CD Projekt siktar in sig på multiplayer

Robot
CD Projekt siktar in sig på multiplayer

The Witcher-utvecklarna söker efter multiplayerprogrammerare som kan hjälpa dem anpassa spelmotorn Red Engine för just multiplayer.

#cd-projekt


Medlem
CD Projekt siktar in sig på multiplayer

Nja witcher ska vara sp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har inte spelat Witcher än, men köpte det på Steam-rean; Tror inte det kommer passa att spela the Witcher i MP, men jag har ju som sagt inte spelat det. Hoppas på något nytt.

Medlem

Nu när jag snart har en ny dator så kan jag äntligen få köra W2. Det har legat där och retat mig enda sen jag köpte det vid årsskiftet...

Medlem

Så länge skapandet av en multiplayerdel inte inkräktar på singelplayer och dess komponenter får det mitt godkännande, även om jag inte riktigt vet hur det skulle implementeras med spelmekaniken sådan som den är i TW2. Kanske det inte är Witcher det handlar om, utan Cyberpunk?

Hur som helst: med tanke på att det är CDPR som utvecklar så har jag fullt förtroende för att de gör rätt beslut.

Medlem

Känns onödigt att uttala sig just nu, kanske blir det fantastisk multiplayer, kanske inte, hursomhelst så älskar jag deras ideologi angående många olika saker samt deras tidigare spel så hoppas dom lyckas göra något bra igen!

Inaktiv

Skadar inte med en MP-funktion i Red Engine. CD Projekt vet vad de gör, tro mig.

Medlem

kanske ett witcherspel där dialogen sköts av 2 spelare i coop som i det kommande Divinity spelet? vore trevligt.

Medlem

Möjligt vis co op älskar co op i alla spel alltid kul med lite xtra uppdrag gjort för 2 eller flera

Medlem

Även jag litar på CDPR. Behövs bara implementeras rätt. Skulle chansa att det är för cyberpunk dock

Medlem

Det finns så många MP-spel. Jag vill att det skall finnas kvar studios som skapar högkvalitativa SP-rollspel också.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad hände med deras sci-fi satsning då? Om de är så brutalt bra, ja nästan överlägsna med fantasy-tema så lär sci-fi bli minst lika spektakulärt.

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

Vad hände med deras sci-fi satsning då? Om de är så brutalt bra, ja nästan överlägsna med fantasy-tema så lär sci-fi bli minst lika spektakulärt.

Det är på gång det med

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120530/cd-projekts-nya-cy...

1
Skriv svar