FZ Play – Hetaste spelen i augusti

Robot
FZ Play – Hetaste spelen i augusti

Från överlevnadsskräck till fem års mmo-hype – FZ:s filmavdelning tipsar om fem spel att hålla koll på.

#guild-wars-2


Medlem
FZ Play – Hetaste spelen i augusti

Darksiders 2 och GW2 blir min värme i höst!

Medlem

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Inaktiv

Darksiders 2 ftw!

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Måste fråga vad för slags spel du gillar om du tycker alla dessa verkar tråkiga?

Medlem

Darksiders 2 och GW2


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Måste fråga vad för slags spel du gillar om du tycker alla dessa verkar tråkiga?

Inget CoD kanske?

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Måste fråga vad för slags spel du gillar om du tycker alla dessa verkar tråkiga?

Inte övernaturligt, och inte medeltid, och spel där det händer så jävla mycket hela tiden, typ som Dota, WoW, GW, alla dom MMO/RPG spelen och allt som liknar det gillar jag inte alls.
Det ska vara i en miljö där jag känner igen mig, svårt och förklara

Medlem

Angry birds kanske

GW2 blir det. Har lirat alla BWE och kan bara säga att spelet regerar i så många avseenden att man häpnar.

Vi syns i WvW, tPvP och så klart även i open world pve.

Medlem

Äntligen släpper dom gw2!! Nu kanske alla rabiata fans kan gtfo precis varje online spel där dom sitter och maler, likt fundamentalt religösa eller mac-användare, hur fantastiskt spel gw2 är och hur lågt stående man är om man spelar spelet som man faktiskt loggade in i.

Medlem

Gw2, äntligen ett spel man vill nörda sönder sig i.

Medlem

Förutom Deadlight så var det bara skräp... Suck.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Inget för mig av dessa spel. Skulle i och för sig gärna vilja testa Dark Souls och se om konsolportningen är bättre än förväntat.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Bara jag som ser fram emot P4U? :'(

Medlem

Gw2 blir intressant, väntar senare på CoD:BO2(incoming shitstorm) som blir intressant hur Treyarch verkligen har "förändrat" CoD.

Sen Dark Souls.

Medlem

Dark Souls,Darksiders 2 & Guild Wars 2 Ingen dålig månad för mig (förutom tid att spela :/ )


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Håller med tomten, jag såg inte ett enda spel som lockade mig.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Hell yeah, 24 dagar kvar till GW2 early access <3
Förresten, de här filmerna skulle bli supermysiga om en FZ skribent, t ex Fredrik eller Calle skulle ha en monolog om spelen som visas upp


signatur

Game long and prosper

Redaktör
Skrivet av Javas:

Hell yeah, 24 dagar kvar till GW2 early access <3
Förresten, de här filmerna skulle bli supermysiga om en FZ skribent, t ex Fredrik eller Calle skulle ha en monolog om spelen som visas upp

Vi brukar ha det, men eftersom semester (och därmed tidsbrist) råder får de bli lite mer basic under sommaren. Voice-overn är tillbaka inom kort.


signatur
Medlem

darksiders 2, guild wars 2 och sleeping dogs blir det för mig i augusti.


signatur

God is dead

Medlem

Av alla trailers i videon känns det som GW2 har mest impact, utan tvekan.

Medlem

Guild Wars 2 kommer att sluka all speltid i höst verkar det som. Trevlig film!

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Måste fråga vad för slags spel du gillar om du tycker alla dessa verkar tråkiga?

Inte övernaturligt, och inte medeltid, och spel där det händer så jävla mycket hela tiden, typ som Dota, WoW, GW, alla dom MMO/RPG spelen och allt som liknar det gillar jag inte alls.
Det ska vara i en miljö där jag känner igen mig, svårt och förklara

The Sims?

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Måste fråga vad för slags spel du gillar om du tycker alla dessa verkar tråkiga?

Inte övernaturligt, och inte medeltid, och spel där det händer så jävla mycket hela tiden, typ som Dota, WoW, GW, alla dom MMO/RPG spelen och allt som liknar det gillar jag inte alls.
Det ska vara i en miljö där jag känner igen mig, svårt och förklara

The Sims?

Yep. Hellre det än dessa spel som är nämnda i videon.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Måste fråga vad för slags spel du gillar om du tycker alla dessa verkar tråkiga?

Inte övernaturligt, och inte medeltid, och spel där det händer så jävla mycket hela tiden, typ som Dota, WoW, GW, alla dom MMO/RPG spelen och allt som liknar det gillar jag inte alls.
Det ska vara i en miljö där jag känner igen mig, svårt och förklara

The Sims?

Yep. Hellre det än dessa spel som är nämnda i videon.

Testa Train Simulator eller Street Cleaning Simulator.

Medlem
Skrivet av chris.wall:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Hade aldrig kunnat tro att en månad kunde bli så tråkig...

Måste fråga vad för slags spel du gillar om du tycker alla dessa verkar tråkiga?

Inte övernaturligt, och inte medeltid, och spel där det händer så jävla mycket hela tiden, typ som Dota, WoW, GW, alla dom MMO/RPG spelen och allt som liknar det gillar jag inte alls.
Det ska vara i en miljö där jag känner igen mig, svårt och förklara

The Sims?

Yep. Hellre det än dessa spel som är nämnda i videon.

Testa Train Simulator eller Street Cleaning Simulator.

Det är QL spel faktiskt (a)

Medlem

Varför nämns inte Sleeping Dogs? Har jag missat om spelet försenats eller?

Medlem
Skrivet av Erefus:

Varför nämns inte Sleeping Dogs? Har jag missat om spelet försenats eller?

Vi väljer varje månad ut de 5 mest intressanta spelen som släpps den månaden. Vi var helt enkelt mer intresserade i de titlar du såg i videon än om sleeping dogs


signatur

Videomupp

Skrivet av Tompa:
Skrivet av Javas:

Hell yeah, 24 dagar kvar till GW2 early access <3
Förresten, de här filmerna skulle bli supermysiga om en FZ skribent, t ex Fredrik eller Calle skulle ha en monolog om spelen som visas upp

Vi brukar ha det, men eftersom semester (och därmed tidsbrist) råder får de bli lite mer basic under sommaren. Voice-overn är tillbaka inom kort.

Kanske ni vill anställa en sympatisk och kraftig, samtidigt silkeslen
rösttalang? Jag kan gå från "Nibbler" i Futurama, till en grym äldre Johnny Cash.

Och jag frågar inte för att jag verkligen behöver pengarna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Javas:

Hell yeah, 24 dagar kvar till GW2 early access <3
Förresten, de här filmerna skulle bli supermysiga om en FZ skribent, t ex Fredrik eller Calle skulle ha en monolog om spelen som visas upp

Vi brukar ha det, men eftersom semester (och därmed tidsbrist) råder får de bli lite mer basic under sommaren. Voice-overn är tillbaka inom kort.

Kanske ni vill anställa en sympatisk och kraftig, samtidigt silkeslen
rösttalang? Jag kan gå från "Nibbler" i Futurama, till en grym äldre Johnny Cash.

Och jag frågar inte för att jag verkligen behöver pengarna.

Nej det vill jag inte.

12
Skriv svar