Squeenix vill skapa Dragon Quest X-DLC i tio år

Robot
Squeenix vill skapa Dragon Quest X-DLC i tio år

Vad gör du om tio år? Spelar Dragon Quest X eller kanske något helt annat?

#dragon-quest-x, #square-enix


Medlem
Squeenix vill skapa Dragon Quest X-DLC i tio år

Är det det som kallas mjölkning?

EDIT: Lol, varför får jag ogillande på det?

Medlem

Overkill


signatur
Medlem

typ vad cod borde göra, hade varit bättre än att släppa samma spel varje år.

Medlem

låter helt sjukt tbh att folk skulle spela samma spel efter 10 år men tydligen spelar vissa fortfarande everquest m.m.

Medlem

Inte en chans om dom inte funderar på att göra en PC version.

Medlem

Kommer fungera i japan som det är riktat mot

Medlem
Skrivet av Herk:

låter helt sjukt tbh att folk skulle spela samma spel efter 10 år men tydligen spelar vissa fortfarande everquest m.m.

Finns många MMOs som är runt 10 år eller ännu äldre och som spelas friskt fortfarande.

Jag spelar fortfarande FFXI, spelat ungefär sen det kom ut början på 2004, dom lägger hela tiden till nytt innehåll och håller det uppdaterat vilket är skoj men inte alls lika roligt som det en gång var, största anledningen till att man fortfarande spelar är alla människor man lärt känna, starka vänskapsband.

Det är den sanna anledningen till att folk spelar MMOs välidigt länge, om du har ett bra grundspel och uppdaterar det då och då med lite nyheter så kommer många stanna på grund av den sociala miljön, däremot själva spelen i sig tappar väldigt mycket charm över tiden.

Medlem
Skrivet av Floppydick:
Skrivet av Herk:

låter helt sjukt tbh att folk skulle spela samma spel efter 10 år men tydligen spelar vissa fortfarande everquest m.m.

Finns många MMOs som är runt 10 år eller ännu äldre och som spelas friskt fortfarande.

Jag spelar fortfarande FFXI, spelat ungefär sen det kom ut början på 2004, dom lägger hela tiden till nytt innehåll och håller det uppdaterat vilket är skoj men inte alls lika roligt som det en gång var, största anledningen till att man fortfarande spelar är alla människor man lärt känna, starka vänskapsband.

Det är den sanna anledningen till att folk spelar MMOs välidigt länge, om du har ett bra grundspel och uppdaterar det då och då med lite nyheter så kommer många stanna på grund av den sociala miljön, däremot själva spelen i sig tappar väldigt mycket charm över tiden.

wow släpptes oxå 2004, och det finns det ju fortfarande folk som lirar.

Medlem
Medlem
Skrivet av tuckdragon:

wow släpptes oxå 2004, och det finns det ju fortfarande folk som lirar.

sant, känns inte som att WoW funnits så länge men det har det visst!

Medlem

Känns som att de inte riktigt tänkt på att Wii blir utbytt av den där nya maskinen, förmodligen en bra bit tidigare än 10 år. Men jaja.

Medlem
Skrivet av Sheep:

Känns som att de inte riktigt tänkt på att Wii blir utbytt av den där nya maskinen, förmodligen en bra bit tidigare än 10 år. Men jaja.

Fast Dragon Quest X kommer ju på Wii U.

Medlem

Haha skönt inlägg "squeenix" är det inte squareenix :P?

Moderator | Testpilot
Skrivet av slarron:

Haha skönt inlägg "squeenix" är det inte squareenix :P?

"AssCreed"

Hampus vill komma på något lika tufft som Sebastian.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av slarron:

Haha skönt inlägg "squeenix" är det inte squareenix :P?

"AssCreed"

Hampus vill komma på något lika tufft som Sebastian.

Haha, om det ändå vore så väl. Jag nöjer mig med införandet av lootsprut som begrepp. Squeenix är såvitt jag vet en rätt gammal benämning som dök upp i samband med företagens sammanslagning,.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skrivet av Herk:

låter helt sjukt tbh att folk skulle spela samma spel efter 10 år men tydligen spelar vissa fortfarande everquest m.m.

Tja, jag spelar fortfarande Halo CE t.ex, The Godfather (de första) och ett par andra spel som är ca 10 år gamla? Inget fel med de.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Harpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av slarron:

Haha skönt inlägg "squeenix" är det inte squareenix :P?

"AssCreed"

Hampus vill komma på något lika tufft som Sebastian.

Haha, om det ändå vore så väl. Jag nöjer mig med införandet av lootsprut som begrepp. Squeenix är såvitt jag vet en rätt gammal benämning som dök upp i samband med företagens sammanslagning,.

Nog mest känt som en addon tilll World of Warcraft.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

ONLINE STORE :

====( http://redir.is/apo )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

1
Skriv svar