Rykte: Wii U:s spelboxar blir gula och blå

Robot
Rykte: Wii U:s spelboxar blir gula och blå

Amazon visar bilder på vad som skulle kunna vara officiella boxar för Wii U-titlar – i svenska flaggans färger.

#ubisoft, #assassins-creed-iii, #just-dance-4, #avengers-battle-for-earth


Medlem
Rykte: Wii U:s spelboxar blir gula och blå

ser la bra ut


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Sjukt snyggt ju. SVÄRJE.

Medlem

Bra mycket snyggare än xbox i alla fall, men har en bit kvar till ps3 och pc:s boxar.

Medlem

Say what? Ps3 har ju de överlägset fulaste boxarna. Kan man köpa blågula Wii u också?

KoP
Medlem

Skiter väl i boxarna. Är innehållet man vill åt.

Men ska vi snacka snygga boxar så måste jag säga att dom gamla pappboxarna med handmålat artwork tar hem 1:an på pallen.

Medlem

Riktigt snyggt faktiskt

Medlem

Gäsp!!
Kommer inte köpa någon Wii U så länge hårdvaran visar sig vara gammal och slö


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Om nintendo lyckas göra några riktigt sköna spel så köper jag gärna, tyvärr har nintendo inte övertygat mig sen gamecube, det som sabbar allt för mig är att de envisas med att använda motion controls i allt, jag vill inte behöva vifta när jag spelar Mario, det plus det förbannade jävla livsystemet i Mario, när ska de fatta att det är bättre med checkpoints? De borde ta lärdom från Rayman Origins, den bästa 2d plattformaren evar! Som jag spelat i alla fall.

Medlem

Och för varje sålt spel så måste dom betala royalties till Sverige... :>

Medlem
Skrivet av KoP:

Men ska vi snacka snygga boxar så måste jag säga att dom gamla pappboxarna med handmålat artwork tar hem 1:an på pallen.

Helt rätt!

Medlem

Väldigt va svenskt de såg ut du...

Medlem

Färgerna känns ju lika uttvättade som os-kläderna svenskarna gå med.
Ukraina kan ha dom uttvättade färgerna, jag tycker vi ska ha kraftig blå och skarp gul. Inte havsblått o kiss-gul.

Jag tycker bården borde gå att anpassa till omslagets egna färger.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker inte om att det är en massa ikoner, logos och annat blaj på kartongerna. Men om det nu måste, så är det bra att dom inte besudlar det med en massa flashiga saker som grötar ned, utan håller det stilrent och klart.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Bra mycket snyggare än xbox i alla fall, men har en bit kvar till ps3 och pc:s boxar.

En fanboy ser vad han vill se.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Jozo:

Bra mycket snyggare än xbox i alla fall, men har en bit kvar till ps3 och pc:s boxar.

En fanboy ser vad han vill se.

Eller också så är det bara en fråga om smak, utan att det var med fanboyism att göra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av StraxDax:

En fanboy ser vad han vill se.

Och hur är jag en fanboy? Xbox skarpa färger förstör i stort sett alla omslag enligt mig. Jag kan lägga till att jag även tycker att Wii:s omslag också är riktigt stilrena och snygga.

Skärp dig och inse att bara för att jag tycker om en viss sak, betyder inte det att jag är en fanboy...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Och för varje sålt spel så måste dom betala royalties till Sverige... :>

Eller Ukraina...

Skrivet av Jozo:
Skrivet av StraxDax:

En fanboy ser vad han vill se.

Och hur är jag en fanboy? Xbox skarpa färger förstör i stort sett alla omslag enligt mig. Jag kan lägga till att jag även tycker att Wii:s omslag också är riktigt stilrena och snygga.

Skärp dig och inse att bara för att jag tycker om en viss sak, betyder inte det att jag är en fanboy...

Jag håller med dig, är det stilrent och positionerat på bra sätt, stör det inte omslagsbilden.

Ja, onödig kommentar från "StraxDax". Fin tumme på avataren. Var har den varit innan kan man undra (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Stiligt stiligt. Annars hade en hade de kunnat få vara blå och vita. Inte att det spelar så stor roll. Taggad inför Wii U. Nu gäller det bara att på något sätt skrapa ihop pengar till en.

Medlem

Ewww baby-blå me gult? Jag som trodde Xbox-färgerna var fula, inte bara att det är fult i sig själv, men det kommer också att skära sig med spel som har speciella färger i sin box art. Så är det ju t.ex. med xbox lådan och RDR, blodrött och ljust grönt? Ack o ve, Ps3 spel har ju flyt då svart passar me allt, och PC spel ser ju också riktigt schyssta då de ofta bara är en liten PC logo nånstans i hörnet.

Poängen är, dedär blåa o gula kommer inte att passa med 98% av spelen som kommer att släppas till Wii U, hoppas verkligen att det inte är sant.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bra mycket snyggare än xbox i alla fall, men har en bit kvar till ps3 och pc:s boxar.

Tycker nog att XBOX 360-boxarna är snyggast överlag. Men har inga själv då spelen förvaras på hårddiskar. xD Samma gäller för PS3:an och Wii... några externa diskar istället för lagring i hyllan.

PC har varierande boxar till skillnad från konsolerna.

Medlem

Funktionen är viktig. Färgen helt ointressant !


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag tycker inte om att det är en massa ikoner, logos och annat blaj på kartongerna. Men om det nu måste, så är det bra att dom inte besudlar det med en massa flashiga saker som grötar ned, utan håller det stilrent och klart.

lol de kommer att ha EXAKT lika mycket grötiga ikoner och skit som alla andra konsol-spelsfodral.

vem fan bryr sig om hur ett fodral ser ut? + det är inte ens officiella fodral bilder...

Medlem

Känns som att Wii U kommer fem år för sent.

Medlem

Väldigt torra nyanser dock, ser lite mer ut som Ukraina's färger istället

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bra mycket snyggare än xbox i alla fall, men har en bit kvar till ps3 och pc:s boxar.

Har inget att göra med att du äger en PS3.. jepp.

Seriöst måste fanboys börja klaga på färger o sånt nu för tiden? get a life


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:
Skrivet av Jozo:

Bra mycket snyggare än xbox i alla fall, men har en bit kvar till ps3 och pc:s boxar.

Har inget att göra med att du äger en PS3.. jepp.

Seriöst måste fanboys börja klaga på färger o sånt nu för tiden? get a life

1) Så man kan bara komma med kommentarer om plattformar som man själv äger?

2) Han äger faktiskt en Wii (och PC) också, men det spelar kanske ingen roll? Han kanske är en PS-fanboy i alla fall, bara för att han sa något negativt om Wii U?

*suck*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar