Förvänta dig Skyrim: Dawnguard-info inom kort

Robot
Förvänta dig Skyrim: Dawnguard-info inom kort

Bethesda lovar att röja information gällande pc- och PS3-utgåvan av Skyrim-expansionen snart, snart, snart.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks, #microsoft


Medlem
Förvänta dig Skyrim: Dawnguard-info inom kort

Jag blev "mätt" på Skyrim efter att ha lirat igenom det och gjort i stort sett alla uppdrag som fanns, så för mig kvittar det om det dröjer ett par månader eller ej.

Medlem

Jag är av tron att de stötte på någon bugg eller liknande och sköt lite diskret upp Dawnguard ett tag till. Så fort som de känner sig redo är nog min gissning

Medlem

Jävla announcement of announcement, då kan dom fan lika gärna släppa infon direkt!

Medlem

Ge mig nu.

Bethesda ha förstört mitt spelande totalt... Sitter på en grym pc och fler tv-spel än dom flesta kan namnet på och det enda jag vill spela är sandlåderollspel i första persons vy...

Men det läpps ju inte tillräckligt många. Öka Bethesda! Öka!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag vill hellre ha info om nästa fallout!

Medlem

Ge hit ett turbaserat fallout av gamla skolan med upphottad grafik, 3D och roterbar kamera! FO3 och NV är nice och allt men..

Inaktiv
Skrivet av Skjuludde1:

Jag är av tron att de stötte på någon bugg eller liknande och sköt lite diskret upp Dawnguard ett tag till. Så fort som de känner sig redo är nog min gissning

Hade vi haft sån tur skulle PS3 versionen av Skyrim inte vara helt buggfylld :).

Väntar fortfarande på "GOTY" edition när de har släppt alla DLC'er ect.

Orkar inte betala 499kr för ett spel på release och sen punga ut ca 150kr för tillägg.

Medlem

"... vilket kan innebära att de exempelvis väntar på att få något kontrakt påskrivet av någon av de andra plattformshållarna."

Dom ska säkert göra det PS3 exklusivt vilket betyder att alla med 360 snällt måste av-installera sina kopior:P
Giriga marketing-nissar dom har blivit.

Kör pc veriosnen och klarar mig utmärkt med alla fina moddar som kommit ut


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Xbox 360 är bäst spelen kommer först till xbox
PC ps är dåliga

Medlem
Skrivet av jakob232:

Xbox 360 är bäst spelen kommer först till xbox
PC ps är dåliga

Själv föredrar jag en mer flexibel plattform där jag kan spela multiplayer gratis, spelutvecklare kan patcha hejvilt utan att behöva fråga pappa sony eller mamma microsoft om lov eller att det kostar, där det finns möjlighet att modda flertalet spel, finns möjlighet till fanfixar och så mycket mer och då ändå ha möjligheten att koppla in till tvn och sitta med gamepad i soffan och där ingen känner sig tvingad att köpa tidsbegränsad eller permanent exklusivitet för varken dlc eller spelsläpp för att hålla kvar sina spelare.

Men men, det är upp till var och en.

1
Skriv svar