Planetside 2-betan försenas

Robot
Planetside 2-betan försenas

Startar inte förrän tidigast mot slutet av veckan. Sony ämnar säkerställa att det finns tillgång till mer awesome saker, och mindre caps.

#planetside-2


Inaktiv
Planetside 2-betan försenas

Under tiden blir det nog att lira Arma 2 och kanske lite Orcs must die 2 om man känner för nåt mindre seriöst.

Medlem

Jag ser verkligen framemot detta lir! Var längesedan jag längtade så mycket efter ett spel =D


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

''på grund av att de inte fått in allt awesome i spelet som de tänkt sig.''

Om det är det de väntar på, då väntar jag gladeligen några dagar till!

Medlem

Det är väll ändå en beta, inget demo? Jag förväntar mig i alla fall en massa mindre patchar lite då och då om jag spelar en version av ett spel som inte anses vara klart.

Medlem

lirat Tec.betan i 2veckor, finns en del saker som dom borde fixa den här veckan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Nånstans det finns möjlighet att få en betanyckel?

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Ja, nu blommar då löken här iaf, inget planetside förrens till helgen......Då kan dom hoppa upp och klappa sig i mumindalen, detta gäller alla!

Vet inte med dig, men väntar hellre en vecka och får en stabilare build.

Att utvecklare tar sig tid att fixa i ordning allt för oss borde uppmuntras, tänk bara på hur många ofärdiga spel det släpps på senare tid.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Nånstans det finns möjlighet att få en betanyckel?

Värkar som dem slutat dela ut nycklar via sin twitter. Din bästa chans är nog att singa upp för en på Planetside2.com och hålla tummarna


signatur

Rwa?

Medlem

P2W spel alltså. Ganska tragiskt


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Tur, mitt account password gick sönder i förrgår. Verkar som att det hände för rätt många också. Kanske en del av anledningen.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Ommeh asssåh... sad fjårts 8'((

Medlem

Betan blir försenad pga oputsade features? Är det inte precis vad beta innebär? Nuförtiden är Alphan den nya betan, och betan det nya demot. Släpp betan fri och patcha in det som saknas när det blir klart.

Medlem

Noes! Hur länge ska betan hålla på? jag åker iväg på lördag så jag trodde att jag skulle hinna testa skiten nu Missade de 2 senaste betor också...

Medlem

I min konspiratoriska värld tror jag snarare att sony flyttar på betan för att locka folk ifrån andra prova på spel som kommer i helgen...

Medlem

Jag tror inte folk har rätt har klagq över en beta av ett F2P spel och dess försening. Trots allt är det en privilegie och inte en rättighet att få hjälpa till att testa det

Medlem

Vart uppskriven för betanyckel sedan början av våren typ, de vägrar ge mig en. Satt även och skrev till dem på twitter när de delade ut där men de tycker inte om mig

Medlem

Någon som fått sig en beta nyckel eller vet att de är med i betan? eller kommer detta när skiten börjar?

Medlem

Fyfan vad jag hatar att försöka logga in på SOE's hemsa. Varenda gång får man "You must reset your password!" Det har hänt så många gånger nu att jag inte minns vad jag bytte till senast.

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Vart uppskriven för betanyckel sedan början av våren typ, de vägrar ge mig en. Satt även och skrev till dem på twitter när de delade ut där men de tycker inte om mig

Har varit uppskriven sen man kunde skriva upp för det och jag har inte haft bättre tur själv

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Nånstans det finns möjlighet att få en betanyckel?

Tror de fortfarande delar ut nycklar på twitter då och då.
#planetside2

Medlem

Grejor alltså .. Varför får jag känslan av att Hampus inte tar planetside2 särskilt seriöst?

Medlem
Skrivet av kill455:

P2W spel alltså. Ganska tragiskt

Ser inte vad som är P2W med spelet, då just nu värkar det bara fara kosmetiskt. Men vi får se när det släpps.


signatur

Rwa?

Medlem

Om det ens är säkert att betan kommer att dra igång så kommer det högst troligen bli på måndag eller senare i nästa vecka då dom kommer köra technical hela denna veckan, tis-lör.


signatur

Chooch it

Medlem

Har aktiverat min nyckel förra veckan, så man sitter bara och rullar tummarna medan man väntar

Någon som kan säga något gott om sin favorit Faction? Funderar på Vanu men är inte helt säker än


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Har aktiverat min nyckel förra veckan, så man sitter bara och rullar tummarna medan man väntar

Någon som kan säga något gott om sin favorit Faction? Funderar på Vanu men är inte helt säker än

Flest fishheads (Vanu) i techbetan atm säger ju noll när dom släpper in floden med folk i "riktiga" betan.

Det är iafall ren smaksak vad man vill lira.
MAXarna är lite olika och tanksen är lite olika, kan vara mer. Bara läsa och ta det du gillar bäst.
Jag skjuter gärna på fler Vanu =D


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Javas:

Har aktiverat min nyckel förra veckan, så man sitter bara och rullar tummarna medan man väntar

Någon som kan säga något gott om sin favorit Faction? Funderar på Vanu men är inte helt säker än

for the Terran Republic!!!!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är det någon som har fått ett email med beta key? Jag spelade 03-04 men har fortfarande inte fått fastän jag är Veteran :/

Medlem
Skrivet av Lerner:

Är det någon som har fått ett email med beta key? Jag spelade 03-04 men har fortfarande inte fått fastän jag är Veteran :/

ALLA veterans kommer in. Bara en fråga när.
Jag hade tur och kom med Tech och även en kompis.
Men har du konto med PS1 03-04 så kommer du få beta.
Men det är Kontot som får beta ingen key per email.


signatur

Bara gör det.

1
Skriv svar