Klassuppvisning från Planetside 2 – Steam-släpp bekräftat

Robot
Klassuppvisning från Planetside 2 – Steam-släpp bekräftat

Betan har dragit igång men det hindrar inte SOE från att såväl bekräfta spelet för Steam-släpp, som för att släppa iväg en "Light Assault Class"-utvecklardagbok

#planetside-2


Medlem
Klassuppvisning från Planetside 2 – Steam-släpp bekräftat

Steam <3

Medlem

Ja du. Sony börjar verkligen bli smartare med åren. De ser fördelarna med att inte längre stänga in sig själva i ett slutet system.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Ja du. Sony börjar verkligen bli smartare med åren. De ser fördelarna med att inte längre stänga in sig själva i ett slutet system.

Tacka fan för det.

Medlem

ser dock inte så bra ut med att alla spel går till steam. vart är tävlingen om priser mellan säljare? snart har alla sina spel på steam och vi kommer betala överpris för alltid för digitala kopier.

Normalt sätt så ska det kosta mindre då utan mellanhänder och digital form har dom inga utgifter på produktion av cdfodral och andra tillkommande ugifter.

Medlem
Skrivet av MarkeMarke:

ser dock inte så bra ut med att alla spel går till steam. vart är tävlingen om priser mellan säljare? snart har alla sina spel på steam och vi kommer betala överpris för alltid för digitala kopier.

Normalt sätt så ska det kosta mindre då utan mellanhänder och digital form har dom inga utgifter på produktion av cdfodral och andra tillkommande ugifter.

Steam har högre priser dels pga av att de tjänar mer pengar på de latmaskar som inte orkar gå till affären, dels för att sagda affärer ska överleva. Samma med Origin, nya spel ligger gärna nån hundralapp över butikspris.

Däremot Steam-rea, mums!

Medlem

Anledningen till att jag köper mest digitalt är att jag inte har plats för mer förbannade fodral, dessutom älskar jag Steam för då får jag allt på samma plats och slipper massa mappar och genvägar.

Medlem

hur fan skaffar jag betan? jag har en kod och har redeemat den, men hur spelar jag?

Medlem

vill ha beeeta juuu :/ ge mig

Medlem

Hatar Sony, jag e nog en av de första som registrerat sig på betan, en av PS vets ( spelat PS1 sen den kom ut och kör samma konto) OCH fick tag på en beta nyckel och aktiverat den för säkerhetsskull, men får jag testa betan? NEEE....


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

HAHA roligaste grejen hände precis, jag hade suttit på twitter hur länge som helst för att försöka få en beta key och blev besviken när jag inte fick någon )=. Men idag så klickade jag på min twitter profil och såg att jag hade fått ett privatmedelande den 9e juli haha. Dumma mig som inte visste hur man kolla PM

Medlem

betan för dom som fått key genom twitter börjar om 2-3 veckor....FAN

Medlem

Jag tror att jag har reggat för varje beta of all time sen 2000 och har aldrig kommit med. I SUCK AT LIFE!!!!!!!!!!!!! eller är det tvärtom?


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av pewpew:

hur fan skaffar jag betan? jag har en kod och har redeemat den, men hur spelar jag?

Du skickar koden i messaeg till mig så ordnar jag allt!


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Spelade PS1 när de kom. Har kvar samma konto å reggade mig för betan direkt när man kunde. Men ingen jäkla beta key än

Medlem
Skrivet av porsche:

betan för dom som fått key genom twitter börjar om 2-3 veckor....FAN

nej?..... den börjar när du får ditt email som säger att du kan börja lira!

Medlem
Skrivet av mackemong:
Skrivet av porsche:

betan för dom som fått key genom twitter börjar om 2-3 veckor....FAN

nej?..... den börjar när du får ditt email som säger att du kan börja lira!

Exakt...och det mejlet kommer om ca 2-3 veckor

Medlem
Skrivet av porsche:
Skrivet av mackemong:
Skrivet av porsche:

betan för dom som fått key genom twitter börjar om 2-3 veckor....FAN

nej?..... den börjar när du får ditt email som säger att du kan börja lira!

Exakt...och det mejlet kommer om ca 2-3 veckor

Hur vet du det?

Medlem
Skrivet av pewpew:

hur fan skaffar jag betan? jag har en kod och har redeemat den, men hur spelar jag?

Du läser mailen du får från planetside team. Samt loggar in på SOE och laddar ned klienten om du kan. Sen kan du logga in om du är i den grupp som fått tillgång. Alt någon av tech testarna som kommit med utan beta key, som mig. Annars är det bara att ha tålamod.

Medlem
Skrivet av mackemong:
Skrivet av porsche:
Skrivet av mackemong:
Skrivet av porsche:

betan för dom som fått key genom twitter börjar om 2-3 veckor....FAN

nej?..... den börjar när du får ditt email som säger att du kan börja lira!

Exakt...och det mejlet kommer om ca 2-3 veckor

Hur vet du det?

Läste John Smedleys Twitter. Just nu är det PS1 Subs som har fått access. Om 1-2 veckor är det PS1 vets. Och om 2-3 Twitter nycklarna.

1
Skriv svar