Hotmail ändras, hjälp?

Medlem
Hotmail ändras, hjälp?

Tjenare!
Läste att hotmail läggs ner, kan någon förklara vad som händer?
Kommer jag förlora min email och isåfall vad finns det för alternativ?
(Har redan en googlemail)

Tack på förhand!


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

Medlem

Nej dom byter bara till outlook. Din mail kommer finnas kvar. Se det snarare som en uppgradering bara.

Medlem

Du kommer få ha kvar ditt @hotmail konto. Det är bara det att Hotmail som tjänst läggs ner och alla tvingas emigrera till Outlook.

Medlem

Ok, då förstår jag. Tack


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

KoP
Medlem
Medlem

Även jag som inte någonsin haft hotmail, skulle vara glad för allternati om hur man enklast fixar mailadress?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Även jag som inte någonsin haft hotmail, skulle vara glad för allternati om hur man enklast fixar mailadress?

Hotmail, Gmail?

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Konfucius:

Även jag som inte någonsin haft hotmail, skulle vara glad för allternati om hur man enklast fixar mailadress?

Hotmail, Gmail?

Gmail är ju guld värt om du använder androidmobil. Allt samlas under ett tak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Hotmail eller Gmail är dom bästa och använder båda. Gmail är min seriösa mejl medans Hotmail är lite mera nyhetsbrev, skit grejer osv osv.

Tycker att nya Outlook som Microsoft kommer släppa ser väldigt fräscht och bra ut. Precis som Chrome såg ut för ett tag sedan.. men nu uppdateras det och ser ut som skit.

Medlem

Outlook.com kommer för övrigt att vara lika säkert som Gmail, med deras implementering av Dmarc.

1
Skriv svar