spelet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Alla har olika smaker, varför vara hatisk mot vad vissa gillar? håll dig till det du själv tycker om och ge fan i att gnälla på andra

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Blomman1337:

Jag tycker det ser alldeles för linjärt och tråkigt ut, det hjälper inte att det körs på konsol.

Läste lite snabbt från en kommentar på youtube att det är ett klipp från PC med någon som lirar med en kontroller för att det ska se ut som att det är hur snyggt det kommer att se ut på konsoll också... ingen aning om det är sant dock.

Den tanken har faktiskt aldrig slagit mig att dom gör så, men skulle inte förvåna mig om det stämmer. FPS med BÅDE styrning via dosa och sämre grafik håller väl inte.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Pilbåge, hightech shit!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av xverminator:

Fan det ser bara sunkigare ut för varje version som släpps. Crysis 1 var ju kanon, men nu ser grafiken så grötig ut så man knappt kan urskilja monster och bakrund, ser ut som skogen skjuter, om man inte tittar i slowmotion. Dom borde återgå till första versionen, där det var mer rent och cleant. Spel blir inte roligare för dom försöker maxxa så mycke neonfärger och explotioner och monster som möjligt, kanske 5 åringar imponeras av sånt...

Det var bättre förr i detta fall. Ser Crysis 3 som en kommande besvikelse, men jag kommer ändå köpa det.

rolig sak det kallas att fienderna har bra krigs kläder för miljön


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

12
Skriv svar