100 000 registrerade för War Z på 24 timmar

Robot
100 000 registrerade för War Z på 24 timmar

Den massiva zombie-världen har fått 100 000 intresseanmälningar för den stänga betan på ett dygn.

#the-war-z, #hammerpoint-interactive


Medlem
100 000 registrerade för War Z på 24 timmar

Zombies <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Japp redan reggad. Försöker hålla mig lite aktiv på forumet också. Frågan är bara när man faktiskt får se ngt gameplay eller liknande. Spelet har ju inte ens gått in i alpha än :/

Medlem

Har kollat nyheter om det här spelet ända sedan första nyheten om det kom här på fz.

Jag reggade mig för betan första dan, ser verkligen fram emot att få spela detta.

Hoppas de släpper en gameplay-video snart!

Någon som vet när man kan pre-orda spelet?

Medlem

Vad jag har hört så kommer man kunna pre-ordra spelet slutet på Augusti när dem släpper sin första trailer, då får man closed beta nyckel också

Medlem

The War Z är ett pay to win spel så det kommer suga hästglass.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av swordfish:

The War Z är ett pay to win spel så det kommer suga hästglass.

Det behöver inte vara pay to win för att det är free to play.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av swordfish:

The War Z är ett pay to win spel så det kommer suga hästglass.

Baserat på..?

Medlem
Skrivet av swordfish:

The War Z är ett pay to win spel så det kommer suga hästglass.

Det är INTE pay to win, om man litar på den officiella F.A.Q på spelets hemsida.

"Q: I want PAY FOR WIN! I have lots of money to spend!

A: Sorry pal, but this is the wrong game. Like in a real-world, post apocalyptic scenario, your money will mean much less than your natural survival skills, training and wits."

Medlem
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av swordfish:

The War Z är ett pay to win spel så det kommer suga hästglass.

Det är INTE pay to win, om man litar på den officiella F.A.Q på spelets hemsida.

"Q: I want PAY FOR WIN! I have lots of money to spend!

A: Sorry pal, but this is the wrong game. Like in a real-world, post apocalyptic scenario, your money will mean much less than your natural survival skills, training and wits."

Awesome Så det ska vara

Medlem
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av swordfish:

The War Z är ett pay to win spel så det kommer suga hästglass.

Det är INTE pay to win, om man litar på den officiella F.A.Q på spelets hemsida.

"Q: I want PAY FOR WIN! I have lots of money to spend!

A: Sorry pal, but this is the wrong game. Like in a real-world, post apocalyptic scenario, your money will mean much less than your natural survival skills, training and wits."

Men när man är på samma nivå av "natural survival skills, training and wits" är det den med mest pengar som ändå vinner.

Medlem

Känner mig konstig, jag gillar verkligen inte zombies, i vare sig spel eller filmer :x


signatur

Meep!

Medlem

Zombie-MMO, låter väldigt tunt. Folk skriker så fort det saknas "endgame" och detta låter extremt endgame-fattigt.

Inget spel jag kommer att pröva.


signatur
Medlem

Vem fanders lägger beta registrering under Preorder? Oh just det, Hammerpoint Interactive.

Medlem

varför känns detta som Day Z?

War Z
Day Z

MMO zombie?

Medlem
Skrivet av Pierre Bergendahl:

Zombie-MMO, låter väldigt tunt. Folk skriker så fort det saknas "endgame" och detta låter extremt endgame-fattigt.

Inget spel jag kommer att pröva.

Det saknas endgame oftast när nya MMO spel liknar WoW.. Ifall detta blir annorlunda och mer orginellt så är det bara att hänga på. Man ska alltid pröva först, man kan bli förvånad..

Medlem

vill se flera sånahära spel! ser framemot detta!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Mycket Zombie på sistonde!

Kunde det inte bara räcka med Left4Dead.

Medlem
Skrivet av Phobo:

Känner mig konstig, jag gillar verkligen inte zombies, i vare sig spel eller filmer :x

Håller med det är något jag aldrig gillat men alla har sitt,
men det dräller av dessa spel överallt nu. suck!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Is this also based on the ARMA2 engine?

Medlem
Skrivet av kakelugnar:

Is this also based on the ARMA2 engine?

Nej :3
det här ska vara en annan engine som dom har + det kommer nog inte vara samma rörelser som arma 2 för då blir det fett irriterande ... men det blir nog som bf3 / cod eller nåt sånt men är inte 100% säker.....

Medlem

release h2 2012?

Medlem

Ibland undrar man...lol...
Nej folket bakom WAR Z har INGET att göra med DAY Z.
LÄS PÅ! Ok?!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

sen jag fick tag på Alhan så är the war z det enda spel jag spelar, så jävla fett spel.

1
Skriv svar