Resident Evil 6 innehåller fem kampanjer

Robot
Resident Evil 6 innehåller fem kampanjer

Leon, Chris, Jake och Ada var redan röjda. En femte mystisk inledningskampanj medföljer dock! Samt nakna spindelkvinnor, ormbossar och tunnelbanor.

#resident-evil-6


Inaktiv
Resident Evil 6 innehåller fem kampanjer

Slår vad om att NÅGOT kommer vara på disken och sen kräva en upplåsningskid.

Undivker Capcom/Konami produkter numera, väntar hellre till efter release för att se hur skiten spelar sig (tänker på SH HD collection, MGS HD collection var helt ok dock.)

Medlem

Usch, låter inte alls bra. Tror knappast de kan lägga ner fulltid på varje enskild kampanj

Medlem

Fattar inte varför de inte byter ut loggan =/

Inaktiv

Spela igenom kampanjen på olika sätt: 200 kronor för ett DLC först antar jag.

Medlem

Jag såg en gameplay-trailer med den nakna spindelkvinnan.
Den såg inte värre ut än succubus-fienderna i Diablo 3.
Varför envisas ni med att återkomma till att referera den hela tiden? Känns som folk kommer få fel intryck utav det här spelet, precis som när folk fick fel intryck utav Catherine (var ju inte ens en bröstvårta i det spelet).

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag såg en gameplay-trailer med den nakna spindelkvinnan.
Den såg inte värre ut än succubus-fienderna i Diablo 3.
Varför envisas ni med att återkomma till att referera den hela tiden? Känns som folk kommer få fel intryck utav det här spelet, precis som när folk fick fel intryck utav Catherine (var ju inte ens en bröstvårta i det spelet).

För att det är ett resident evil spel och en naken spindelkvinna låter smått absurt.

Medlem

Kom igen grabbar/tjejer?, ge Capcpom en chans.
Capcpom vet att vi hatar on disc dlc och att det var en ena katastrof när det gällde det.

Medlem

Längtar tills det släpps. Då blir det coop och ölande helgen lång! RE5 är en av de bästa coopupplevelse jag haft någonsin med kamrater så det här blir intressant. Bara det inte känns som en allt för uppstyckad upplevelse. Ska finnas en poäng med 5 kampanjer som ska kännas rättfärdigad.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av DarkZide8:

Jag såg en gameplay-trailer med den nakna spindelkvinnan.
Den såg inte värre ut än succubus-fienderna i Diablo 3.
Varför envisas ni med att återkomma till att referera den hela tiden? Känns som folk kommer få fel intryck utav det här spelet, precis som när folk fick fel intryck utav Catherine (var ju inte ens en bröstvårta i det spelet).

Tror det är mer att nakenhet i the US of A är värre än att skjuta nån terrorist/Anti-Freedom, personligen tycker jag det är helt ok med nakenhet om det kan göras smakfullt, dock var Saints Row: The Third jävligt roligt med sitt :).

Skrivet av BionicKid885:

Kom igen grabbar/tjejer?, ge Capcpom en chans.
Capcpom vet att vi hatar on disc dlc och att det var en ena katastrof när det gällde det.

Jag tror inte Capcom kommer ändra sig, för mig är dom japans svar på Actavision med DLC.
Förhoppningsvis har jag fel, men med take på hur dom vill ha CoD's försäljningssiffror tror jag inte det är så stor chans.

Medlem
Medlem

Det kommer onekligen bli ett roligt co-op spel större förväntningar har jag inte. Let the thumbs down rapefest begin!

Medlem

Låter härligt, hoppas bara alla kampanjer är välgjorda bara :/

Inaktiv

Hoppas man kan spela som en snygg gothbrud, annars väntar jag till Rome 2

Medlem

Jag hoppas bara på att inte varje kampanj blir en 2 timmars upplevelse, för det är mitt enda bekymmer just nu

Medlem

Man

Skrivet av DarkZide8:

Jag såg en gameplay-trailer med den nakna spindelkvinnan.
Den såg inte värre ut än succubus-fienderna i Diablo 3.
Varför envisas ni med att återkomma till att referera den hela tiden? Känns som folk kommer få fel intryck utav det här spelet, precis som när folk fick fel intryck utav Catherine (var ju inte ens en bröstvårta i det spelet).

Ja, man börjar ju onekligen undra vad för agenda FZ har nuförtiden när de maste kommentera varenda sak som har med kvinnor, nakenhet eller kön att göra. Objektiv rapportering eller att bara halla sig sakliga har ni slängt ut genom fönstret. Nästan sa man borde kolla om det är nagot företag/koncern som har köpt FZ de senaste tva aren och satt upp en ny dagordning at er. Länge sen man läste Aftonhoran pa grund av undermalig slaskjournalistik, känns som FZ sällar sig till deras skara mer och mer.


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Bara man inte måste bläddra i en massa menyer för att spela varje kampanj så är jag nöjd, sen får dom vara 3-4 timmar lång.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har hellre än lång kampanj istället för 5mini kampanjer :/.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG KOOOOOOMEEEEEEERRRRR!!

Jag längtar som fan! Ge mig det nu!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ONLINE STORE :

====( http://redir.is/apo )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

1
Skriv svar