DayZ blir ett fristående spel!

Robot
DayZ blir ett fristående spel!

Succémodden släpps som en fristående titel. Vi röjer den första infon om DayZ.

#dayz, #bohemia-interactive, #minecraft


Medlem
DayZ blir ett fristående spel!

Bara det finns Baked Beans är jag nöjd!

Medlem

Har ni inte redat rapporterat detta redan? :S

Medlem

Va joooowliit!

Medlem
Skrivet av Eruanion:

Har ni inte redat rapporterat detta redan? :S

Då var det inte officiellt.

Medlem

Får jag pengarna tillbaka för arma som jag köpte enbart för dayz? Inte ens rört vanliga arma. On a serious note, jävligt kul att som moddare få så mycket bra respons att man kan få göra den till ett fristående spel.

Medlem

Kul! Hoppas dom satsar mycket på att stävja hackers.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Trevligt! Men jag tycker arma-utvecklarna ska få en del av kakan då det är dom som gjort spelmotorn etc.

Trevlig info, hoppades på detta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Betala för en alpha <3333 gotto love douchebags


signatur

AYY LMAO

Medlem

Kul att det går bra, hoppas han fortsätter jobba på Bohemia för det är precis dessa eldsjälar som spelindustrin behöver.

gnu
Medlem

så jag ska behöva köpa det igen?

Medlem

Community alpha till kraftigt reducerat pris låter sjukt bra!

Medlem

Kommer köpa dirr när det är i alpha. Älskar DayZ även om Zombiespel är det träggligaste skit som massproducerats sedan WW2 shooters.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av gnu:

så jag ska behöva köpa det igen?

Du har aldrig betalat för DayZ, modden har alltid varit gratis. Det är ArmA2 som har kostat.

Youtuber
Skrivet av Lolflakes:

Trevligt! Men jag tycker arma-utvecklarna ska få en del av kakan då det är dom som gjort spelmotorn etc.

Jag tror att BI redan är rätt nöjda, med tanke på att det nu är ca 1 000 000 som har ArmA2 + Arma: OA = säkert 500 000 nya kunder.

Då det även står i Artikeln att BI kommer vara med i utvecklingen, så är det nog även BI som kommer ge ut spelet då BI är både utvecklare och publisher.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Trevligt! Men jag tycker arma-utvecklarna ska få en del av kakan då det är dom som gjort spelmotorn etc.

det har dom ju redan fått genom en enormt ökad försäljning.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Betala för en alpha &lt;3333 gotto love douchebags

VILL man spela det, då betalar man för det.
Vill man INTE spela det, då betalar man INTE för det.

Simpelt va?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Haziza:

Betala för en alpha &lt;3333 gotto love douchebags

Man får ju hela spelet sen också, inget problem med att finansiera något redan i alfa-stadiet..

Medlem

Har inte provat det själv men sett streams av det. Kommer definitivt att köpas och spelas med polarna

Medlem

Vi får se vad som kommer först – en rea på Arma 2-expansionen (man behöver tydligen den för att spela DayZ ) på Steam eller DayZ-alphan.

Medlem

Kommer köpa det direkt när det väl går

Medlem

Kommer detta vara i Arma 3 motorn då kanske?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Trevligt! Men jag tycker arma-utvecklarna ska få en del av kakan då det är dom som gjort spelmotorn etc.

Är ju utvecklarna bakom arma som kommer att utveckla Dayz så det är rätt så troligt

Medlem

J A <3
Solklart köp!

Medlem

Yoooooohoooooooooooooo!

Medlem

Blir ett köp när första alphan blir tillgängligt att köpa! Inte spelat dayz innan men sjukt taggad.

Medlem

Jamen det kan ju bli riktigt bra! Hyfsat skoj att köra är det ju, styrningen i armamotorn drar ju ned spelupplevelsen rejält!

Skriv svar