Anno 2070: Deep Ocean släpps i oktober

Robot
Anno 2070: Deep Ocean släpps i oktober

I början av oktober släpps expansionen som fokuserar på djupt vatten och samhällsklassen techs.

#anno-2070-deep-ocean, #ubisoft-entertainment


Medlem
Anno 2070: Deep Ocean släpps i oktober

Skulle kunna tänka mig detta som omväxling till de spel jag brukar spela.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

defenetivt köp för mig, älskar anno 2070 så expansionen är ett måste i samlingen

Inaktiv
Skrivet av uchibushi:

defenetivt köp för mig, älskar anno 2070 så expansionen är ett måste i samlingen

Verkligen, ett av de bästa spelen i år! (eller om det nu släpptes 2011). Bra med både betal och gratis DLC!

Medlem

Underbart! Givet köp.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Köpte 2070 och spelade det kanske 6-10 timmar och slutade abrupt av någon outgrundlig anledning. Ska banne mig plocka upp det igen känner jag.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

trevligt, mitt anno 2070 spelande fick ett abrupt slut när det visade sig att tech invånarna bara kunde avancera till researchers. och inge monument hade dom heller.
Hoppas bara genius husen blir högre än Tychoon och Ecos


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Kära nån bästa strategi spel eva! Som är kul och man måste tänka!! I love this game!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

eld
Medlem

bästa spelserien med sämsta drm'et

Medlem

Jag har aldrig haft något problem med Uplay. Någonsin. Ibland undrar jag hur många som faktiskt har problem, och hur många som hakar på och klagar för att andra gör det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Jag har aldrig haft något problem med Uplay. Någonsin. Ibland undrar jag hur många som faktiskt har problem, och hur många som hakar på och klagar för att andra gör det.

Jag har inte haft problem med att jag blivit utkastad ur spelet men jag har å andra sidan flera gånger lyckats passa in att vilja spela både detta och Settlers 7 när de haft underhåll på UPlay-servrarna. Har även stört mig på att jag inte kunnat installera det på min laptop för att spela när jag är på resande fot.

Så visst, systemet fungerar bra i många fall men samtidigt så blir det en bestraffning för oss som faktiskt betalar för spelen..

/ LordDaimos

Medlem

Underhåll sker ju dock på alla platformar, och jag har bara varit med om underhåll två gånger totalt, endast en gång så störde det. Men det är ju klart, sådant har ju att göra med hur mycket tur man har också.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar