Robot
Deadlight

Alla trodde på en katastrof utöver det vanliga. "Besvikna" är kanske fel ord, men undergången roar oss inte fullt så furstligt som vi hade hoppats.

#deadlight, #prince-of-persia-classic, #flashback, #shadow-complex, #limbo, #naughty-dog, #another-world, #alone-in-the-dark, #tequila-works


Medlem
Deadlight

Recensionen var lite avskräckande men nu har man ju varit sugen på det här liret ett bra tag så antar att man får ta och köpa det ändå och skaffa sig en personlig åsikt.

Medlem

Var rikligt pepp på detta innan men den känslan svalnade ju fler rader jag läste.
Efter att ha läst recensionen känner jag mig lite tveksam till köp och kommer säkerligen känna på ett demo innan jag blivit klar på om det är värt pengarna.

Medlem

Jävla grottmongon och inte släppa det till pc...!

KoP
Medlem

Ååh ser fram emot onsdagen. Nej, låter inte recensionen påverka mig. Det egna intrycket är det enda som är värt något.

Medlem

Hade faktiskt hunnit glömma bort detta liret. Aningens avskräckande recension då jag har extremt kort stubin och avskyr att behöva spela om passager i spel...
Men det ser ju SÅ snyggt ut och det är ju ett postapokalyptiskt zombielir, så det kan ju inte förbli ospelat av mig.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Läste bara slutet snabbt för jag kollar på TV nu...

Trial and error
Förutsägbar handling
Plottrigt detaljerade miljöer
Enkelriktat

... låter inte så farligt. Blir nog ett köp ändå

Medlem

Man får ju ha lite tålamod för fanken. Blir ett köp trots sval recension.

Medlem

Inget spel för mig. Men jag såg att Eurogamer gav 9/10 så det tycks ganska olika helt klart.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Då jag älskar side-scroller så tror jag stenhårt på det här spelet. Dåliga betyg stoppar inte mig! Tänk bara på OFP2 som fick 5/5 och sög.

Inaktiv

alla arcade spel på xbla har ett demo,

så det är bara att testa nu på onsdag.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Redaktör
Skrivet av Bojkott:

Då jag älskar side-scroller så tror jag stenhårt på det här spelet. Dåliga betyg stoppar inte mig! Tänk bara på OFP2 som fick 5/5 och sög.

3/5 är inte ett dåligt betyg. 5/5 på OFP2 är det däremot.


signatur
Inaktiv

+ Sparsmakad grafik och estetik

- Plottrigt detaljerade miljöer

Känns lite motsägelsefullt?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bojkott:

Då jag älskar side-scroller så tror jag stenhårt på det här spelet. Dåliga betyg stoppar inte mig! Tänk bara på OFP2 som fick 5/5 och sög.

3/5 är inte ett dåligt betyg. 5/5 på OFP2 är det däremot.

Sjukdomsinsikt?

FZ community kommer aldrig förlåta 5/5 på OFP2 verkar det som

Medlem

Jag gillar det! Trots att de funnits sen oktober till PC har jag inte kört det förrän nu (förutom demot på krysslådan). Jag är riktigt imponerad, tycker det är ganska mysigt. Dock är "stressmomenten" att bli jagad av zombies inte speciellt stressande eftersom det ofta bara är att springa raka vägen (dvs. åt höger). Men stämningen är fin, musiken riktigt bra, och de olika miljöerna som man springer igenom är riktigt snygga och varierande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar