Nystart för Prince of Persia-serien?

Robot
Nystart för Prince of Persia-serien?

Borta på Ubisoft-forumet har en bild dykt upp som uppges vara från ett nytt PoP-spel. Vadan detta?

#prince-of-persia-the-forgotten-sands, #ubisoft, #prince-of-persia-zero


Inaktiv
Nystart för Prince of Persia-serien?

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Medlem

Bilden påminner om Ass Creed, ser ju inte ut som prinsen i alla fall. Prince of Persia dog när Warrior Within släpptes, Sands of Time är ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna, efter det gick det bara neråt. Lika bra att låta prinsen vila i frid istället för att göra fler misslyckade försök att återfånga magin från Sands of Time.

Medlem

Är det en PS3 titel så hade jag varit riktigt taggad - men om det nu är en mobiltitel så är jag tyvärr inte det. The Forgotten Sands var riktigt bra, bortsett från att det var lite för kort.

Medlem
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Medlem

Det finns ingen anledning att hålla på och restarta Pop om de inte tänker göra ett som har samma kvalitet som Sands of Time eller bättre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Ljusår är en längdenhet, inte en tidsenhet

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Ljusår är en längdenhet, inte en tidsenhet

hahaha nailed it

Medlem

Hade hoppats på en uppföljare till Prince Of Persia från '08


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

så fort jag läser namnet så blir jag suger att spela prince of persia igen :l

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Ljusår är en längdenhet, inte en tidsenhet

okay och? Då är Prince of Persia flera ljusår före AC, fattar du eller ska jag behöva dra fler exempel??

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Ljusår är en längdenhet, inte en tidsenhet

okay och? Då är Prince of Persia flera ljusår före AC, fattar du eller ska jag behöva dra fler exempel??

Vad du skrev var att PoP kom ljusår innan AC vilket inte fungerar eftersom ljusår är ett mått av avstånd medan du använde det som ett mått av tid.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Ljusår är en längdenhet, inte en tidsenhet

okay och? Då är Prince of Persia flera ljusår före AC, fattar du eller ska jag behöva dra fler exempel??

Vad du skrev var att PoP kom ljusår innan AC vilket inte fungerar eftersom ljusår är ett mått av avstånd medan du använde det som ett mått av tid.

Ja jag vet ! Sen skrev jag ett annat exempel som var det här "Då är Prince of Persia flera ljusår före AC" med andra ord och en annan mening men samma betydelse kommer här "A är flera meter före B" Men detta skippa du helt eftersom att du vill vara smartast, snyggaste och vackrast eller ??

Det är jävligt onödigt att ens påpeka från början eftersom att du förhoppningsvis förstod?

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Ljusår är en längdenhet, inte en tidsenhet

okay och? Då är Prince of Persia flera ljusår före AC, fattar du eller ska jag behöva dra fler exempel??

Vad du skrev var att PoP kom ljusår innan AC vilket inte fungerar eftersom ljusår är ett mått av avstånd medan du använde det som ett mått av tid.

Ja jag vet ! Sen skrev jag ett annat exempel som var det här "Då är Prince of Persia flera ljusår före AC" med andra ord och en annan mening men samma betydelse kommer här "A är flera meter före B" Men detta skippa du helt eftersom att du vill vara smartast, snyggaste och vackrast eller ??

Det är jävligt onödigt att ens påpeka från början eftersom att du förhoppningsvis förstod?

Så du jämför dem nu med hjälp av längdenheter? Det enda som är någorlunda acceptabelt att jämföra i ämnet med längdenheter är kvalitet och därför måste jag anta att du plötsligt ändrat hela poängen med meningen då du i början försökte hävda att PoP inte kopierat AC eftersom PoP släpptes först medan du nu säger att PoP är bättre vilket inte har något att göra med något.

Självklart förstod jag, anledningen till att jag påpekade det var att korrigera misstaget och inte att irritera dig eller vara "smartast, snyggaste och vackrast". Det där misstaget begås alldeles för ofta så jag försöker rätta det när jag ser det.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av showerguy:

D.v.s Assassin's Creed i andra skinns.

Du menar förhoppningsvis tvärtom ?? Prince of Persia com ljusår innan AC..

Ljusår är en längdenhet, inte en tidsenhet

okay och? Då är Prince of Persia flera ljusår före AC, fattar du eller ska jag behöva dra fler exempel??

Vad du skrev var att PoP kom ljusår innan AC vilket inte fungerar eftersom ljusår är ett mått av avstånd medan du använde det som ett mått av tid.

Ja jag vet ! Sen skrev jag ett annat exempel som var det här "Då är Prince of Persia flera ljusår före AC" med andra ord och en annan mening men samma betydelse kommer här "A är flera meter före B" Men detta skippa du helt eftersom att du vill vara smartast, snyggaste och vackrast eller ??

Det är jävligt onödigt att ens påpeka från början eftersom att du förhoppningsvis förstod?

Så du jämför dem nu med hjälp av längdenheter? Det enda som är någorlunda acceptabelt att jämföra i ämnet med längdenheter är kvalitet och därför måste jag anta att du plötsligt ändrat hela poängen med meningen då du i början försökte hävda att PoP inte kopierat AC eftersom PoP släpptes först medan du nu säger att PoP är bättre vilket inte har något att göra med något.

Detta är en sjukt onödig diskussion och jag lägger ner det ! Så nu säger jag det en gång för alla så blir inget fel. "Prince of Persia släpptes före Assassin's Creed så Prince of Persia kan omöjligt kopiera Assassin's Creed.

Så kan dem dära tumme ner stalkers'en sluta förfölja mina kommentarer tack !

Medlem

Hade gärna sett ett sidscrollande Prince of Persia i lite skön retrostil, självklart i hd med nytänkande idéer men med originalet i själen...
Fy fan va härligt det spelet var när man väl lyckats ta sig över ett stup med en massa pålar i botten...

Medlem
Skrivet av MakkeK:

Hade gärna sett ett sidscrollande Prince of Persia i lite skön retrostil, självklart i hd med nytänkande idéer men med originalet i själen...
Fy fan va härligt det spelet var när man väl lyckats ta sig över ett stup med en massa pålar i botten...

SNES verren, den bästa.

http://www.youtube.com/watch?v=FK6SxVJkeDk


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av iusdhfisdfi:

ONLINE STORE :

====( http://redir.is/apo )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

Man måste ändå gilla att de har råkat få med ett par sadfaces

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det finns ingen anledning att hålla på och restarta Pop om de inte tänker göra ett som har samma kvalitet som Sands of Time eller bättre.

Jag tror knappast de går in med inställningen att göra ett sämre spel, dock är det ju svårt att få blixten att slå ner två gånger på samma ställe. SoT var så bra på så många sätt, plattformandet, karaktärerna och deras utveckling, miljön. Jag tycker de släpper för mycket PoP-spel, bättre att låta prinsen vila och ta upp honom när idéerna finns.

Medlem

ONLINE STORE :

====( http://redir.is/apo )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

1
Skriv svar