Doom 4 implementerar Oculus Rift-teknologin

Inaktiv
Skrivet av BlueBlood:

Helt ärligt, vem vill se Doom 4?

NÄR kommer Quake 5 "eSport-edition"?

Jag vill se doom 4, så om du inte gillar det så behöver du inte heller för den delen köpa det. Så ditt gnäll behövs inte, vi andra som ser fram emot det i alla fall lär nog bli nöjda. Så länge dom gör det bra.

Medlem

Riktigt intressant och precis vad jag hoppades på!
Att supporta prylen med ett gammalt spel som Doom 3 är knappast brinnande engagemang eller support, men att erbjuda stöd i Doom 4 visar att Carmack och company faktiskt tror på prylen på riktigt!
De vågar gå ut och säga att deras nya (stora) spel ska stödja den, innan prylen eller spelet ens finns på marknaden. Detta måste helt enkelt bli bra, då det kan vara framtiden för gaming, till skillnad från sunkiga 3D glasögon.

Inaktiv
Skrivet av qun0:
Skrivet av BlueBlood:

Helt ärligt, vem vill se Doom 4?

NÄR kommer Quake 5 "eSport-edition"?

Jag vill se doom 4, så om du inte gillar det så behöver du inte heller för den delen köpa det. Så ditt gnäll behövs inte, vi andra som ser fram emot det i alla fall lär nog bli nöjda. Så länge dom gör det bra.

Istället för att sakna ogilla knapp på facebook och trycker för hela ditt liv här, kan du din lilla pajas säga vad du ogillar med det jag skriver.

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Helt ärligt, vem vill se Doom 4?

NÄR kommer Quake 5 "eSport-edition"?

Quake 5 finns redan, det heter Quake Live....

Medlem

Först vänta på att få sitt beställda Oculus Rift och sedan vänta på Doom 4 ska ges ut. 2013 blir känt för ett år med massa väntan


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar