Battlefield 3: Armored Kill visas i kväll

Inaktiv
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Intuiz:

hahaha p12or / Hammer of legions som ger minus åt alla som tycker bf3 dlc är skräp?

Folk ger minus till dem som skriver dumma kommentarer som har 0 fakta att stå på eller helt enkelt är negativa.

Naw, dumma kommentarer? Får man inte ha en åsikt? Måste man vara positiv om mjölkningar eller?

Nej man måste inte alltid vara positiv till allt, men om man vill framföra sina åsikter så kan man göra det på ett lite mer moget sätt istället för att bara häva ur sig en massa saker.

Just nu framstår du bara som en hormonstinn 15-åring när du tar saker ur luften, jag kan inte se att "Digu21" någonstans försöker få det till att du inte får ha en åsikt eller att man måste vara positiv till det som du kallar för mjölkningar.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:
Skrivet av showerguy:

Miniexpansion som borde vara gratis och följa med i spelet man redan har betalat.

Tid är pengar, folk jobbar inte gratis.

Det är inte fel att få ett komplett spel från början. I gamla BF2 var det mycket nytt i uppgraderingarna o då var det inga betal DLC.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Intuiz:

hahaha p12or / Hammer of legions som ger minus åt alla som tycker bf3 dlc är skräp?

Folk ger minus till dem som skriver dumma kommentarer som har 0 fakta att stå på eller helt enkelt är negativa.

Naw, dumma kommentarer? Får man inte ha en åsikt? Måste man vara positiv om mjölkningar eller?

Nej man måste inte alltid vara positiv till allt, men om man vill framföra sina åsikter så kan man göra det på ett lite mer moget sätt istället för att bara häva ur sig en massa saker.

Just nu framstår du bara som en hormonstinn 15-åring när du tar saker ur luften, jag kan inte se att "Digu21" någonstans försöker få det till att du inte får ha en åsikt eller att man måste vara positiv till det som du kallar för mjölkningar.

Häva ut sig saker, saker ur luften? Det jag sade var att Armored kill ser roligt ut medans dem andra DLCen ser skit ut.

Då jag såg att många fick minus bara för dem fattade sin egna åsikt och tyckte att det inte är värt att köpa EA/DICEs DLC.

Egentligen skiter jag i + och - .

Nej, det ser jag väl att "Digu21" inte gjorde.

Där har du, Saker ur luften.

Medlem

Dom sa inget om BF3 i introt iaf..........

Medlem

Än så länge verkar det inte ha kommit igång iaf, 10 över nu.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Än så länge verkar det inte ha kommit igång iaf, 10 över nu.

What? Dom visar ju Fifa13 på WiiU nu !

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av Redstar:

Än så länge verkar det inte ha kommit igång iaf, 10 över nu.

What? Dom visar ju Fifa13 på WiiU nu !

Då är det min mobil som laddar dåligt... Fan.

Medlem

Hoppas jag inte missat det nu, satte mig vid datorn och det verkar funka bättre...

Medlem

Inte ett ord om något BF3 än !

Medlem

Nu! Bf3! fast nu tog det slut... visade ca 2 min...:(


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Det skar till i rösten på snubben som talade i början och det var inte mycket dom visade.

Medlem

haha fy fan! dom visade typ max 1 minut nytt matrial ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Så jävla uselt att visa typ ingenting !

Medlem

Max 5 min snack, och kanske bara någon enstaka procent nytt material.

Medlem

talking zombie appen var mer intressant än BF3 armored kill om man tänker på vad dom gav ut för information XD

Medlem

Wtf var det allt? herre min -.-

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

Ge hit något om Red Orchestra 2 istället. Någon söt liten expansion till det hade varit trevligare. Har gett up allt om bf3 nu då jag bland annat fått disconnected server EA (1) konstant.

Sedan är RO 2 bra mycket roligare på alla fronter.

RO2 sög, det floppade totalt och det tog med sig RO1 med sig i graven. tråkigt när sådant händer...
Förhoppningsvis kommer rising storm återuppliva RO2.

RO1 for life <3

Död i graven? Vad jag vet spelar fortfarande massor med folk ro2 dagligen - inklusive jag själv

Indeed, RO2 är inte dött någonstans. Sist jag spelade var igår och kryllade utav människor.

Inaktiv
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

Ge hit något om Red Orchestra 2 istället. Någon söt liten expansion till det hade varit trevligare. Har gett up allt om bf3 nu då jag bland annat fått disconnected server EA (1) konstant.

Sedan är RO 2 bra mycket roligare på alla fronter.

RO2 sög, det floppade totalt och det tog med sig RO1 med sig i graven. tråkigt när sådant händer...
Förhoppningsvis kommer rising storm återuppliva RO2.

RO1 for life <3

Av vilken anledning sög RO2 då? Är det för att man behöver vara mer i en grupp i tvåan för att slippa dö lika snabbt? Du får gärna vidareutveckla det där så jag förstår, för finns inte så mycket dåligt med spelet enligt mina egna erfarenheter när jag spelat.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

Ge hit något om Red Orchestra 2 istället. Någon söt liten expansion till det hade varit trevligare. Har gett up allt om bf3 nu då jag bland annat fått disconnected server EA (1) konstant.

Sedan är RO 2 bra mycket roligare på alla fronter.

