Första stora The Secret World-uppdateringen ute nu

Robot
Första stora The Secret World-uppdateringen ute nu

En månad efter spelets släpp låter dig stifta bekantskap med Unleashed, som bjuder på nya uppdrag, en marknadsplats, två svåra dungeons och mer därtill.

#the-secret-world, #funcom


Första stora The Secret World-uppdateringen ute nu

Carter, Carter...Åh CARRIE! Nu fattade jag kopplingen. Stephen King denna gång alltså, kanske Koonitz kommer sen.
Har faktiskt riktigt roligt i TSW, manuset och settingen och atmosfären är underbar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Aah, så det är därför dom bjuder på en gratishelg nu till helgen

Medlem

Äntligen är surround/eyefinity buggarna fixade! Slut på studsande kamera och inzoomade cutscenes


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Sweet, ska köpa detta när jag kommer hem från Japan i början av Oktober.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

auction house blev grymt överbefolkat .-)
jag lyckades sälja 10 st Tacos för 10.000 credits..
sen att dom igentligen kostar 200 credits styck bara ett par 100 meter bort är en annan femma .-)

Medlem

De har jobbat en hel del på animeringar också upptäckte jag

Medlem

Fint att det var 30sekunders lagg på auction house igår Men å andra sidan var det ju lite folk inne..

Medlem

Är det här spelet något bra? Är det värt att köpa och tror ni spelet har en framtid eller kommer det bli som de senaste mmo:na?

Medlem

hade ju kunnat jobba på pvpn lite till denna update...

Medlem
Skrivet av Melongojan:

Är det här spelet något bra? Är det värt att köpa och tror ni spelet har en framtid eller kommer det bli som de senaste mmo:na?

endgame håller inte, linjärt och deras combat system är inte av toppklass så det kommer gå f2p fortare än man anar! dock är det min åsikt..

Medlem
Skrivet av Melongojan:

Är det här spelet något bra? Är det värt att köpa och tror ni spelet har en framtid eller kommer det bli som de senaste mmo:na?

jodå,det är värt pengarna,
det kommer oxå komma mer endgame i form av bla raids allteftersom,

1
Skriv svar