gratis PSN codes :D

Medlem
gratis PSN codes :D

Länk borttagen //Mod tryck på den länken för att få din egen länk som du kan skicka till andra personer för att få gratis PSN codes

Medlem

Då det är en reflink så tycker jag att du skall nämna det, brukar inte vara så poppis att bara posta sådana hipp som happ. Kommer dock att klicka på din länk denna gång, lycka till med samlandet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Då det är en reflink så tycker jag att du skall nämna det, brukar inte vara så poppis att bara posta sådana hipp som happ. Kommer dock att klicka på din länk denna gång, lycka till med samlandet.

tack det var mycket vänligt av dig

Medlem

Jag tänker dock inte klicka på din länk.

Medlem

Tror att denna tråd bryter mot reglerna här på FZ.

Medlem
Skrivet av DeryckW:

Jag tänker dock inte klicka på din länk.

om du gör det får du en kaka ;O

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Tror att denna tråd bryter mot reglerna här på FZ.

okej, tänker ta bort tråden men vet inte hur man gör. går det äns?

Medlem

Det är löjligt att det är emot reglerna,
Vad fan spelar det för roll om den som tipsar oss om det tjänar det lilla på det? Det blir exakt likadant för oss som klickar på länken, den enda skillnaden någon märker är isåfall han som har tipsat oss om det...
Sålänge jag inte behöver göra något mer utan att klicka på länken så tycker jag det är OK.

Medlem

Är det löjligt med att referals-länkar eller vad det nu kan kallas är förbjudna? Forumet skulle ju svämma över med meningslösa trådar som länkar till oseriösa sidor om det var tillåtet.

Medlem

Rapportera gärna framgång med det, beklagar men jag avstår från klickande

mest troligt är att det inte funkar, och även om det skulle göra det så får ni spammare och teleförsäljare på halsen för en bra stund framåt

Medlem

tack för dom som har gått in på sidan, har nu 30 personer

Medlem

Att Ref länkar är förbjudna beror som Atheleos säger på att det skulle börja spammas om det tillåts fritt.

Länk borttagen och tråd låst.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar