Sniper: Ghost Warrior 2 försenas igen

Robot
Sniper: Ghost Warrior 2 försenas igen

Krypskytteupplevelsen släpps först i början av nästa år, när den andra förseningen den här månaden är röjd.

#nyhetstips, #sniper-ghost-warrior-2


Medlem
Sniper: Ghost Warrior 2 försenas igen

Tycker det ser roligt ut

Det måste vara manuset de jobbar på...

(Ironi...)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det måste vara manuset de jobbar på...

(Ironi...)

Haha, det där va nästan roligare än porrfilmer med en "story"

Medlem

Jag vill väldigt gärns spela ett bra sniperspel. Utan hårt skriptad handling. Man skall ha frihet att själv välja hur man vill angripa uppdraget. Det skall inte vara en actionfest.

För att måla upp ett kort scenario: 30 till 60 minuters rekognicering, ett skott, sedan det svåraste, ta sig hem levande. Leka katt och råtta med förband med hundar som jagar dig ett dygn.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag vill väldigt gärns spela ett bra sniperspel. Utan hårt skriptad handling. Man skall ha frihet att själv välja hur man vill angripa uppdraget. Det skall inte vara en actionfest.

För att måla upp ett kort scenario: 30 till 60 minuters rekognicering, ett skott, sedan det svåraste, ta sig hem levande. Leka katt och råtta med förband med hundar som jagar dig ett dygn.

Låter som Sniper Elite 1 på högsta svårighetsgraden

Inaktiv

Ettan var grymt!

Inaktiv

Jag håller fullständigt med Mr Tybalt.

Medlem

Bra att lägga ett releasedatum i trailern om dom var medvetna att det skulle bli försenat

Medlem

Blev besviken på sniper elit och hoppas mer på detta släpp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Redaktör

Sluta citera spammaren, är ni snälla, jag håller på och städar.


signatur
Medlem

den som väntar på något gott...

....väntar fan alltid för länge


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av walter_iego:

Det måste vara manuset de jobbar på...

(Ironi...)

Haha, det där va nästan roligare än porrfilmer med en "story"

I början la de faktiskt ner rätt mycket tid på manus/story till porrfilmer...sen verkar det (inte för jag vet det..host host..) ha övergått till mer pang på röbetan!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av walter_iego:

Det måste vara manuset de jobbar på...

(Ironi...)

Haha, det där va nästan roligare än porrfilmer med en "story"

I början la de faktiskt ner rätt mycket tid på manus/story till porrfilmer...sen verkar det (inte för jag vet det..host host..) ha övergått till mer pang på röbetan!

Mycket tid vet jag väl inte, men mycket mer tid än idag lades det utan ner i storyn. Jämför t.ex. Fäbojäntan eller Långt ner i halsen (inte för att jag har sett dom) med lite nyare filmer så är det oerhört stor skillnad, i alla fall vad jag har hört

Medlem

Precis - vi har har båda bara hört rykten!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag vill väldigt gärns spela ett bra sniperspel. Utan hårt skriptad handling. Man skall ha frihet att själv välja hur man vill angripa uppdraget. Det skall inte vara en actionfest.

För att måla upp ett kort scenario: 30 till 60 minuters rekognicering, ett skott, sedan det svåraste, ta sig hem levande. Leka katt och råtta med förband med hundar som jagar dig ett dygn.

Lycka till :). Jag förstår dig, men inte en chans att det kommer hända. Ok det kanske finns en liten chans men den är inte så stor. Själv tycker jag det skulle vara roligare om de gjorde sniper spelen lite mer autentiska, iaf. på hur en sniper porträtteras. Spelen får det att se ut som en one man army.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag vill väldigt gärns spela ett bra sniperspel. Utan hårt skriptad handling. Man skall ha frihet att själv välja hur man vill angripa uppdraget. Det skall inte vara en actionfest.

För att måla upp ett kort scenario: 30 till 60 minuters rekognicering, ett skott, sedan det svåraste, ta sig hem levande. Leka katt och råtta med förband med hundar som jagar dig ett dygn.

Saknar också mer äkta sniper spel och de som finns i dag går ju på räls..
Men ett skott ne det stämmer inte på lite längre håll för en äkta sniper behöver ofta ett skott för att få rätt avstånd med siktet/vinden mm. själv fick jag spela om 1'an för jag fastnade i spelet då jag valde annan än spelets väg så de nya spelen suger.
Lite mer recon och markera FI åt någon kommando grupp/ artelleri mm vore kul men lite mer öppna kartor så det är ok att lösa uppgiften på mer än en räls tur ordning vore bra. Men detta får vi nog vänta på...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Gillade 1an.Ser inget fel i en framflyttning om det är för att få det så pass bra som möjligt,

Medlem

Hade varit kul med bullet entrys som i Sniper Elite V2

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Hade varit kul med bullet entrys som i Sniper Elite V2

Har för mig att Sniper Ghost 1'an var före med det fast inte så grovt som SE V2 visade.
Men tycker det räcker med headshott visning. Annars blir det lite tjatigt o man kommer ur rytmen om man ska se en annimering vid varje skott.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar