Prova den interaktiva trailern från Crysis 3

Synd på ett så bra spel, det verkar så bra men jag finner det så tråkigt att jag inte ens orkade kolla klart. Ser ut som 2:an som jag inte hade intresse att spela klart...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Du kan göra en korridor hur vacker som helst, men det kommer fortfarande vara en korridor.

Medlem

Korridor i högsta hugg. Bara jag som tycker Crysis är snyggare än både 2an och 3an? Högre texturer och ljus i all ära men första Crysis är nog det spel som har haft bäst design. Här i 3an ser allt grötigt ut. Jag antar att experimentella spel som första Crysis inte växer på träd. "Men grafiken är inte allt", nej men Crysis har bättre gameplay också.

Medlem

Såg ut att vara spelat med mus (och tangentbord) i alla fall, bra flyt och inte det där sikta, upp... ner... upp lite till... skjut.
Givet köp, gillar Crysis serien (och det blev ännu bättre när man kunde göra stealth kills som i tvåan, smyga runt och ta ner alla en och en... ).


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Vad som är skräp för dig kan vara bra spel för andra...

Det gäller cod också men ändå har det massvis med haters.

Men hur snyggt är cod då? Crysis spelar man väl bara för grafikens skull ändå...

Medlem

på trailern ser det ut som en expansion till den sämsta tvåan.

Medlem

Yes.. gillade mest att kriga mot militären i 2:an så detta verkar passa mig.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Gillade 1an starkt, 2an tröttnade jag på och spelade aldrig igenom. 3an ser ut och liknar 2an såvitt jag kan bedömma så det blir nog inget denna gången.

Visst fan är det grafiskt snyggt, men ack så grötigt.

Spelets "stealth"-läge är ju bara löjligt. Inte mycket till smyg att springa runt med en Ak och mejja allt från 5 meter.

Inaktiv
Skrivet av 22EpsiloN:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av kill455:

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Vad som är skräp för dig kan vara bra spel för andra...

Det gäller cod också men ändå har det massvis med haters.

Men hur snyggt är cod då? Crysis spelar man väl bara för grafikens skull ändå...

Nämn något som man inte spelar för grafiken, räkna bort då i såna fall cod, tibia, minecraft och såna där. För folk vägrar nu för tiden spela vissa spel för att grafiken tydligen är "skit".
Själv tycker jag inte grafiken är det viktigaste, utan hur det är att styra och dylikt. Grafiken är det minst viktiga att ens orka tänka på.

12
Skriv svar