Battlefield 3: Aftermath coming soon

Medlem
Battlefield 3: Aftermath coming soon

Verkar lovande, men vad kan "Fight through the dust and rubble, use the earthquake damaged terrain to your tactical advantage" innebära. Vad tror ni?

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/aftermath?sourceid=...

Medlem

Har väl blivit någon jordbävning och därmed ligger en hel del saker på marken som man kan skydda sig vid.

Tråkigt tycker jag, ser hellre ställen som inte är förstörda i början av matchen men där allt går att förstöra. Som Battlefield: Bad Company 1.

Medlem

Eller så sker en jordbävning under tiden man spelar, och ingen vet vad resultatet av bävningen blir terrängmässigt. Skulle vara coolt om det var randomizzed.

För att ha "Fight through the dust and rubble, use the earthquake damaged terrain to your tactical advantage" som en feature är ju riktigt tunt.

Medlem

Min första tanke är, varför? BF3 säljer ju in sig lite på marknaden på just "total förstörelse". Varför skulle man vilja betala för att i stort sätt få det bortplockat?

Jag har fortfarande hopp om att sista paketet (End Game) kommer innehålla dinosaurier, men det kan man väl glömma när innovationsfattiga EA är inblandad.

Nä, i stället lär väl End Game utspela sig i en igenvuxen apokalyptisk stad som påminner om Crysis 3, som givetvis är EAs stora nyhet nästa år.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Min första tanke är, varför? BF3 säljer ju in sig lite på marknaden på just "total förstörelse". Varför skulle man vilja betala för att i stort sätt få det bortplockat?

Jag har fortfarande hopp om att sista paketet (End Game) kommer innehålla dinosaurier, men det kan man väl glömma när innovationsfattiga EA är inblandad.

Nä, i stället lär väl End Game utspela sig i en igenvuxen apokalyptisk stad som påminner om Crysis 3, som givetvis är EAs stora nyhet nästa år.

"Assumption is the mother of all f'ckups".
Än så länge har vi inte en blekaste om vad de 2 sista expansionerna kommer innehålla, så varför inte vara positiv istället? Kanske blir dom superkul att spela!

Medlem

Och hur vet ni att inget kommer gå att förstöra? Bara för att staden är raserad av en jordbävning innebär inte att destruction är borta helt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar