Gratis old-school-pangaren Warsow ute nu

Robot
Gratis old-school-pangaren Warsow ute nu

Väcker tanken på Quake 3: Arenas hektiska gameplay sköna känslor? Prova då Warsow som helt gratis är tänkt att erbjuda någonting fräsigt på liknande sätt.

#warsow, #quake-2


Flakmonkey
Gratis old-school-pangaren Warsow ute nu

Lirade det här för många år sedan, måste väl varit någon betaversion isf? Men vad jag minns av det så var det riktigt kul med en härlig blandning mellan quake i unreal tournament både vad det gällde vapen och movement. Måste dra ner och testa vid tillfälle

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Lirade det här för många år sedan, måste väl varit någon betaversion isf? Men vad jag minns av det så var det riktigt kul med en härlig blandning mellan quake i unreal tournament både vad det gällde vapen och movement. Måste dra ner och testa vid tillfälle

Yes, precis. Det är först nu en "skarp version" släppts. Skoj att de fortfarande slipat på det!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ser riktigt nice ut, tror dock jag blivit för gammal för så snabba spel ) men ska dra ned och testa

Medlem

Lira Warsow och lyssna på Warsaw med Joy Division

Medlem
Skrivet av Brutus2kk:

Ser riktigt nice ut, tror dock jag blivit för gammal för så snabba spel ) men ska dra ned och testa

Samma här! Tiden har runnit i väg o de snabba spelen är inget för en 56'a.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av androsynth:

Lira Warsow och lyssna på Warsaw med Joy Division

I Polen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jävligt roligt spel


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Va!? Inga kill-streaks, inget för mig då


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

UrbanTerror är mitt favorit spel så detta ser lovande ut
men tror inte det slår UrbanTerror som snart också kommer i en HD version

Medlem

Orka tecknad look och med tf2 likn. gubbar. Håller mig till xonotic.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Såg faktiskt riktigt roligt ut! Tack för nyheten!

Medlem

Haha! Najs! Var ett tag sedan man såg detta.

Medlem

spelade fan det här 2006 typ hur lång tid kan det ta att göra en quake mod


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det är fräckt. Men ett STORT varningsfinger till communityt som är sjukt smutsig. Jag brukar inte bry mig om sånt men fyfan vilket genomruttet community om man kommer in som ny spelare

Medlem

nja, lirar quake live istället. Detta är ju lite samma sak...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Det är fräckt. Men ett STORT varningsfinger till communityt som är sjukt smutsig. Jag brukar inte bry mig om sånt men fyfan vilket genomruttet community om man kommer in som ny spelare

Tyvärr blir det så med ett spel som varit beta sen 2000 frösihjäl. Du kommer alltid vara en 1.0:a om du dyker upp 4 år för sent oavsett hur duktig du är. 2016 är du fullgod medlem i "vi som vatt me från början klubben"

vdo
Medlem
Skrivet av bulleboss:

Det är fräckt. Men ett STORT varningsfinger till communityt som är sjukt smutsig. Jag brukar inte bry mig om sånt men fyfan vilket genomruttet community om man kommer in som ny spelare

Jasså? har ofta fått höra just tvärtom när det gäller communityn, men antar att du hade lite otur med vilka du träffa på.

Medlem

Hur addar man friends?

Medlem

Spelade för ett par år sen riktigt kul spel spec Instagib Team CTF

Inaktiv
Skrivet av bulleboss:

Det är fräckt. Men ett STORT varningsfinger till communityt som är sjukt smutsig. Jag brukar inte bry mig om sånt men fyfan vilket genomruttet community om man kommer in som ny spelare

jag testade för ett tag sedan 2006? och tyckte det var roligt för jag blev inte totalt pwn,noob för jag lirar q2, men då fanns det en bot-server , märkte att det riktiga online motståndarna var som det flesta människor irl, ville sparka ut mig/döda mig för jag inte bor på deras gata - därför servers har password hålla skiten ute eller inne.

vdo
Medlem
Skrivet av dio0:

Hur addar man friends?

Hej, du måste gå in på personens profil och adda honom där. Just nu kan man inte söka efter andra spelare direkt, men dom kommer fixa de snart.

http://www.warsow.net/wmm/profile/användarnamn

Och här är mitt account, inte den bästa spelaren men men.. Adda mig om du vill http://www.warsow.net/wmm/profile/idontcare

Hi buddy :

The 2012 Olympic Games in London, let us together to their spirits, convey he, you and I

==== ( http://Mlink.in/6H ) =====

==== ( http://Mlink.in/6H ) =====
Hi,Cheap wholesale Nike air Jordan shoes, Nike dunks SB shoe,Nike Shox shoe. Nike shoes with discount jersey, High quality T-shirts,ED hardy t-shirts,ED Hardy hoodies,

ED hardy JeansGUCCI shoes,LV Handbag,Chanel Handbag……
Air jordan(1-24)shoes $38,Nike shox(R4,NZ,OZ,TL1,TL2,TL3) $35,Handbags(Coach lv fendi d&g) $38,Tshirts (Polo ,ed hardy,lacoste) $16……
welcome to http://Mlink.in/6H Accept Credit card and paypal!
_________________________$$$$$$$__________
________________________$$$$$$$$$$________
________________________$$$$$$$$$$$_______
_________________________$$$$$$$$$$$______
__________________________$$$$$$$$$$$_____
_____________________________$$$$$$$$$____
___________________________$$$$$$$$$$_____
http://Mlink.in/6H $$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$___
______________$$$$$$$$_____$$$$$$__$$$$$__
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$____$$$$$_
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$______$$$$
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$_______$$$
___ _____$$$$$_________$$$$$$$$$$$$_______$$$
_______ $$$_____________$$$$$$$$$$$________$$$
_____$$$__ ______________$$$$$$$$$$________$$$$$$

you should try the forced induction section
Cheap Sale UGG boots, nike shoes , New adidas shoes, nike Jordan-1, nike Jordan-2, nike Jordan-3, nike Jordan-4, nike Jordan-5, nike Jordan-6, nike Jordan-7, nike

Jordan-8, nike Jordan-9……nike Jordan-23, Prada shoes,air max shox, , R4,nike shox tn, shoe nz, air max tn TN, air max LTD, air max90, air max95, air max87,ugg boot

handbag and so on.those produce with high quality, competitive price, fast delivery.
welcome to

Inaktiv
Skrivet av vdo:
Skrivet av bulleboss:

Det är fräckt. Men ett STORT varningsfinger till communityt som är sjukt smutsig. Jag brukar inte bry mig om sånt men fyfan vilket genomruttet community om man kommer in som ny spelare

Jasså? har ofta fått höra just tvärtom när det gäller communityn, men antar att du hade lite otur med vilka du träffa på.

Dom är otrevliga där, spelar ingen roll om man har otur. Det är mindre trevliga än vad det är trevliga.
Träffat på några få som varit vänlig mot en men majoriteten av dom jag träffat på är idioter som borde lära sig att dom var värdelösa i början med.

vdo
Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av vdo:
Skrivet av bulleboss:

Det är fräckt. Men ett STORT varningsfinger till communityt som är sjukt smutsig. Jag brukar inte bry mig om sånt men fyfan vilket genomruttet community om man kommer in som ny spelare

Jasså? har ofta fått höra just tvärtom när det gäller communityn, men antar att du hade lite otur med vilka du träffa på.

Dom är otrevliga där, spelar ingen roll om man har otur. Det är mindre trevliga än vad det är trevliga.
Träffat på några få som varit vänlig mot en men majoriteten av dom jag träffat på är idioter som borde lära sig att dom var värdelösa i början med.

Jobbigt, och ja jag håller med dig. Brukar själv tänka så när det kommer nya och hjälpa dom så bra de går, inte lätt att lära sig hur man hoppar runt och så vidare. Bara undrar, vad för gametypes spelade du?

Inaktiv
Skrivet av vdo:
Skrivet av qun0:
Skrivet av vdo:
Skrivet av bulleboss:

Det är fräckt. Men ett STORT varningsfinger till communityt som är sjukt smutsig. Jag brukar inte bry mig om sånt men fyfan vilket genomruttet community om man kommer in som ny spelare

Jasså? har ofta fått höra just tvärtom när det gäller communityn, men antar att du hade lite otur med vilka du träffa på.

Dom är otrevliga där, spelar ingen roll om man har otur. Det är mindre trevliga än vad det är trevliga.
Träffat på några få som varit vänlig mot en men majoriteten av dom jag träffat på är idioter som borde lära sig att dom var värdelösa i början med.

Jobbigt, och ja jag håller med dig. Brukar själv tänka så när det kommer nya och hjälpa dom så bra de går, inte lätt att lära sig hur man hoppar runt och så vidare. Bara undrar, vad för gametypes spelade du?

Jag spelade lite olika, beroende på humör och allt. Men körde mestadels instagib till något

1
Skriv svar