Bygg hus i Wildstar

Robot
Bygg hus i Wildstar

Ncsofts mmo-satsning bjussar på husbygge. Se den färska rullen från Carbine Studios.

#carbine-studios, #ncsoft, #wildstar


Medlem
Bygg hus i Wildstar

Awesomesauce

Medlem

Hahahha störtskön trailer!

Medlem

Bra trailer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Charmigt!

Ska bli kul att se vad det blir av detta

Medlem

De är väldigt sparsamma med nyheter om det spelet, vilket är synd med tanke på hur charmigt det verkar. Jag är fett nyfiken iaf

Medlem

Detta väntar man på Sen man såg första gameplay videon så kändes det som ett mmo för mig

Inaktiv

Det var ju trevligt. Har saknat hus i MMOs, roligaste jag hade var ju i UO när dom la till expansionen som lät en bygga sitt hus i nästan sims stil. Men ska nog mer till för att jag ska börja lira MMOs igen...

Medlem

Tror spelet kan bli bra, verkar vara folk som har koll som ligger bakom.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

"Making dreams come true... For money!"

Medlem

Announcement trailern är bland de coolaste jag sett i spelväg och den här är också riktigt nice. Ska bli kul att se hur spelet blir när det släpps


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Ja det här spelet ser lovande ut :). Gillar även stilen på hur det är designat :).

Medlem

Jag kommer med 99% säkerhet testa detta när det väl kommer ut! ;D

Medlem

Helt plötsligt vill jag kunna bygga hus i GW2. Jag vill ha en stuga längs vägen till stonemist castle och kunna gå ut och gräma mig över ungdomarna som springer förbi och väsnas med sina magier

Medlem
Skrivet av Skjuludde1:

Helt plötsligt vill jag kunna bygga hus i GW2. Jag vill ha en stuga längs vägen till stonemist castle och kunna gå ut och gräma mig över ungdomarna som springer förbi och väsnas med sina magier

Skulle ljuga om jag inte tänkte det samma, man har ju i och för sig sin egen del av staden som sitt "hem" men det är inte nära på samma sak. Vore kul med någonting man skulle kunna investera rejält mycket tid och resurser på, om man känner för det.

Men vill nog pröva detta spel med... bara jag slipper månads kostnad!

Medlem
Skrivet av Skjuludde1:

Helt plötsligt vill jag kunna bygga hus i GW2. Jag vill ha en stuga längs vägen till stonemist castle och kunna gå ut och gräma mig över ungdomarna som springer förbi och väsnas med sina magier

A-net har uttryckt möjlighet att bygga hus/utforma ett hem i sin home-instance

Medlem

Jag spenderade nästan all min tid i SWG åt att dekorera mina hus på olika sätt så tycker det är väldigt roligt att se något nytt med hus dyka upp.

Har spanat lite på Archeage tidigare just på grund av att de också tillåter husbygge, men väldigt osäker på om det ska släppas här.

Ska definitivt hålla ögonen på detta nu också!

1
Skriv svar