Planetside 2-betan drar igång på måndag kväll

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Hänger inte med i utvecklingen...

Va e detta för spel ?

Planetside 2 är uppföljaren till Planetside.
Det är ett MMOFPS med liknande spelstil som Battlefield, fast istället för 64 eller 32 spelare per map/bana/karta så kan du förvänta dig runt 2000 spelare i Planetside 2.
typ

Medlem
Skrivet av Regaz:

Planetside 2 är uppföljaren till Planetside.
Det är ett MMOFPS med liknande spelstil som Battlefield, fast istället för 64 eller 32 spelare per map/bana/karta så kan du förvänta dig runt 2000 spelare i Planetside 2.
typ

Men men... det går ju inte för då laggar det bara! Tekniken är inte där än!!!11eleven
.... osv

Medlem
Skrivet av Regaz:
Skrivet av vuze2143:

Hänger inte med i utvecklingen...

Va e detta för spel ?

Planetside 2 är uppföljaren till Planetside.
Det är ett MMOFPS med liknande spelstil som Battlefield, fast istället för 64 eller 32 spelare per map/bana/karta så kan du förvänta dig runt 2000 spelare i Planetside 2.
typ

Lät väldigt intressant

Medlem

Snälla kan någon skänka mig en beta key?
Jag är fattig och har ingen mat eller kläder och bor i en kartong ...
Men om jag fick spela beta så skulle mitt liv bli mycket bättre !!

Medlem
Skrivet av Securion:
Skrivet av Regaz:

Planetside 2 är uppföljaren till Planetside.
Det är ett MMOFPS med liknande spelstil som Battlefield, fast istället för 64 eller 32 spelare per map/bana/karta så kan du förvänta dig runt 2000 spelare i Planetside 2.
typ

Men men... det går ju inte för då laggar det bara! Tekniken är inte där än!!!11eleven
.... osv

Såklart! Med dagens teknik så skulle det lagga något ofantligt! Som alla vet har vi ju samma datorprestanda nu som år 2003.

Det är genom SOE:s satsningar inom tidspromenader och intergalaktiska charterresor som vi nu har tillgång till den här makalösa tekniken bortom mänskligt förstående. För med kontinuerliga turer över till år 2348 har SOE lånat häpnadsväckande teknologi av sig själva. Och med sin egen framtidsteknik har de byggt upp monstruösa servrar som ska klara det massiva antalet unika spelare världen över och få dem att ta del av 666 vs. 666 vs. 666 matcher.

true story...

Medlem

Jag kan ju bara sitta här och gråta över att jag inte fått en invite ;_;

Medlem
Skrivet av Msiden:

Snälla kan någon skänka mig en beta key?
Jag är fattig och har ingen mat eller kläder och bor i en kartong ...
Men om jag fick spela beta så skulle mitt liv bli mycket bättre !!

Det lustiga är hur du skulle kunna få internet och elektricitet till en kartong och dessutom att du inte redan är tagen för blottning.

Inaktiv

registrerat mig men verkar inte fått något än om det. Vill ju fan testa det -.-

Medlem
Skrivet av qun0:

registrerat mig men verkar inte fått något än om det. Vill ju fan testa det -.-

Together alone?

Medlem

Tydligen skall man vara garanterad beta-access om man spelade PS1 för länge sedan - men frågan är ju när under betaprocessen man får "komma till skott" så att säga. Nån som vet något om detta?

Medlem
Skrivet av wrajjt:

Tydligen skall man vara garanterad beta-access om man spelade PS1 för länge sedan - men frågan är ju när under betaprocessen man får "komma till skott" så att säga. Nån som vet något om detta?

Förvänta dig att komma in ganska tidigt. Under de 2-4 första veckorna (tror jag) kommer de att släppa in de som redan har en key eller liknande.
Jag är inte riktigt säker om det är så. Det jag vet är att de kommer släppa in mer och mer spelare under tiden som betan pågår. Och när de har fått in alla som har en key eller som du, ett gammalt aktivt account, så kommer de att låta in såna som mig, som inte har en key...

Inaktiv
Skrivet av krythorian:
Skrivet av qun0:

registrerat mig men verkar inte fått något än om det. Vill ju fan testa det -.-

Together alone?

typ

Medlem

Har key. Tips är att hänga på twitter där delar de ut en hel del keys.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Regaz:
Skrivet av vuze2143:

Hänger inte med i utvecklingen...

Va e detta för spel ?

Planetside 2 är uppföljaren till Planetside.
Det är ett MMOFPS med liknande spelstil som Battlefield, fast istället för 64 eller 32 spelare per map/bana/karta så kan du förvänta dig runt 2000 spelare i Planetside 2.
typ

Nja. Går nog att säga lite bättre
I stil av original battlefield med en massiv bana, mycket fokus på teamplay, front line strider och infiltration.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av Regaz:
Skrivet av vuze2143:

Hänger inte med i utvecklingen...

Va e detta för spel ?

Planetside 2 är uppföljaren till Planetside.
Det är ett MMOFPS med liknande spelstil som Battlefield, fast istället för 64 eller 32 spelare per map/bana/karta så kan du förvänta dig runt 2000 spelare i Planetside 2.
typ

Nja. Går nog att säga lite bättre
I stil av original battlefield med en massiv bana, mycket fokus på teamplay, front line strider och infiltration.

Det är NÄSTAN som en större version av tribals ascend

Medlem

Någon som vet om alla som fått beta-key kan köra ikväll eller om det bara är en del? Finns tydligen olika typer av beta-keys med olika prioritet har jag hört...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Någon som vet om alla som fått beta-key kan köra ikväll eller om det bara är en del? Finns tydligen olika typer av beta-keys med olika prioritet har jag hört...

Dom ska börja släppa in folk och dom som inte kommer in direkt kommer få vänta ett tag vet inte om de har släppt mer information om det här

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Så ni vet grabbar - Ni som inte lirar i TERRAN REPUBLIC kommer att dö i strid mot oss när vi ser er x)

TERRAN REPUBLIC - LOYALTY UNTIL DEATH

http://www.youtube.com/watch?v=4QMceVpV9N4

FIGHT FOR FREEDOM WITH THE NEW CONGLOMERATE!

Medlem

Så vilken tid exakt börjar planetside 2 betan? fick en key av Margaret Krohn efter lite flirtande över twitter, dock har hon slut på keys nu

12
Skriv svar