Smaka på Medal of Honor: Warfighter-storyn

Robot
Smaka på Medal of Honor: Warfighter-storyn

EA har släppt lös en ny trailer där du får följa med karaktären Preacher i en läcker mix mellan snabba gameplayklipp och CG.

#medal-of-honor-warfighter, #ea


Medlem
Smaka på Medal of Honor: Warfighter-storyn

Synd att gameplayen verkar rätt trist (imo)

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Synd att gameplayen verkar rätt trist (imo)

Klart det är din "imo" vem annars skulle det vara?
Jag kom över detta liret extremt billigt, så när det väl släpps ska jag ge det en chans - tyvärr är jag lite orolig över att det blir en katastrof. Känns som MoH går åt CoH hållet vad det gäller kvalite jaja...återstår att se, jag är inget orakel så istället för att anta saker så är det bara att vänta och se.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelade föra MoH och gillade Multiplayer väldigt mycket och storyn mindre, tyckte att spel och ljudet från vapnen vär väldigt bra. Har höga förväntningar på multiplayer nu i warfighter, bara vänta ¨å se.

Medlem

Tror det kan bli bra, youtubeprofilen Kr4hu har gjort ett bra jobb med att få mig taggad

Medlem

Naaaw those puppy eyes.

Medlem

Jag är ganska trött på att spela Modern Day Shooters. Men att detta verkar vara något att testa !

Medlem
Skrivet av Digu21:

Jag är ganska trött på att spela Modern Day Shooters. Men att detta verkar vara något att testa !

DET är sanningens ord. Rätt roligt att folk fortfarande gnäller på WW2 shooters när det faktiskt är flooding av Modern shooters.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jo man har ju fastnat i fps spelen så klart det blir ett test.
Gillade förra spel och ljud var suveränt där. Händer att jag kör någon timme emellanåt för BF3 har inte blivit det jag hoppats på så MOH wf blir kanske kul..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Jo man har ju fastnat i fps spelen så klart det blir ett test.
Gillade förra spel och ljud var suveränt där. Händer att jag kör någon timme emellanåt för BF3 har inte blivit det jag hoppats på så MOH wf blir kanske kul..

Singelplayern va rätt underhållande i MoH. Men fyfan vad multiplayern sög hårt. Inte nog med att Frostbites legendariska delay va med utan allt va sjukt obalanserat.
Kommer troligt bli något liknande igen. Håll dock inte tummarna på att storyn i SP blir lika bra då det inte är baserat på riktigt händelser längre.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av tuckdragon:

Synd att gameplayen verkar rätt trist (imo)

Klart det är din "imo" vem annars skulle det vara?
Jag kom över detta liret extremt billigt, så när det väl släpps ska jag ge det en chans - tyvärr är jag lite orolig över att det blir en katastrof. Känns som MoH går åt CoH hållet vad det gäller kvalite jaja...återstår att se, jag är inget orakel så istället för att anta saker så är det bara att vänta och se.

haha, skrev inlägget mitt i natten. tänkte bara att folk brukar ragea över allt xD

1
Skriv svar