Microsoft svar på Ipad släpps samtidigt som Windows 8

Inaktiv
Skrivet av Gnasty:
Skrivet av DrToker:
Skrivet av Segas:

Produktspecificationen var ju inget annat än värdelös.

I jämförelse med vadå som väger 672 g?

Och sen när är 672g något bra om skiten inte kan prestera?

Läs vidare. Jag missuppfattade och trodde han menade att den hade dåligt krut.

Medlem

Pass.
Fått nog av Apple och Microsoft så det räcker o blir över.

Jag kör vidare med min Samsung Galaxy tab, bättre, billigare och snyggare.

Medlem
Skrivet av Xifarian:

Pass.
Fått nog av Apple och Microsoft så det räcker o blir över.

Jag kör vidare med min Samsung Galaxy tab, bättre, billigare och snyggare.

Allting är subjektivt.

Medlem

Jag väntar på intel varianten, vill kunna utveckla till den (på den) och köra lite program jag kör i dag, inte bara metro apps.

Medlem

Kan man anpassa skärmens läge eller finns där bara ett?

Medlem

Ja ha då kommer platta nr 2 från MS. Testade deras första 92 i US men då var inte hårdvaran bra nog för att köra win. Och sedan kom Äpplet och hävdade att de uppfunnit plattan o visst tekniken fanns då. O till dig som skrev att alla android plattor laggar??
Jag fick en billig android platta (kostnad 1400 kr) och lade in android 4 o den flyter super. Så det handlar lite om att veta hur man optimerar mm.
Det blir den med mest krut i win 8 plattan. Har aldrig gillat light modeller


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Ja ha då kommer platta nr 2 från MS. Testade deras första 92 i US men då var inte hårdvaran bra nog för att köra win. Och sedan kom Äpplet och hävdade att de uppfunnit plattan o visst tekniken fanns då. O till dig som skrev att alla android plattor laggar??
Jag fick en billig android platta (kostnad 1400 kr) och lade in android 4 o den flyter super. Så det handlar lite om att veta hur man optimerar mm.
Det blir den med mest krut i win 8 plattan. Har aldrig gillat light modeller

Hejsvejs

En platta ska vara optimerad från start , måste jag sitta o tweaka den så är det big fail.
Ska tilläggas att jag kört tester innan jag installerat nått bara för att verifiera att det inte är nån app som strular till det.

Dom vi har testat på jobbet är samsung galaxy tab 2 10, ipad g3 samt asus transformer senaste som fanns för en månad sen.
4.03-4.04 nånting för android samt 5.x för ipad

Mycket medveten att android 4.1 ska ha löst en del skärm lagg , hur mycket får jag se när vi lagt in det när det nu behagar komma.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av chopper:

Ja ha då kommer platta nr 2 från MS. Testade deras första 92 i US men då var inte hårdvaran bra nog för att köra win. Och sedan kom Äpplet och hävdade att de uppfunnit plattan o visst tekniken fanns då. O till dig som skrev att alla android plattor laggar??
Jag fick en billig android platta (kostnad 1400 kr) och lade in android 4 o den flyter super. Så det handlar lite om att veta hur man optimerar mm.
Det blir den med mest krut i win 8 plattan. Har aldrig gillat light modeller

Hejsvejs

En platta ska vara optimerad från start , måste jag sitta o tweaka den så är det big fail.
Ska tilläggas att jag kört tester innan jag installerat nått bara för att verifiera att det inte är nån app som strular till det.

Dom vi har testat på jobbet är samsung galaxy tab 2 10, ipad g3 samt asus transformer senaste som fanns för en månad sen.
4.03-4.04 nånting för android samt 5.x för ipad

Mycket medveten att android 4.1 ska ha löst en del skärm lagg , hur mycket får jag se när vi lagt in det när det nu behagar komma.

"måste jag sitta o tweaka" Nå jag tycker inte att uppdatera ett OS är att tweaka men en smaksak antar jag..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Intressant, men vi får väl se hur det går.

Medlem

Personligen ogillar jag stark allt som har med touch att göra. På en smartphone går det an då det inte finns bättre alternativ.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

12
Skriv svar