GW2 svenne servrar?

Medlem
GW2 svenne servrar?

Hej alla!

Undrar var alla svenskarna kommer att spela och om servrarna heter samma som på betan vilken server spelade ni på och kommer ni fortsätta spela där?

Själv spela jag på Blacktide och vilken server jag tar vid releasen beror på var alla svenskar kommer att finnas


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Tja, jag ska fortsätta på serven jag spelade på betan, Far Shiverpeaks.

Läste kommentarer på en artikel här på FZ och det verkar som att majoriteten av nordiska spelare kommer spela där

Medlem

Far Shiverpeaks har många från Norden.

Medlem

Jag och en kompis ska spela på Far Shiverpeaks. SweClockers guild håller väl till där också? Vet inte riktigt hur spelet fungerar, har aldrig spelat något MMO tidigare

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Jag och en kompis ska spela på Far Shiverpeaks. SweClockers guild håller väl till där också? Vet inte riktigt hur spelet fungerar, har aldrig spelat något MMO tidigare

Då får vi hoppas att GW öppnar ögonen på dig för MMOs ^^


signatur

Rwa?

Medlem

Blir väl att sätta ner flaggan på Far Shieverpeaks Hade riktigt skoj på sista betatestet så får bli ett köp!

Geeks Gaming

Lär hålla till på Far shiverspeak också. Ska sätta upp guild där. Har redan en Mumble server till spelet släpps

Medlem

Körde också på Far Shiverpeaks i betan, blir väl där, har för mig det var på gw2sverige.se som det stod den servern.


signatur
Medlem

Låter bra, då är det Far Shiverspeak som gäller då kanske


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Far Shiverpeaks är inofficiell Scandinavian/Dutch server.
Flera stora Norska, Danska och Svenska guilds har slagit sig ner där. Däribland TNA (en allians för WvW).

Förutom Far Shiverpeaks kommer Gandara ha en rätt stor nordisk population. Så om du tycker att FS verkar för full kan ni slå er ner där, för att fortfarande få spela med svenskar


signatur

Proud member of Ragnarok

Medlem

Friskyttarna kommer att finnas på Gandara. Förvisso är vi ganska många, och enligt http://www.gw2guilds.org/guilds/eu/gandara kommer det att finnas ytterligare några andra Svenska/Skandinaviska gillen. Men vi är i klar minoritet.

Gandara är inofficiell Engelsk server och består av en underbar aktiv mix av olika EU nationaliteter, vilket var anledningen till att vi valde att göra det till vårt permanenta hem efter att ha spelat där i alla betas.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

1
Skriv svar