hur många tatueringar har du ?

Inaktiv
hur många tatueringar har du ?
Medlem
Medlem

4.

Drakes ekvation på högerarmen, Einstein's E=mc^2 på andra sidan av högerarmen, "pain" och "pleasure" på handlederna.

phi
Medlem

En fjäril i svanken.

Medlem

2, men de är hopbyggda till en. Ska köra en tredje, sen är den klar och täcker hela underarmen.


signatur

I drank what?

KoP
Medlem

Noll. Skulle det bli något skulle det isåfall bli något minimalt och inget större.
Kommer inte kännas så fräckt när man är 70 och huden hänger hejvilt och tatueringen
med den.

Medlem

En sköldpadda på ljumsken.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av KoP:

Noll. Skulle det bli något skulle det isåfall bli något minimalt och inget större.
Kommer inte kännas så fräckt när man är 70 och huden hänger hejvilt och tatueringen
med den.

Om jag nu blir 70 så är nog mitt utseende en av de sista sakerna jag prioriterar vid det laget


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Är Hårdrockare,,, jag älskar allt som har med döskallar, demoner flames, gastar, okulta tecken, asa tron, korpar osv.

Några jävla hjärtan,tribles och annat trams får ni gärna hugga in på er andra wannabies


signatur

Wasted.White.Boys

phi
Medlem
Skrivet av Banditen:

Är Hårdrockare,,, jag älskar allt som har med döskallar, demoner flames, gastar, okulta tecken, asa tron, korpar osv.

Några jävla hjärtan,tribles och annat trams får ni gärna hugga in på er andra wannabies

Det är ju så jävla häftigt med dödskallar, flames och stereotypiska rockertatueringar. Om man är 12 år dvs.

Skrivet av phi:
Skrivet av Banditen:

Är Hårdrockare,,, jag älskar allt som har med döskallar, demoner flames, gastar, okulta tecken, asa tron, korpar osv.

Några jävla hjärtan,tribles och annat trams får ni gärna hugga in på er andra wannabies

Det är ju så jävla häftigt med dödskallar, flames och stereotypiska rockertatueringar. Om man är 12 år dvs.

Lika häftigt som vissa tycker att du är när du är reggad på din dataspelssida och sitter och diskuterar spel i din ålder...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

phi
Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av phi:
Skrivet av Banditen:

Är Hårdrockare,,, jag älskar allt som har med döskallar, demoner flames, gastar, okulta tecken, asa tron, korpar osv.

Några jävla hjärtan,tribles och annat trams får ni gärna hugga in på er andra wannabies

Det är ju så jävla häftigt med dödskallar, flames och stereotypiska rockertatueringar. Om man är 12 år dvs.

Lika häftigt som vissa tycker att du är när du är reggad på din dataspelssida och sitter och diskuterar spel i din ålder...

Intressant hur du reagerade på min kommentar om dödskallar och flames men du fullkomligt skiter i att Banditen skriver en nedlåtande kommentar om att det är wannabies som tatuerar in hjärtan och tribals osv.

Medlem
Skrivet av Banditen:

Är Hårdrockare,,, jag älskar allt som har med döskallar, demoner flames, gastar, okulta tecken, asa tron, korpar osv.

Några jävla hjärtan,tribles och annat trams får ni gärna hugga in på er andra wannabies

Haha, fy faen. Tack för dagens garv alltså. Galet coolt med flames o skulls, you go girl.

Inaktiv

Tatuera in vad ni vill. Alla har rätt till sin åsikt. Men känns mest som man inte mognat, eller har dåligt självförtroende när man tatuerar in döskallar, flames och demoner på sin kropp.

Skrivet av phi:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av phi:
Skrivet av Banditen:

Är Hårdrockare,,, jag älskar allt som har med döskallar, demoner flames, gastar, okulta tecken, asa tron, korpar osv.

Några jävla hjärtan,tribles och annat trams får ni gärna hugga in på er andra wannabies

Det är ju så jävla häftigt med dödskallar, flames och stereotypiska rockertatueringar. Om man är 12 år dvs.

Lika häftigt som vissa tycker att du är när du är reggad på din dataspelssida och sitter och diskuterar spel i din ålder...

Intressant hur du reagerade på min kommentar om dödskallar och flames men du fullkomligt skiter i att Banditen skriver en nedlåtande kommentar om att det är wannabies som tatuerar in hjärtan och tribals osv.

