StarCraft 2 uppdaterat – mest nytt hittills

Robot
StarCraft 2 uppdaterat – mest nytt hittills

Blizzard förbereder sig för Heart of the Swarm med version 1.5.0, och med det får sig Battle.net en ordentlig omorganisation.

#starcraft-ii-wings-of-liberty, #blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Medlem
StarCraft 2 uppdaterat – mest nytt hittills

Arcade var nice på ptr, lite lättare att hitta roliga mods nu

Inaktiv

Sheet vad jag inte orkar läsa den loggen.

Vilka mods är ett måste då? Lirar bara Starcraft 2 på Lan o då kör vi mestadels Nexuswars, sjukt kul

Medlem

Anti alising! Äntligen!

Medlem

Jag älskade verkligen, jag menar fullkomligt älskade, det utbud av moddar och nivåer som fanns till Warcraft 3. Jag har försökt mig på Starcraft 2 på de punkterna, men har upplevt att systemet vart lite slött, att nivåerna vart lite halvdassiga och att well, det helt enkelt inte vart samma flyt. Hoppas det förbättras nu!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Synd att dom fuckat upp vanliga spelet något fruktansvärt med denna patch.. Försöker man spela vanligt custom game nu (så som 1v1 mot en kompis eller i turnering) så spelar man helt plötsligt med en urgammal version (nu snackar vi beta-gammalt)..
Roaches kostar 1 supply, high templars har åter kaldarim amulet, phoenixes kan inte sköta när dom rör sig etc...

Medlem

gillar denna uppdatering

riktigt nice..

2 thumps up


signatur

//Peace out

Medlem

Fasen, man kanske borde ta och installera SC2 igen, har inte spelat det sen senast jag formaterade burken

Medlem

Är nog trevligt för de som mobbar, men jag som primärt kör ladder är detta ingen större förändring.

Medlem
Skrivet av Stich:

Är nog trevligt för de som mobbar, men jag som primärt kör ladder är detta ingen större förändring.

Mobbning ska aldrig uppmuntras

Inaktiv
Skrivet av Harpa:

Jag älskade verkligen, jag menar fullkomligt älskade, det utbud av moddar och nivåer som fanns till Warcraft 3. Jag har försökt mig på Starcraft 2 på de punkterna, men har upplevt att systemet vart lite slött, att nivåerna vart lite halvdassiga och att well, det helt enkelt inte vart samma flyt. Hoppas det förbättras nu!

Då kan du förstå min besvikelse att i efterhand missade allt detta. Jag körde endast singelplayer och vilken sjuk resa det var. Sånt sug jag hade varje dag för att lira har jag inte upplevt sedan dess. (jo kanske WoW då). Tänk om man hade varit med och lirat Towerdefense när det "föddes" och lite Dota, det hade ju varit episkt. Som att uppleva Half Life 1 igen med alla mods and shit.

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Harpa:

Jag älskade verkligen, jag menar fullkomligt älskade, det utbud av moddar och nivåer som fanns till Warcraft 3. Jag har försökt mig på Starcraft 2 på de punkterna, men har upplevt att systemet vart lite slött, att nivåerna vart lite halvdassiga och att well, det helt enkelt inte vart samma flyt. Hoppas det förbättras nu!

Då kan du förstå min besvikelse att i efterhand missade allt detta. Jag körde endast singelplayer och vilken sjuk resa det var. Sånt sug jag hade varje dag för att lira har jag inte upplevt sedan dess. (jo kanske WoW då). Tänk om man hade varit med och lirat Towerdefense när det "föddes" och lite Dota, det hade ju varit episkt. Som att uppleva Half Life 1 igen med alla mods and shit.

Åh, ja, när TD:s började växa fram, först med halvdana StarCraft-varianter (första spelet då!) och sedan med grymmare och grymmare WC3-banor. Jag förstår din ångest. Hoppas verkligen SC2 får en skön moddingcommunity, vilket det säkerligen kan få om Blizzard tar hand om sin nätverkskod och så vidare och ger folk möjlighet att skapa grymma saker.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Stich:

Är nog trevligt för de som mobbar, men jag som primärt kör ladder är detta ingen större förändring.

Mobbning ska aldrig uppmuntras

Hihi nä det har du alldeles rätt i Attans skillnad på D och B.

Medlem
Skrivet av Stich:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Stich:

Är nog trevligt för de som mobbar, men jag som primärt kör ladder är detta ingen större förändring.

Mobbning ska aldrig uppmuntras

Hihi nä det har du alldeles rätt i Attans skillnad på D och B.

Precis, kan bli många fel pågrund av en enda dokstav

1
Skriv svar