2012 års FZ Community Challenge avslutad

Robot
2012 års FZ Community Challenge avslutad

Sommaren skulle återigen gå i spelens tecken, lovade FZ. Men hur många spel klarade egentligen vårt community? Upp till bevis.

#quake, #the-legend-of-zelda-a-link-to-the-past, #max-payne-3, #lollipop-chainsaw


Medlem
2012 års FZ Community Challenge avslutad

2002 års

Medlem

"2002 års FZ Community Challenge avslutad"

MY TIME MACHINE! IT WORKS!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har FZ byggt en tidsmaskin kanske? ^^


signatur

One shot One kill [OSOK]

Redaktör
Ponny

Ibland blir det fel.

Ibland blir det jättefel.

Tidsmaskinen är härmed korrigerad!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

"The Legend of Zelda: A Link to the Past" Zelda: A Link to the Past " Verkar blivit ett link to the past för mycket där.

Tycker det är bra med att man ska ha med bevis. Var ju inte direkt svårt att skicka in det. En bild eller achievement räckte ju. Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

"The Legend of Zelda: A Link to the Past" Zelda: A Link to the Past " Verkar blivit ett link to the past för mycket där.

Tycker det är bra med att man ska ha med bevis. Var ju inte direkt svårt att skicka in det. En bild eller achievement räckte ju. Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Ja man kan ju knappast skylla på vädret i år iaf

Medlem

Jag skyller på Skyrim, har knappt rört ett annat spel på fyra veckor.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

This!!

Citat:

Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Jag visste inte ens att det hade börjat. Och jag besöker och läser FZs nyheter 5ggr i veckan iaf. Hade själv annars kunnat bidramed Warhammer 40K Space marines å L4D2, + ett antal indie spel så som World of goo m.m..

Tycker att ni hade kunnat skriva om det i era nyheter varje vecka eller något för att pusha oss lite, och skriva om vilka spela som redan har klarats av!


signatur

Visste ingenting om detta faktiskt.

Medlem

Tycker att årets regler var bra, i dagens achievements-samhälle brukar det inte vara några problem att presentera bevis
Dock är ju pre-achievements spel svårare att bevisa, då krävs det ju att man vet om reglerna i förväg och är beredd med print screen knappen när ending credits rullar.

Jag nöjde mig med att spela igenom Hitman Blood Money under sommaren, tycker det är ett otroligt bra spel som håller ovanligt bra standard för att vara 6 år gammalt.

Medlem

Bra spelat, nu är det dags att jogga av sig alla pålagda kilon då


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Dock är ju pre-achievements spel svårare att bevisa, då krävs det ju att man vet om reglerna i förväg och är beredd med print screen knappen när ending credits rullar.

Fast om man känner till att det finns en FZ Summer challenge som man deltar i så känner man nog till reglerna också, tror du inte?

Om man inte läst reglerna för utmaningen man deltar i, vad skyller man på då?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv
Skrivet av Davwve:

This!!

Citat:

Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Jag visste inte ens att det hade börjat. Och jag besöker och läser FZs nyheter 5ggr i veckan iaf. Hade själv annars kunnat bidramed Warhammer 40K Space marines å L4D2, + ett antal indie spel så som World of goo m.m..

Tycker att ni hade kunnat skriva om det i era nyheter varje vecka eller något för att pusha oss lite, och skriva om vilka spela som redan har klarats av!

Ja det vore fint till nästa år, eller kör en minichallenge under julen också? Är ju en del röda dagar i år o vädret lär ju suga totalt. En permalänk på förstasidan eller tom (tänk om) en jävligt irriterande popup?

Medlem

Haha, glömde helt bort detta. Spelade ju klart fear 3 under tiden xD


signatur

Rawr

Inaktiv

ouff missade detta. spelade nog bara doom 2 och little big planet 2 i juli:)

Medlem

Fanken, jag såg när det började och hade tänkt vara med i år men det försvann ifrån minnet rätt snabbt tyvärr.

Har kört Rayman origins, Lego Batman, Hunted: the demonsforge, Shoot many robots samt ett eller två varv i Diablo3. Samtliga i tvåspelar coop, så det kanske hade räknats dubbelt?

Nåja, får se om minnet håller bättre nästa år

Medlem

Duke nukem Forever.
Fallout3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hade kunnat bidra med Deux Ex HE , Link to the past , Lego Harry potter båda, Dragon Age 2 , Mini Ninjas och Infamous 2 Vi tar det nästa år!

FM-guru
F.d. Sisyr

Happ, det här hade jag ingen aning om. Hade kunnat bidra med en hög äventyrsspel av pek-o-klicka-typ + lite annat.

1
Skriv svar