För att jag tycker likadant försås


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

För övrigt är det inte frågan om häftigt utan jag tycker det är snyggt..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

signatur

Det var detta...

Medlem

Har en och det lär bli fler.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

2, ryggen och bröstet.
Hoppas få bygga ut ryggen om ekonomin någonsin tillåter det.
Länge velat tatuera armen också men inte hittat en bra ide ännu.

Orkar inte bry mig så mycket om en så banal diskussion som VAD man vill tatuera, trivs man själv med det så är det väl allt som räknas. Personligen är det skabbigaste JAG vet stora "hårda" karlar med små kinatecken eller liknande på axeln.

Snyggaste jag sett är polka trash tatueringar.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

har 2st o blir mer .. en o det blir snabbt mer osv ... som kåken var där en gång o vips är du där igen

Medlem

Ingen ännu, har länge planerat att skaffa.. men har inte hittat nåt jag fastnat för än.. (vill ha något "eget")...


signatur

You can't win the game...

Medlem

1-2 st beroende på hur man räknar. 3 ringar runt höger arm och texten "Submission is for the weak" längst utsidan armen. Vill GÄRNA bygga på både resten av armen och bröstet.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av phi:
Skrivet av Banditen:

Är Hårdrockare,,, jag älskar allt som har med döskallar, demoner flames, gastar, okulta tecken, asa tron, korpar osv.

Några jävla hjärtan,tribles och annat trams får ni gärna hugga in på er andra wannabies

Det är ju så jävla häftigt med dödskallar, flames och stereotypiska rockertatueringar. Om man är 12 år dvs.

Lika häftigt som vissa tycker att du är när du är reggad på din dataspelssida och sitter och diskuterar spel i din ålder...

Alltid lika skojigt att se vem eller vilka som tar åt sig när man skojar runt lite. Köp en snickers. Du har väl sett reklamen på tv.


signatur

Wasted.White.Boys

Inte en enda, men det skulle vara najs med en speciell, egenkomponerad symbol på bra ställe.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

noll, och tänker inte skaffa


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Har inte en enda, och jag har heller inga planer på att skaffa en.

Medlem

Oj, måste räkna. En, två, tre, fyra... femton.

Okej, jag har inte en enda tatuering och kommer nog aldrig skaffa en.

Intressant hur tankar kring kroppsutsmyckning har ändrats genom åren, men det är väl så de flesta resonerar, att man inte vill ha något "fult" på kroppen när man blir äldre.

Igår såg jag en tjej som hade tatuerat båda benen med massa citat av något slag. Det var inte speciellt attraktivt, men hon tyckte säkert att hon var fin.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

noll, kommer inte tatuera mig oavsett hur mycket jag får för det (blivit erbjuden pengar bl.a av min storebror, lol). är helt säker på att man förr eller senare tröttnar på den där fula tatueringen och då ångrar att man slösade både tid, pengar och i viss mån utstod smärta för o få dit den.

hoppas tatuerings- och bodypiercingtrenden snart går över för jag har iaf svårt att ta folk på allvar när de håller på med sånt... i min värld är det fortfarande "mest kriminella" som tatuerar sig.

ja, jag är fullkomligt medveten om att det är en bråkdel av alla tatuerade som är kriminella men när jag ser någon med tatueringar så tänker jag automatiskt negativt om den personen, är det likadant för tatuerade? tycker ni att någon som är vanilla är något negativt?

Skrivet av Mordocai:

noll, kommer inte tatuera mig oavsett hur mycket jag får för det (blivit erbjuden pengar bl.a av min storebror, lol). är helt säker på att man förr eller senare tröttnar på den där fula tatueringen och då ångrar att man slösade både tid, pengar och i viss mån utstod smärta för o få dit den.

hoppas tatuerings- och bodypiercingtrenden snart går över för jag har iaf svårt att ta folk på allvar när de håller på med sånt... i min värld är det fortfarande "mest kriminella" som tatuerar sig.

ja, jag är fullkomligt medveten om att det är en bråkdel av alla tatuerade som är kriminella men när jag ser någon med tatueringar så tänker jag automatiskt negativt om den personen, är det likadant för tatuerade? tycker ni att någon som är vanilla är något negativt?

Jo, det är den gamla fördomen som hänger kvar. Jag tycker det verkar som de flesta tjejer idag har någon liten tatuering någonstans på kroppen, men som tur är, är dessa tjejer inte kriminella.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar