Trailers/klipp etc i nyheter - Länkas vidare till FZ play

Medlem
Trailers/klipp etc i nyheter - Länkas vidare till FZ play

Varenda gång det dyker upp ett intressant klipp på eran sida, så ska ni envisas med att lägga upp en bild från det aktuella klippet fast med en stor PLAY me knapp och det enda den gör egentligen är att skicka en vidare till FZ play och det verkliga klippet. Som inte är så mycket större än bilden i sig egentligen.
Ah, därmed tas man också ifrån diskussionen i nyheten under kommentarer m.m. Men framförallt så är det grymt irriterande och så aftonbladet liknande då ni endast slösar på min tid på att dirigera runt en i onödan.

När man vrider på nyckeln i bilen så förväntar man sig att den startar på sista steget. När man pressar på bromspedalen så förväntar man sig att bilen ska sakta in såvida man inte kör utför ett stup.
Ah, det vill säga så om jag trycker på eran, för tillfället helt meningslösa bild med pil, så hoppas jag egentligen innerst inne att nånting ska spelas upp i samma fönster.

En tight och fit site kanske ser snyggt ut men, i dagsläget börjar säkerligen storleken på skärmarna krypa mot 24" även hos grannarna och då finns det cirka decimetern på vardera sida att expandera på med produkter från Kimiten eller med kod.
Om inte annat, bli öppen om att ni verkligen tänker skicka en vidare till en helt annan avdelning på siten.

EDIT: Insåg att till och från innehåller nyheterna klipp från Youtube som kan spelas upp i artikeln.

Redaktör

Filmspelaren har ett par år på nacken, läget var annorlunda när den togs fram. Vi kommer göra om den framöver, ha tålamod tills dess.


signatur
Medlem

Ah, ok.
Då är det ju lugnt.

1
Skriv svar