Cryteks free-to-play-pangare Warface även till Europa

Robot
Cryteks free-to-play-pangare Warface även till Europa

In your face! It's war we're talking about...

#crytek, #warface, #trion-worlds


Medlem
Cryteks free-to-play-pangare Warface även till Europa

Kan ju inte skada att testa men jag antar att det blir via origin då, eller?

Det jag sett är skrattretande, men annars har jag respekt för Crytek.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oj, vad många F2P-spel det kommer helt plötsligt...

Inaktiv

Släpp det på Steam!

Medlem

Wow, det här var nog den sämsta fps trailern jag sätt. OCh varför har den de där jävla rödpunktsikterna som finns i bf3?
Har inget emot rödpunkt i sig, men inget är mer irriterande en att en liten röd lampa lyser en i ögonen och bländar hela skärmen.


signatur

Rwa?

Medlem

I can gäsp to this.

Men seriöst, sådana här spel är fan det värsta jag vet. Klarar inte att spela skiten i mer än 1 min innan man får extrem huvudvärk.

Allt ska gå så jävla fort.

Medlem

Ser ut som alla andra moderna militära "twitch shooters".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ser ut som alla andra moderna militära "twitch shooters".

Snarare mer som CoD och BF3. Det är vad Crysis 2 blev och det är troligen vad detta spelet kommer bli.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Wow, det här var nog den sämsta fps trailern jag sätt. OCh varför har den de där jävla rödpunktsikterna som finns i bf3?
Har inget emot rödpunkt i sig, men inget är mer irriterande en att en liten röd lampa lyser en i ögonen och bländar hela skärmen.

Det är väl ändå inte ett rödpunktssikte som bländar spelaren, utan ett lasersikte från en fiende som lyser på spelaren?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Annanaz:

Wow, det här var nog den sämsta fps trailern jag sätt. OCh varför har den de där jävla rödpunktsikterna som finns i bf3?
Har inget emot rödpunkt i sig, men inget är mer irriterande en att en liten röd lampa lyser en i ögonen och bländar hela skärmen.

Det är väl ändå inte ett rödpunktssikte som bländar spelaren, utan ett lasersikte från en fiende som lyser på spelaren?

Det har du helt rätt i


signatur

Rwa?

Medlem

Värt ett försök. Dock finner jag det underligt att det bara funnits i ryssland hittils

Medlem

Ser ut som COD med fulare animationer.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Inaktiv

Blir väl att testa detta, men tänker inte ha några stora förhoppningar ännu gällande detta lir

Medlem

Ser helt okej ut, MEN ett enormt problem idag med FPS på PC är fuskare.

CoD:MW3 och BF3 förstördes p.g.a. det. Kommer Crytek bli bättre?

Och ja, sluta med era egna Steam-kopior. Ingen bryr sig.

Släpp det på Steam!

Medlem

Ännu mer F2P skräp!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Jag hoppas att marknaden svämmar över med F2P, så att ingen tjänar tillräckligt med pengar på det och tvingas återgå till fullprisspel.

Medlem

när kan man börja spela det här? är sugen på att testa

Medlem
Skrivet av kabex:

Jag hoppas att marknaden svämmar över med F2P, så att ingen tjänar tillräckligt med pengar på det och tvingas återgå till fullprisspel.

Det som kommer att hända är att vissa blir mer populära än andra... that's it, precis som det är med fullpris spel.

Inaktiv
Skrivet av qun0:

Blir väl att testa detta, men tänker inte ha några stora förhoppningar ännu gällande detta lir

Jag undrar ve denna omogna person är som är så tänd i att klicka på ogilla, men som inte vågar lämna ut en kommentar varför personen i fråga ogillar det man skriver.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

...Och ja, sluta med era egna Steam-kopior. Ingen bryr sig.

Släpp det på Steam!

Valve tjänar pengar på andras spel. Det är inte konstigt att EA börjat med eget, och jag ser inget fel i att de gör det heller. Snart dyker det nog upp liknande tjänster från fler företag.

Medlem

Facewar!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:

Blir väl att testa detta, men tänker inte ha några stora förhoppningar ännu gällande detta lir

Jag undrar ve denna omogna person är som är så tänd i att klicka på ogilla, men som inte vågar lämna ut en kommentar varför personen i fråga ogillar det man skriver.

Mitt tips är att vi här tar upp frågan om att ta bort tumme ner o bara har tumme upp på det vi gillar.
För detta blir lite tramsig och onödigt irriterande. Nivån sjunker till 12 år som det är nu...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:

Blir väl att testa detta, men tänker inte ha några stora förhoppningar ännu gällande detta lir

Jag undrar ve denna omogna person är som är så tänd i att klicka på ogilla, men som inte vågar lämna ut en kommentar varför personen i fråga ogillar det man skriver.

Mitt tips är att vi här tar upp frågan om att ta bort tumme ner o bara har tumme upp på det vi gillar.
För detta blir lite tramsig och onödigt irriterande. Nivån sjunker till 12 år som det är nu...

Tumme ner får väl finnas, tycker bara att är man så emot en kommentar kan man ju också lägga ner tiden på att skriva en förklaring vad som fick dom att ogilla det man skrev. Dock var tumme upp och tumme ner onödig hur som haver.

1
Skriv svar