Hjälp ArenaNet stressa Guild Wars 2 imorgon kväll

Robot
Hjälp ArenaNet stressa Guild Wars 2 imorgon kväll

Fyra timmars testande med löpande uppdateringar. Sugen på att räcka ut en hjälpande tillika digital hand?

#guild-wars-2, #arenanet


Medlem
Hjälp ArenaNet stressa Guild Wars 2 imorgon kväll

Länktar till guild wars 2 ... GIMME NOW >:C

Medlem
Skrivet av snipercat:

Länktar till guild wars 2 ... GIMME NOW >:C

höhö, länktar

Hur som helst, håller med.
Längtar som fan till GW2
Även Game of Dwarves, Darksiders 2, End of Nations, Borderlands 2 och några andra som jag säkert glömt
För många spel att komma ihåg nu för tiden

Medlem

Vem fan har stresstest mellan 21-01 på en torsdag? Dom skulle ha valt fredag eller lördag i stället.

Medlem

Så sant, men är det inte så att mmo spelare inte har något liv?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vem fan har stresstest mellan 21-01 på en torsdag? Dom skulle ha valt fredag eller lördag i stället.

Tror inte dom har något större problem att få folk som vill testa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tur att man kan lira imorrn när man inte var tillgänglig förra testen Men då ska de självklart var stresstest så man inte kommer in på servern

Medlem

Blir att nöta! Hann bara köra en kväll senaste beta weekend.

Skrivet av Bojkott:

Vem fan har stresstest mellan 21-01 på en torsdag? Dom skulle ha valt fredag eller lördag i stället.

Semester FTW!

Medlem

Har varit med i bokstavligen varenda beta-test som man kunnat få vara med i så blir att för första gången avstå. Känner att jag testat tillräckligt mycket nu för att veta att jag kommer älska det

Nu räcker det med gratisarbetande fans för bövelen! Betala någon att göra grovjobbet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nu räcker det med gratisarbetande fans för bövelen! Betala någon att göra grovjobbet.

Japp, de får allt ta att anställa tusentals för att stresstesta servrarna! Eller hur tänkte du nu?

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Tur att man kan lira imorrn när man inte var tillgänglig förra testen Men då ska de självklart var stresstest så man inte kommer in på servern

Senaste stresstestet var det inga problem med att logga in och köra

Medlem

är det open beta stress test eller bara för folk som redan har betan sedan innan?

Medlem
Skrivet av MarkeMarke:

är det open beta stress test eller bara för folk som redan har betan sedan innan?

Antar att det är de som förköpt(ej förbeställt) spelet som kommer att kunna spela som vanligt.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vem fan har stresstest mellan 21-01 på en torsdag? Dom skulle ha valt fredag eller lördag i stället.

'
Folk som brukar supa om helgerna föredrar nog torsdagar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av Woffen:
Skrivet av walter_iego:

Nu räcker det med gratisarbetande fans för bövelen! Betala någon att göra grovjobbet.

Japp, de får allt ta att anställa tusentals för att stresstesta servrarna! Eller hur tänkte du nu?

Jag tänkte på "den lilla" människan. Vem tänkte du på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

hoppas dom fixa kameran den var seg som sirap i förra betan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Bra, fortfarande osäker på vilken profession som lockar en.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Visst ska jag hjälpa dem att stressa servrarna, absolut ingen fara för min del!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hoppas det fungerar bättre än förra gången, spelet kraschade för mig ständigt med 30 minuters intervaller.

Medlem

Nei! Nu må du trenge in i partypåsen!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av pingkonk:

Tur att man kan lira imorrn när man inte var tillgänglig förra testen Men då ska de självklart var stresstest så man inte kommer in på servern

Senaste stresstestet var det inga problem med att logga in och köra

Men det var ingen stresstest. Det var inte öppen-beta test då för man behövde ju ha en promo-key

Medlem
Skrivet av pingkonk:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av pingkonk:

Tur att man kan lira imorrn när man inte var tillgänglig förra testen Men då ska de självklart var stresstest så man inte kommer in på servern

Senaste stresstestet var det inga problem med att logga in och köra

Men det var ingen stresstest. Det var inte öppen-beta test då för man behövde ju ha en promo-key

Oh, my bad

Hur som helst har beta testningarna varit väldigt stabila bortsett från den första vilket de följde upp med en dubblering av antalet servrar.

Medlem

Riktigt nice.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Woffen:
Skrivet av walter_iego:

Nu räcker det med gratisarbetande fans för bövelen! Betala någon att göra grovjobbet.

Japp, de får allt ta att anställa tusentals för att stresstesta servrarna! Eller hur tänkte du nu?

Jag tänkte på "den lilla" människan. Vem tänkte du på?

Det är synd om oss beta testare! Vi vill ju inte testa/hjälpa till att få en så buggfri produkt som möjligt inför release, utan vi blir tvingade att under slavliknande förhållanden sitta dygnet runt och betatesta guild wars 2.

Medlem

Gud vad bra. Dämpa begäret lite!

Medlem
Skrivet av Woffen:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Woffen:
Skrivet av walter_iego:

Nu räcker det med gratisarbetande fans för bövelen! Betala någon att göra grovjobbet.

Japp, de får allt ta att anställa tusentals för att stresstesta servrarna! Eller hur tänkte du nu?

Jag tänkte på "den lilla" människan. Vem tänkte du på?

Det är synd om oss beta testare! Vi vill ju inte testa/hjälpa till att få en så buggfri produkt som möjligt inför release, utan vi blir tvingade att under slavliknande förhållanden sitta dygnet runt och betatesta guild wars 2.

Du menar första halvåret med Skyrim?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vem fan har stresstest mellan 21-01 på en torsdag? Dom skulle ha valt fredag eller lördag i stället.

Eftersom de går efter sin tidszon och inte Sveriges är stresstestet egentligen 12:00-16:00 PDT.

Skrivet av WarpGuN:

hoppas dom fixa kameran den var seg som sirap i förra betan

Den är redan fixad. "Camera Swing" är avaktiverat, så kameran känns mer "responsive" nu istället för att fortsätta glida när man slutar röra på kameran.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fan, Till er som kommer/kan spela testet...think of me whilst doing it! gl hf!

Medlem

Aj aj att man missar detta, får nöja mig med kall öl och värme i Turkiet

12
Skriv svar