RO2 sög, det floppade totalt och det tog med sig RO1 med sig i graven. tråkigt när sådant händer...
Förhoppningsvis kommer rising storm återuppliva RO2.

RO1 for life &amp;lt;3

Död i graven? Vad jag vet spelar fortfarande massor med folk ro2 dagligen - inklusive jag själv

Indeed, RO2 är inte dött någonstans. Sist jag spelade var igår och kryllade utav människor.

Sist jag lirade RO2 så var det 182st online. Men det var ju ett tag sedan, har ju släppts en del patchar sen dess som kanske ökat intresset.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

Ge hit något om Red Orchestra 2 istället. Någon söt liten expansion till det hade varit trevligare. Har gett up allt om bf3 nu då jag bland annat fått disconnected server EA (1) konstant.

Sedan är RO 2 bra mycket roligare på alla fronter.

RO2 sög, det floppade totalt och det tog med sig RO1 med sig i graven. tråkigt när sådant händer...
Förhoppningsvis kommer rising storm återuppliva RO2.

RO1 for life <3

Av vilken anledning sög RO2 då? Är det för att man behöver vara mer i en grupp i tvåan för att slippa dö lika snabbt? Du får gärna vidareutveckla det där så jag förstår, för finns inte så mycket dåligt med spelet enligt mina egna erfarenheter när jag spelat.

Vidareutveckling: För lite tank maps, tycker även att mapsen är väldigt(VÄLDIGT!!!) små, vet inte om dom löst dessa 2 problem nu :I

Inaktiv
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

Ge hit något om Red Orchestra 2 istället. Någon söt liten expansion till det hade varit trevligare. Har gett up allt om bf3 nu då jag bland annat fått disconnected server EA (1) konstant.

Sedan är RO 2 bra mycket roligare på alla fronter.

RO2 sög, det floppade totalt och det tog med sig RO1 med sig i graven. tråkigt när sådant händer...
Förhoppningsvis kommer rising storm återuppliva RO2.

RO1 for life <3

Av vilken anledning sög RO2 då? Är det för att man behöver vara mer i en grupp i tvåan för att slippa dö lika snabbt? Du får gärna vidareutveckla det där så jag förstår, för finns inte så mycket dåligt med spelet enligt mina egna erfarenheter när jag spelat.

Vidareutveckling: För lite tank maps, tycker även att mapsen är väldigt(VÄLDIGT!!!) små, vet inte om dom löst dessa 2 problem nu :I

Det är inte vidare många tanks i bf3 heller. Sedan är banorna i RO2 tillräckligt stora.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

Ge hit något om Red Orchestra 2 istället. Någon söt liten expansion till det hade varit trevligare. Har gett up allt om bf3 nu då jag bland annat fått disconnected server EA (1) konstant.

Sedan är RO 2 bra mycket roligare på alla fronter.

RO2 sög, det floppade totalt och det tog med sig RO1 med sig i graven. tråkigt när sådant händer...
Förhoppningsvis kommer rising storm återuppliva RO2.

RO1 for life <3

Av vilken anledning sög RO2 då? Är det för att man behöver vara mer i en grupp i tvåan för att slippa dö lika snabbt? Du får gärna vidareutveckla det där så jag förstår, för finns inte så mycket dåligt med spelet enligt mina egna erfarenheter när jag spelat.

Vidareutveckling: För lite tank maps, tycker även att mapsen är väldigt(VÄLDIGT!!!) små, vet inte om dom löst dessa 2 problem nu :I

Det är inte vidare många tanks i bf3 heller. Sedan är banorna i RO2 tillräckligt stora.

Fast nu jämförde jag inte RO2 med BF3... Och så är dom maps vi ser nu i RO2 knappt en tredje del av vissa maps i RO1

Inaktiv
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

Ge hit något om Red Orchestra 2 istället. Någon söt liten expansion till det hade varit trevligare. Har gett up allt om bf3 nu då jag bland annat fått disconnected server EA (1) konstant.

Sedan är RO 2 bra mycket roligare på alla fronter.

RO2 sög, det floppade totalt och det tog med sig RO1 med sig i graven. tråkigt när sådant händer...
Förhoppningsvis kommer rising storm återuppliva RO2.

RO1 for life <3

Av vilken anledning sög RO2 då? Är det för att man behöver vara mer i en grupp i tvåan för att slippa dö lika snabbt? Du får gärna vidareutveckla det där så jag förstår, för finns inte så mycket dåligt med spelet enligt mina egna erfarenheter när jag spelat.

Vidareutveckling: För lite tank maps, tycker även att mapsen är väldigt(VÄLDIGT!!!) små, vet inte om dom löst dessa 2 problem nu :I

Det är inte vidare många tanks i bf3 heller. Sedan är banorna i RO2 tillräckligt stora.

Fast nu jämförde jag inte RO2 med BF3... Och så är dom maps vi ser nu i RO2 knappt en tredje del av vissa maps i RO1

Jag tolkade endast att du var en sådan som tycker det ska efterlikna hur bf 3 är. Ber i såna fall om ursäkt om det inte var så.
Men oavsett nä vissa banor i RO1 var väldigt stora det vet jag om, men i RO2 är banorna tillräckligt stora, jag är då inte besviken.

12
Skriv svar