Skyrim: Dawnguard ute nu

Robot
Skyrim: Dawnguard ute nu

Döda vampyrherren eller bli en vampyr själv. Valet är ditt. Dawnguard är ute på Steam idag och Skyrim kan dessutom köpas för halva priset.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #doom, #quake, #brink


Medlem
Skyrim: Dawnguard ute nu

Det var plötsligt! Dags att besöka Skyrim igen då!

Medlem

50% off ! Jag som skulle köpa det "på stan" i morgon för det var för dyrt på steam

Medlem

BOOM!

580 loggade timmmar blir genast fler

Tur man tajmade in en semestervecka i nästa vecka

Medlem

Orosmoln skapade av er då ingen någonsin sagt att det inte skulle komma till PC.

Medlem

Det var mig ett saftigt pris för DLC..

Medlem

Får hoppas att den är bra för det där priset


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Det var mig ett saftigt pris för DLC..

Har för mig Bethesda har sagt att Skyrim ska få mer "Expansioner" än DLC då så många klagade på den vansinnigt underbara Häst Rustningen ;).

Får se vad folk tycker, kanske är en bra väg Bethesda är på väg?

Medlem

rätt okej exp. om det är värt pengarna? njaaa


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Friberg:

Det var mig ett saftigt pris för DLC..

Ganska saftigt pris för ett DLC, men då skulle de vara ganska stora enligt Todd Howard.

AW8
Medlem

168 kr, det var inte lite pengar det!

...Men jag köpte det givetvis ändå.

Skrivet av Sandman666:

BOOM!

580 loggade timmmar blir genast fler

Ja, nu lär timmarna bli ännu flera!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

19.99 euro?? 200 kr för typ 5 timmar extra max? Men vad fan?? Jag får vänta till nästa summer sale då.... Antar jag..


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Här ska det mjölkas!

KoP
Medlem
Skrivet av Friberg:

Det var mig ett saftigt pris för DLC..

Men väl värt det. Dawnguard räcker rätt länge om man tar sig tid att utforska och lyssna på alla dialoger. Dessutom får man stifta bekantskap med ett rätt intressant ställe.

Kändes verkligen inte som detta bara var något futtigt dlc efter avklarad igenomspelning.

KoP
Medlem
Skrivet av Remus:

19.99 euro?? 200 kr för typ 5 timmar extra max? Men vad fan?? Jag får vänta till nästa summer sale då.... Antar jag..

5 timmar? Eh, nej.

Medlem

Enligt Steam så är det på 6Gb

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Här ska det mjölkas!

Hur kan du ens säga det innan du testat det. Vill du inte betala för något nån har lagt ner en massa tid på att göra? Det är kanske värt pengarna...och de är ett företag klart de måste tjäna pengar. Inget konstigt med det.

jag tycker inte heller man kan kalla det mjölka när detta är det första dlc:et till Skyrim...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Hmm när kommer det till Ps3?

Update:

Fann mer info i deras forum/blog:

We are not satisfied yet with Dawnguard’s performance on the PS3. We would like for everyone to have a chance to play Dawnguard, but we aren’t going to release it for PS3 knowing that some people’s experience in Skyrim will be worse. We do everything we can to have our content available to all; from our free updates, to user mods, to paid DLC. We’re as disappointed as our fans when that isn’t the case, but we’ll continue to push for that reality.

http://forums.bethsoft.com/topic/1400608-dawnguard-ps3-update...


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Lite FÖR dyrt för att vara en DLC tycker jag. Köpte det såklart ändå. Storlek på download: 1,156.4 MB.

Medlem

Ska lätt införskaffas!
Och kom inte och säg att detta är att mjölka, det är för fan inte DICE vi snackar om, det är Bethesda!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Halva priset på Skyrim och billig euro? Tja, jag har väntat länge nog nu. Blir ett köp av orginalspelet i alla fall, DLCn kan vänta

Medlem

Hur många speltimmar?


signatur

Meep!

Medlem

Jag anser nog att priset var rätt bra, spelade det så fort det kom ut på xbox, det var inte särskilt långt så skulle inte vilja kalla det en expansion men det tillförde ändå ganska mycket och säkert en 6-8 timmars mer spelande vilket när jag tänker efter är mer speltid än vad många fulla AAA-spels kampanjer räcker nu för tiden, sad but true. Kanske bara är så att man har börjat förvänta sig så mycket av Bethesda då de ju är rätt kända för att göra evighetsspel, vet inte hur många timmar jag har på Skyrim + Oblivion + Morrowind och det är nog bäst så.

Medlem

Får väl ta och vandra tillbaka till skyrim. Vet inte hur många timmar jag plöjt ner i Daggerfall, Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Fallout: NV (obsidian jag vet) samt Skyrim, men fler blir det

Medlem
Skrivet av Phobo:

Hur många speltimmar?

Mellan 10-20 tror jag jag läst tidigare. Beror ju på om man kör alla sidequest etc..

Man kan säkert köra igenom det på färre timmar om man stressar igenom, men då har man missat hela poängen med Skyrim och kan lika gärna skita i att spela det över huvud taget...

Medlem
Skrivet av Skjuludde1:

Får väl ta och vandra tillbaka till skyrim. Vet inte hur många timmar jag plöjt ner i Daggerfall, Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Fallout: NV (obsidian jag vet) samt Skyrim, men fler blir det

Du gillar verkligen Bethesda Men jag håller med, har precis som du kört alla deras rpg (men jag startade vid morrowind)!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Remus:

19.99 euro?? 200 kr för typ 5 timmar extra max? Men vad fan?? Jag får vänta till nästa summer sale då.... Antar jag..

19.99€ = 168 SEK
Ganska stor skillnad faktiskt.

Skrivet av Tobblish:

Här ska det mjölkas!

Mmm, och de sa att DLC:n skulle vara som expansioner. Dawnguard lägger för det mesta bara till simpla saker som dialoger, byggnader, vapen, rustning och scripted events.

Todd Howard har ljugit om så otroligt många saker, detta gör det inte bättre.

Inaktiv
Skrivet av orkamera:

Enligt Steam så är det på 6Gb

Det var skyrim, inte dawnguard som du såg.

Medlem

Rätt så kul.. inte värt att testa Vanhelsing kampanjen dock.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Att släppa ett DLC som må vara relativt köttigt för nästan 50% av vad hela spelet kostade när det var nytt är inte OK. Och tycker man det så är man redigt brainwashad av spelföretagen.

12
Skriv svar